Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
kas keegi on üldse teinud statistikat,kui palju on avariisid põhjustanud nn. lääneuroopa lammellidega autod. olgem ausad,Tallinna linnas saab vabalt sõita ka suvekatega aastaringselt. keemiat loobitakse tonnide viisi ja koguaeg on maas üks suur läga.kes liigub pidevalt lõuna pool mägedes,võib ju kette kasutada.
Postitused: 5,272
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
27-11-2019, 19:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2019, 19:28 PM ja muutjaks oli
mlsluik.)
See aeg kui meie taunikud pastakast määrusi välja imevad, mõtlevad põhjamaalased täiesti tõsiselt talverehvide nõude kaotamisele, sobivate ilmaolude korral võib ka talvel suverehviga sõita, kui ei eksi siis soomes järgmisest aastast juba.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See nn."lääne euroopa" rehv täiesti eksisteerib. Ma pole kursis uute rehvidega aga protid on olemas. On toodud Osnabrüki lähedalt protitehasest mõned koormad eestisse ja seal mingi asjapulk valgus tagamaid.
On olemas kolm eri tugevusega linti mis peale vulgitakse. Põhja-, kesk-, ja lõunaeuroopa jaoks.
Ja kui juba selline lint on olemas miks ei või tehas lasta sellise erinevusega rehve välja.
Eristamiseks piisab ehk ühest tähest pikas numbrite rivis. Või siis tuleb maitsta ise järgi
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,058
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Lamellid, 2a sõitnud. Oleks vaja uuesti tasakaalustada. Kas tagasi pannes vahetada ära lihtsalt esimesed tagumistega või hoopis diagonaalis? Esimene parem tagumise vasakuga jne. Keegi olevat rääkinud et pöörlemissuuna muutus võib lamellid puhul kasuks tulla et ühtlasemalt kuluks.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Teoreetiliselt väidetakse olla lamelliga selline pull, et uuena mingi aja jooksul nad töötavad ennast sisse. Lamelli külg kulub teise suhtes sisse.Alguses on isegi küttekulu suurem veidi. Seda rehvi ei soovitata ringi keerata. Küttekulu osas on õigus. Alguses mingi tuhande pooleteise jooksul on märgata suuremat kulu. Muus osas pole küll mingit vahet märganud. Teisel talvel lähevad lihtsalt sillad vahetusse.Noh ja teise talvega saavad nad otsa ka.
Minerva kaitseks võtks küll sõna. Meil päris hulga autosid millega eestist saksa käiakse ja enamusel on nii suvekad kui lamellid Minervad all. Mõõdukas hind ja kvaliteet on paigas. Kannatavad valu ja kestavad ka.
Võibolla sinu oma on saanud augu. Kunagi sõitsin Audi esimese rehvi, tehasest alla pandud Michelini laiaks nii et pidi pärast 0,3 atti rohkem sisse lööma, et ei kisuks.
Veoka rehvidega on samuti esinenud juhuseid kus tuleb rõhkude vahega regullida teelpüsivust. Ja sellist nõu on antud lausa rehvitöökojast.
Aquila captas non muscas.