Postitused: 2,522
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Suomaalia süsteemi suurim pluss on momeelest see, et vanatehnikat saab kaskotada õiglase hinnaga. Meie seltsidelt muidugi sellist vastutulekut oodata on pehmeltöeldes naiivne. Samas kriitilise massi valijate teke võib tingida vastava seadusepügala genereerimise.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 665
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Niikaua kui automaksu ei ole, siis eriti ei olegi vahet - see, kas sa teed ülevaatust igal aastal või üle aasta ei ole erilist vahet. Vaadates aga liikumisi poliitikamaastikul, pole ma sugugi kindel, et seda maksu siiski mingi hetk ei tule.
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
26-11-2019, 20:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2019, 21:25 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
teema algas kenasti tegijate jutuga, kisub aga jälle läbuks ja arvamiseks.
minu "sellel mehel minu teada projekte ei ole" lihtsa ja üpris objektiivse loogikaga on teemast ksf-de marz, stennadi, walter, v6sa ja suuredmootorid postitused kustutatud. Kui kellelegi liiga tegin või asju ei tea, siis täpsustame privas ja vabandan. Muidu aga loeme Indreku poolt kenasti sõnastatut tekstist väljakistud nopetena ja tõdeme, et "vähem möla, pikem samm!":
(26-11-2019, 10:31 AM)indreksirk Kirjutas: Meie armas foorum on mõnikord nagu delfi kommentaarium.
...
Julguse kõrval on oluline ka oskus - kommentaariumides laiutavad sageli inimesed, kes oskavad vaid klahve taguda, kuid tegelikult elus ei ole ette näidata midagi enda kätega valmistehtut.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
26-11-2019, 20:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2019, 20:47 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Krahvil on kindlasti K-750 taastamisel maksimaalse eesmärgi nimel.
Samas niimoodi luuaga vehkida on momeelest täiesti kohatu... Pesuveega läks kanalisatsiooni ka tekkima hakanud kena kõtvalteema hallist numbrist, mis lubaks näiteks musta numbri kandidaate kindlustuse hinnakirjade vastu (väljamaksmisel) kaitsta. Neidsamu suurte mootoritega täisvarustuses kenadusi, mida siin ka talverallidele alati oodati. See pole teps mitte hea. Mul on musta numbri kandidaate täitsa mitu, kahjuks olude sunnil passiivses olekus. Kas ma pean häbenema nüüd või suumulgu lihtsalt kinni hoidma, et korüfeede tähtsaid jutte ei häiriks?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 5,290
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
Arvasin ka aastaid tagasi et see musta numbri süsteem on paras jama meil siin ja mujal on parem... Nüüd kui olen näinud mis vaeva ja resurssi kodanikud autodesse on pannud ning kui kõrgel tasemele need autod on taastatud, siis olen täiesti oma meelt muutnud ja päri sellega mis meil on. Selleks et saada tunnustatud ongi vaja pingutada, eesti must number on ka mujal maailmas tegija kui samas "teie" paljukiidetud soome must number ei maksa mujal mitte kui punast krossigi...
Ei tasu hakata lammutama asja mis toimib, vaid pigem ise rohkem vaeva näha. Võtame siis näitena elust enesest, kui läheb ülevaatusele sitakünkaga mis tossab igast august ja tilgub kui kusekurn, kas siis on ülevaataja süüdi või pigem tuleks peeglisse vaadata?
Hall, roosa või mistahes muud värvi number ei omaks ju mitte kui mingit tähedust ega annaks mingit eelist ega maskuvabastust, seega milleks...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Halli numbri aruteluks taastus suure vaeva ja diplomaatiaga uus alamteema.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63159
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,818
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ma ka kunagi ei saanud aru ja jaurasin. Mismõttes üks vana korda tehtud auto või motikas on parem kui teine.
Olles ühe motika sinna musta saanud. Komisioniga kakelnud vaielnud ja tõestanud siis saan täna väga hästi aru, et see oli päris magus preemia kui akti kätte sain.
Kindlasti ei taastata neid liikureid tulevikukokkuhoiu nimel vaid tunnustuse.
Kui on vahendeid midagi taastada siis need kindlustuse ja ülevaatuse kulud on üliväike osa sellest.
Postitused: 1,850
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Küsiks nii - kas olles ainukene inimene maapeal oma liikuriga (või noh - musta numbri komisjon on kaa kuskil...) hakkaksid seda musta numbri seisusesse taastama? Või tegelt ikka ei viitsi?
Küsimus on retooriline - ei kellegile konkreetselt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 163
Teemad: 12
Liitus: Mar 2010
Maine:
4
Raske teema jah. Ühest küljest oleks ju tore tunnustada igasugusust vanatehnikat mis ei ole täieliku peensuseni timmitud ja teha elu ka keskmise vanasõidukiga liikleja jaoks kergemaks, samas ei saa ju kuidagi anda tunnustust mingile põlluralli siksile või ausõnapeal ülevaatust läbivale sierrale.
Hetke musta numbri süsteem kaldub pigem muu maailma Concours d`Elegance kanti.
[url=https://en.wikipedia.org/wiki/Concours_d%27Elegance][/url]