05-04-2020, 12:07 PM
Millega õlitate autotõstuki trosse? Kasutusjuhend käskis kasutada "90wt gear oili" ja ma määrisin 80w90 käigukasti õli trossidele, aga suhteliselt vastikult haiseb see õli.
(05-04-2020, 20:42 PM)HendrikR Kirjutas: Keegi maanteeametist spetsialisti koju on tellinud, palju see lõbu maksma läheb? Ühel autol oleks vaja värvi muutus passis teha aga maanteeametid kinni kõikKui sügisel küsisin traktori arvele saamise kohta(et tulevad ja vaatavad üle kas vastab nõuetele) siis öeldi et 40 euri koduvisiit maksma.
(06-04-2020, 12:51 PM)diesel Kirjutas: ja pindala vaadatakse seinte, mitte katuse järgi.
seega seaduse jaoks on sul ehitisel kasvuruumi.
Inri Kirjutas:Kui ehitada ilma ehitusloata väike-ehitis, siis loetakse suurust katuse räästaste järgi, muuljuhul seinte mõõdu järgi ja katuse räästas ei tohi seljuhul olla rohkem kui 1 m .Paluks viidet allikale.
(06-04-2020, 17:10 PM)stretch Kirjutas:https://maaleht.delfi.ee/arhiiv/puust-ja...d=66661927Inri Kirjutas:Kui ehitada ilma ehitusloata väike-ehitis, siis loetakse suurust katuse räästaste järgi, muuljuhul seinte mõõdu järgi ja katuse räästas ei tohi seljuhul olla rohkem kui 1 m .Paluks viidet allikale.
(06-04-2020, 15:40 PM)diesel Kirjutas: ... muidugi minu arusaamise järgi oleks eelpool maha laidetud (maa)kivi veelgi parem. mul on viis ehitist kivid maas ja pruss peal sisteemiga tehtud. kõik püsivad kenasti.
(06-04-2020, 12:01 PM)oltsberg Kirjutas: Siit küsimus, et kuidas vertikaalsed prussid gloobusega ühendada? Kas selline asi peaks sobima? Pinnaseks liiv. Või on mõistlikum vundamendipostid valada? Sel juhul: kuidas prussid postide külge kinnitada, et ikka kindlalt püsiks ja saaks neid loodida?