26-12-2019, 05:42 AM
Süvenege veidi veel ...

(25-12-2019, 18:10 PM)siimik Kirjutas: Kas neid autosi tehti lühikese kerega ka? Nii õelda "peresedaan"Pole seni ühestki lühikesest ZIL 115 baasil tehtud autost midagi kuulnud. Küll aga tehti ZIL 114 baasil lühemaid autosid mudeli 117 nime all, mis olid mõeldud Poliitbüroo liikme kanditaatidele. Tõenäoliselt 115 mudeli väljatulekul leiti, et kanditaatidele kõlbab ka GAZ 14 Tchaika. Kingiti ju GAZ 14 nr 1 kallile seltsimees Breznevile tema 70 a. sünnipäevaks.
(06-02-2020, 17:42 PM)zazik Kirjutas: Kas sa V. Kirsiga oled suhelnud ZIL-i juppide teemal?V. Kirsil on ZIL 41045, ehk uuem mudel. Sellel kõik need vidinad (ilukilbid, tuled, salongidetailid jne.) teistsugused. Samuti lihtsustati seda mudelit. Ära jäi küllaltki arvestatav osa kroomi. Kuskilt on ajusoppi meelde jäänud selline informatsioon, et üks GAZ 14 maksis sama palju, kui 10 GAZ 24-ja ja üks ZIL tüüpi auto jälle sama palju kui 10 GAZ 14-t. Kas see ka õige, ei tea. Igatahes GAZ 14-d tootsid Gorki tehasele mega kahjumit. Kuna ZIL-liga oli õigus sõita ainult Poliit Büroo liikmetel, siis võibolla rahastati nende tootmist paremini.
Ta mingil määral vist toimetab nendega, igatahes mõni aasta tagasi sai talle toimetatud üks alusetäis uuema otsa ZIL-i juppe. Ilukilbid, mingid salongidetailid jms. Leedust tuli see kaup.
(19-02-2020, 10:58 AM)Formika Kirjutas: Ikka ja jälle paneb imestama Nõuka esindusautode halb kvaliteet. Väliselt on nagu kõik korras aga silmale nähtamatu osa on ikka täielik porno. Võtame või uste siseküljed, need oleks nagu vasaratega paika taotud. Isegi salongis olevad detailid roostetavad. Kuna igasugu detaile on mega palju, siis tuleb nad kõik kas kroomida, tsinkida või värvida.Seega ilmselgelt on oht auto ''üle'' restaureerida.
(19-02-2020, 15:28 PM)Walter Kirjutas: Seega ilmselgelt on oht auto ''üle'' restaureerida....tolle teema kohta vist isand Piibur kunagi sõnas umbes nii, et pürib ennistama ikka inseneride loomingut, mitte suvalise Stjopa esmaspäevahommikust jopptvajumatti..
(16-03-2020, 14:02 PM)v6sa Kirjutas:Neil on otsas nagu mingi stuts, kuhu siis otsik vindiga otsa käib. Pildil ka näha. See pidigi probleem olema.(16-03-2020, 13:53 PM)hobiautod Kirjutas: Hydroscandis lased vanadele otstele uued voolikud vahele panna.
Kas neil on edevate kirjadeta voolikuid ka?
Otsa panekuks peab toruots olema mingite loetud sentimeetrite pikkuselt sirge, et mahtdua pressist läbi.