Kuna teed märgistas ta päris usinalt oma musta õliga, siis tuli lekked ka kõrvaldada.
Kõige rohkem lasi karter vahelt läbi.
![[Pilt: Qgvvfb5.jpg]](https://i.imgur.com/Qgvvfb5.jpg)
2. OEM kütusepump pimedaks tehtud, sest ka sealt vahelt ajas õli. Talle on pigaldatud 12v madalsurve pump.
3. Generaator sai uued harjad(Laagrid olid korras)
![[Pilt: U2i2TXC.jpg]](https://i.imgur.com/U2i2TXC.jpg)
![[Pilt: TntJmv3.jpg]](https://i.imgur.com/TntJmv3.jpg)
4. Uus veepump ja mootoririhm
![[Pilt: 7xgLsKO.jpg]](https://i.imgur.com/7xgLsKO.jpg)
Kas see on kõnts seal mootoris või tegu on lihtsalt kehva valuga?
![[Pilt: Dbo166L.jpg]](https://i.imgur.com/Dbo166L.jpg)
5. vändasimmer sai vahetatud
Kui need kõik tööd olid tehtud, oli auto praktiliselt valmis...Sain 10km sõita, kui süttis õli tuli ja kapoti alt hakkas suitsu tulema. Tuli välja, et kasti poolne simmer väsis ära ja kogu sidurikoda jooksis õli täis, sealt omakorda viskas summuti peale kus ta ''põlema'' läks. Tegu oli asjaga mis oleks olnud lihtsasti ennetatav, tihend maksis 3€, aga kast maha ja peale oli 50€ kui õigesti mäletan. Selle sama asjaga oleks väga hästi hakkama saanud see vend, kes mul kasti esimesena küljest ära võttis, sest ma palusin tal vaadata see sõlm sellise pilguga üle. Kuid noh, tagant järgi tarkus

Vähemalt nüüd on mootor tihe.