Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Hind oleneb paljuski sellest, mis varuosasid kasutatakse. 4 tundi kogu tööajaks on ilmselgelt alapakutud nagu 16 tundi ülepakutud. Kui viitsin, siis veidi hiljem vaatab järele, mis Autodata tööajaks pakub.
Ise pakuks hetkel hinda 379 eur Smile

(18-04-2020, 20:28 PM)ivoalaska Kirjutas:  Hind oleneb paljuski sellest, mis varuosasid kasutatakse. 4 tundi kogu tööajaks on ilmselgelt alapakutud nagu 16 tundi ülepakutud. Kui viitsin, siis veidi hiljem vaatab järele, mis Autodata tööajaks pakub.
Ise pakuks hetkel hinda 379 eur Smile
Ajalugu on näidanud, et autodata aeg x 1,3-1,5 5+a vanade autodega, aga kiad, hyunaid, daewood... pigem x2-3 eriti kui sõitnud talvel meie "soolas"(väetise kuuris ladustatud)

Absoluutselt nõus sellega, koefitsent 5+ aastat autodele otsa. Kas nüüd mitmekordne sellega nõus pole. Idamaa autod mädanevad keskmisest paremini aga samas peab tunnistama, et nad on remondi mõttes mõnevõrra lihtsamad.

(18-04-2020, 21:08 PM)ivoalaska Kirjutas:  Absoluutselt nõus sellega, koefitsent 5+ aastat autodele otsa. Kas nüüd mitmekordne sellega nõus pole. Idamaa autod mädanevad keskmisest paremini aga samas peab tunnistama, et nad on remondi mõttes mõnevõrra lihtsamad.
No... hamburger on ju ka lihtne,aga... meie teedele külitav ollus+ kia/hyundai/daewoo siiani on tulemus olnud katastroof.

On nähtud töökodasid kes väga agaralt panevad hinnapakkumisse sellised jupid sisse, mis tegelt sõidaks veel paar aastat vähemalt. Et kui ise päris õlinäpp pole, nii et oskaks juppide kuluvust hinnata, siis alternatiivne hinnapakkumine koos defekteerimisega tundub mõistlik.

(18-04-2020, 22:25 PM)olli Kirjutas:  On nähtud töökodasid kes väga agaralt panevad hinnapakkumisse sellised jupid sisse, mis tegelt sõidaks veel paar aastat vähemalt. Et kui ise päris õlinäpp pole, nii et oskaks juppide kuluvust hinnata, siis alternatiivne hinnapakkumine koos defekteerimisega tundub mõistlik.
+1  Kahjuks on selliseid palju kes oskavad ilusaid numbreid joonistada. Googeldage vähemalt enne.

Googeldamine ei aita aga mitme hinnapakkumise võtmine on mõistlik. Ise oma butiigi ülalpidamisel üritan mõistliku lähenemist säilitada, sest pikaajaline hea kliendisuhe on perspektiivis mõistlikum, kui ühekordne korralik haamer.

Kas kellegil on pilti või päriselt ka omal nõuka-aegset tee-moodulit? Edit: leidsin video: https://www.youtube.com/watch?v=c_heqdlC7B4

Teras plekist perforeeritud asi, umbes 0,5mX2m moodul, mis käisid omavahel kokku otstest ja külgedelt L kujuliste tappidega. 

Otsin ühte sellist, et treilerile pealesõidutee teha, on kellegil üle?
Kui on 2tk üle näiteks Tallinnas, siis äkki saaks 2tk.

Pane googli otsingusse "lennuvälja plaadid" ja vali sobivad... 

(21-04-2020, 19:46 PM)canyondrift Kirjutas:  Kas kellegil on pilti või päriselt ka omal nõuka-aegset tee-moodulit? Edit: leidsin video: https://www.youtube.com/watch?v=c_heqdlC7B4

Teras plekist perforeeritud asi, umbes 0,5mX2m moodul, mis käisid omavahel kokku otstest ja külgedelt L kujuliste tappidega. 

Otsin ühte sellist, et treilerile pealesõidutee teha, on kellegil üle?
Kui on 2tk üle näiteks Tallinnas, siis äkki saaks 2tk.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

riigimetall käivitub viimasel ajal kehvasti. tahab täkku abiks.
aku on igati elus ja täis ka. starterile pole veel sisse vaadanud, aga no täku abil keerutab küll.
massilüliti on umbes-täpselt seuke:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/12-24v-2000a.html
maksis küll oluliselt rohkem ja max oli vist 2500 öeldud.
a täna pidi mitu korda keerutama, enne kui tuled armatuuri sai.
seega on ta igal juhul vigane ja võib-olla ka käivitusmurede põhjus.
millega asendaks?
ja mida arvata sellisest:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/1212-3737-06-12b.html
ampreid küll palju vähem kirjas, aga äkki nad on realistlikumad selle võrra.
ja kuidas see üldse töötab?

(21-04-2020, 20:33 PM)diesel Kirjutas:  riigimetall käivitub viimasel ajal kehvasti. tahab täkku abiks.
aku on igati elus ja täis ka. starterile pole veel sisse vaadanud, aga no täku abil keerutab küll.
massilüliti on umbes-täpselt seuke:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/12-24v-2000a.html
maksis küll oluliselt rohkem ja max oli vist 2500 öeldud.
a täna pidi mitu korda keerutama, enne kui tuled armatuuri sai.
seega on ta igal juhul vigane ja võib-olla ka käivitusmurede põhjus.
millega asendaks?
ja mida arvata sellisest:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/1212-3737-06-12b.html
ampreid küll palju vähem kirjas, aga äkki nad on realistlikumad selle võrra.
ja kuidas see üldse töötab?
Pakun, et töötab nagu starter - elektriga. Töökindluse kohta ei oska arvata, aga ise otsiks kuskilt mõne veoka oma, kasvõi kasutatud peast..

(21-04-2020, 20:33 PM)diesel Kirjutas:  ja mida arvata sellisest:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/1212-3737-06-12b.html
ampreid küll palju vähem kirjas, aga äkki nad on realistlikumad selle võrra.
ja kuidas see üldse töötab?
Ma saan aru et tegu on nö ümberlülitava releega, millele tuleb korraks pinge peale anda. Üks plõks- lülitab end sisse ja jääb sisse ning teise plõksuga lültab välja ning jääb välja. Kogu aeg voolu ei tarbi kui sees on.
 Siin süsteem mingi puldiga ühendatud:
https://youtu.be/1yVoU-gJB34?t=241
 Või Ziguljonok kus lihtsalt "reset nupp":
https://youtu.be/zfPuZMlHkeA?t=545

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

K6igepealt ühenda massilülitil akujuhtmed sama klemmi alla, et välistada ülejäänud komponendid. Kui viga kindlalt massilülitis, siis mehhaanilisi saab tööriistamarketist erinevale amperaazile ja elektrilise saad ajutiselt valmistada suvalise starteri tõmbereleest, vähemalt ajutise.. Ise kasutan vanalt starterilt eemaldatud tõmbereleed edukalt ka mehhaanilise starterilülitina.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

(21-04-2020, 21:17 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(21-04-2020, 20:33 PM)diesel Kirjutas:  ja mida arvata sellisest:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/1212-3737-06-12b.html
ampreid küll palju vähem kirjas, aga äkki nad on realistlikumad selle võrra.
ja kuidas see üldse töötab?
Ma saan aru et tegu on nö ümberlülitava releega, millele tuleb korraks pinge peale anda. Üks plõks- lülitab end sisse ja jääb sisse ning teise plõksuga lültab välja ning jääb välja. Kogu aeg voolu ei tarbi kui sees on.
 Siin süsteem mingi puldiga ühendatud:
https://youtu.be/1yVoU-gJB34?t=241
 Või Ziguljonok kus lihtsalt "reset nupp":
https://youtu.be/zfPuZMlHkeA?t=545
See pildil olev on kaugjuhitav masslüliti. Vene ajal olid need väga töökindlad asjad. Ei kartnud ei vett ega soola. Kaasaegseid ei oska kommida teades varuosade kvaliteeti. PAIGALDAMINE OMAL VASTUTUSEL.
Mina riskiks. Pluss on see, et saab paigaldada vastu jämedat rauda ja kaugelt juhtida,vool ei pea endale teed otsima läbi plekiäärte.

Aquila captas non muscas.

Kust leida punnsilmse Scorpio elektriskeeme? Esiistmete elektrit puudutav teema

Kas keegi teab, milline keere on muruniiduki väntvõlli otsas? Tundub standardne ja ajas muutumatu asi olevat, sest nii 2001 toodetud B&S mootoril kui ka mõne aasta vanusel Kawasakil on ühesugune polt. Aga milline? Tera kinnitust siis mõtlen.

Mõõtu ei tea kuid Baltic Bolt andis mulle sellise riiulist, kui oli vaja veidi pikemat.

(22-04-2020, 15:03 PM)tõnn Kirjutas:  Mõõtu ei tea kuid Baltic Bolt andis mulle sellise riiulist, kui oli vaja veidi pikemat.

Mu küsimuse tagamõte selles, et otsin väntvõllis oleva mammakeerme praavitamiseks keermepulka.

(22-04-2020, 14:42 PM)oltsberg Kirjutas:  Kas keegi teab, milline keere on muruniiduki väntvõlli otsas? Tundub standardne ja ajas muutumatu asi olevat, sest nii 2001 toodetud B&S mootoril kui ka mõne aasta vanusel Kawasakil on ühesugune polt. Aga milline? Tera kinnitust siis mõtlen.
Kui Briggs siis on seal suure tõenäosusega UNC keere, äkki 1/4-20 võib-olla 5/16-18. Kas tera käib alla vasakkeermega ei suuda mu lihasmälu hetkel meelde tuletada Big Grin

(22-04-2020, 18:07 PM)Laanekas Kirjutas:  Kui Briggs siis on seal suure tõenäosusega UNC keere, äkki 1/4-20 võib-olla 5/16-18. Kas tera käib alla vasakkeermega ei suuda mu lihasmälu hetkel meelde tuletada Big Grin
1/4-20 ei ole kindlasti, see on üle 6mm. ja jube hõreda vindiga. Wink
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne