Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Aga mismoodi see soojak sinna praegusse asukohta sai, kas kukkus taevast või ehitati kohapeal? Milleks jalgratast leiutada, kasutatagu varasemaid kogemusi.

arula 42m kraana ja 8,6m kastiga auto juures oli selline graafik

https://www.arulaveod.ee/veokid?pgid=k8b...9d25ad5129

Nii Sintravella kui Arula on seda soojakut võimelised liigutama vajadusel. Aga jah,putka pikkus kahjuks ei ole eriti kasutajasõbralik Smile  Ja kuna EV-l on raha vaja,siis võid päris kindel olla,et keegi seda sellel trassil kindlasti märkab (onud/tädid jälgivad kaameraid ülimalt hoolikalt  Wink )  Eelmisel sügisel viidi Viimsi poolt samalaadne soojak kusagile Pärnu taha. Tean,et tuttav ka kirus hindade üle,aga mis teha. Tal muidugi tõstetigi see eraldi kraanaga veokale peale  Big Grin ja Pärnu juures jälle kraanaga maha.  Võibolla tuli nii odavam kui spets masin võtta.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

(26-05-2020, 11:00 AM)MeelisV Kirjutas:  arula 42m kraana ja 8,6m kastiga auto juures oli selline graafik

https://www.arulaveod.ee/veokid?pgid=k8b...9d25ad5129
Mulle tundub, et see Arula kast on küll pikendatav 8,6 meetrini, kuid sellises konditsioonis mõõdulindi alla sattuda pigem ei tahaks. Auto pikkus on reg andmete järgi 11,0m, millest kabiin on 2,5m, tõstuk ise kokkupakituna 1,5m ning tõstuki ja kabiini ning tõstuki ja kasti vahel ehk veel nii meetri jagu tehnoloogilist õhku. 11-2,5-1,5-1 teeb kokku kõigest kuus meetrit, aga 12m sooloauto pikkust on oluliselt lähemal kui 8,6m kasti pikkust.

Ja ärge hakake ajama, et "saab sõita küll". Saab igasuguseid asju, aga küsimus oli, miks seda tööd ei taheta.

Ja lubadest ka: ülegabariidilise luba on ühekordne. Mitte küll kallis, aga vaja välja ajada. Ja seda on vaja iga teevaldaja käest, kuna Maanteeameti käest saab vaid riigiteedele, KOV ja erateed on veel omaette nähtused.

Ehk seda soojakut saab vedada ka lühema sõidukiga, kui teljekaalud lõhki ei lähe (ja siin tuleb arvestada pikalt tagant üle tolkneva veose puhul ka esitelje vähima kaalu nõuet) - auto peab jääma juhitavaks. Lihtsalt bürokraatiat on rohkem.

Mida tuleb veel arvestada: küsijaid on palju. Aga mitte kõik ei adu, mida säärane vedu endast kujutab ja millised kulud selle liigutusega kaasnevad. Sestap ilmselt iga logistiku entusiasm kahaneb iga järgmise kadumaläinud hinnapakkumisega.

(26-05-2020, 14:51 PM)41Degree Kirjutas:  
(26-05-2020, 11:00 AM)MeelisV Kirjutas:  arula 42m kraana ja 8,6m kastiga auto juures oli selline graafik

https://www.arulaveod.ee/veokid?pgid=k8b...9d25ad5129
Mulle tundub, et see Arula kast on küll pikendatav 8,6 meetrini, kuid sellises konditsioonis mõõdulindi alla sattuda pigem ei tahaks. Auto pikkus on reg andmete järgi 11,0m, millest kabiin on 2,5m, tõstuk ise kokkupakituna 1,5m ning tõstuki ja kabiini ning tõstuki ja kasti vahel ehk veel nii meetri jagu tehnoloogilist õhku. 11-2,5-1,5-1 teeb kokku kõigest kuus meetrit, aga 12m sooloauto pikkust on oluliselt lähemal kui 8,6m kasti pikkust.

Ja ärge hakake ajama, et "saab sõita küll". Saab igasuguseid asju, aga küsimus oli, miks seda tööd ei taheta.
mina tõin mullu arulaga rummust 9m pika furgooni omale karjakülla,seal pandi peale ja mul tõstis kõrvale maha,massi ca 3t ja oli ka pikalt üle kasti ääre.

Ja maksumus oli?

Üsna võrreldav vedu peaks olema nii asja kui pikkuse mõttes. Sul veel juurdepääs üle kuumaastiku ka pika auto jaoks ebamugavalt.

(26-05-2020, 15:42 PM)v6sa Kirjutas:  Ja maksumus oli?

Üsna võrreldav vedu peaks olema nii asja kui pikkuse mõttes. Sul veel juurdepääs üle kuumaastiku ka pika auto jaoks ebamugavalt.
mingi suurusjärk 120 äkki,auto passis ca pool tundi rummus kuna müüja pidur.auto parkis sinna kus sinagi seisid ja siis tüstis küüni ja garaazi vahele maha ja hiljem põkaga vintsisin 2m veel edasi,ragises,aga tuli läbi ploki.tropid olid alt läbi ja ilma traaversita tõstis.

Sellel teemal on siin kunagi juba räägitud, kuid täit selgust ma pole ikka saanud:

Põrsapõlves sai Leesil vanaisa suvilat värvitud mingi möksiga, mustjaspruun, haises ilgelt ja nahale sattudes ärritav.
Mäletasin, et tegemist oksooliga, kuid guugeldades tuleb välja, et valesti mäletasin. Kas tegemist võis olla lignoga
või lignooliga (need vist sama asi) või millegi muuga, ehk keegi oskab arvata ja tarka kosta? Tahaks kuskilt sebida ja väike
kuurikökats üle võõbata, see omaette aianurgas ja mädanik seintes sees, kestab siis kaua kestab.

Edit: vist oli sama keemia millega liipreid möksiti, vähemalt mälus lõhn sarnane.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...

liipreid immutati kreosoodiga.
kange mürk.
ligno ka mürk, aga vist veidi lahjem.
koogelmoogel küllap teab täpset koostist.
tõrv on hea alternatiiv.

Kreosoodiga kannatab ainult vaenlase kuuri võõbata.

Lignod jms. on vähe leebemad, aga ka kahjulikud.

Suvaline tänane värvitu puidukaitsevahend aitab edasi ja ei tapa kuuri kasutajat ära.

Mul on olemas bituumenbensiini.Hästi vedel ja imbub sisse puitu hästi.10a väljas vedelenud 5x15 prussid , nagu eile tehtud ja kõvad, ilma igasuguse mädanemis tunnuseta.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816

Mis asi see bituumenbesiin on?
Kas see on ise kokku keedetud mingi lahja retsepti järgi või on seda kuskil müügil?
Oleks vaja aiaposte millegiga immutada enne, kui maha panna,  see tundub kõikse õigem olevat?

(27-05-2020, 13:04 PM)tõnn Kirjutas:  ...
Oleks vaja aiaposte millegiga immutada enne, kui maha panna,  see tundub kõikse õigem olevat?

Täiesti illegaalne ja keskkonnavaenulik on seda teha kasutatud mootoriõliga. Aga kestavad hästi, kui jätta mõneks nädalaks ligunema ning maassekaevamisel jätta immutatud osa ka maa peale. Sest kõige ägedamalt järatakse maapinna all olevat 5 cm...

Kuigi loodussõbralik seenetõrjevahend on isenesest nonsenss.

(26-05-2020, 17:55 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-05-2020, 15:42 PM)v6sa Kirjutas:  Ja maksumus oli?

Üsna võrreldav vedu peaks olema nii asja kui pikkuse mõttes. Sul veel juurdepääs üle kuumaastiku ka pika auto jaoks ebamugavalt.
mingi suurusjärk 120 äkki,auto passis ca pool tundi rummus kuna müüja pidur.auto parkis sinna kus sinagi seisid ja siis tüstis küüni ja garaazi vahele maha ja hiljem põkaga vintsisin 2m veel edasi,ragises,aga tuli läbi ploki.tropid olid alt läbi ja ilma traaversita tõstis.
täna tõin ohtust 6m merekonteineri ja tallhartist tellisin kraana,80 raha küsis ja maha tõstis kuumaastikul ja auto ise pidavat 20 tonni kaaluma.

(27-05-2020, 13:33 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-05-2020, 13:04 PM)tõnn Kirjutas:  ...
Oleks vaja aiaposte millegiga immutada enne, kui maha panna,  see tundub kõikse õigem olevat?

Täiesti illegaalne ja keskkonnavaenulik on seda teha kasutatud mootoriõliga. Aga kestavad hästi, kui jätta mõneks nädalaks ligunema ning maassekaevamisel jätta immutatud osa ka maa peale. Sest kõige ägedamalt järatakse maapinna all olevat 5 cm...

Kuigi loodussõbralik seenetõrjevahend on isenesest nonsenss.
Maapinna piiril ja nats sügavamalt teeb aiapostid üle vedela pigiga. Lätis oli 3 kg 8.-    150 posti peale kulus ca. 1kg.  Ja postid immutus vedelikuga(
värvi saab ka valida) 5 L  mingi 15 raha, jagub ka  150 posti jaoks.  Milleks igasugu jamaga tegeleda.

Mis puust postid ja kaua on pidanud?

Kui 5L tegid 150 posti siis vist lihtsalt pintseldasid peale?

Uskuma peab, mögin ise on teisejärguline, kõik möginad tuleb ökolt ehk veepõhiselt teha. Sama põranda õliga. Vanasti lasti postidel alumised otsad lõkkes mustaks, kestsid 30 aastat.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Ühel tuttaval oli hea nipp. Väljast ei määri posti millegiga, aga maapinna tasapinnalt ehk sealt kus post läbi mädaneb tõmbas puuriga diagonaalis 3 auku allapoole. Aukudessse valas niipalju vana mootoriõli kui imbus ja siis punnid sisse.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 43 külali(st)ne