Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Ehk kõlbaks selline toru?

https://www.ostakatel.ee/et/roostevaba-t...u-1-x-0-5m

ratsoup Kirjutas:Olen jupp aega otsinud, aga seni edutult - Oleks tarvis painduvat ja kuumakindlat metalltoru, läbimõõduga ca 3/4 või 1 tolli. Nimelt vaja ümber ehitatud autorolleri heitgaasid mootori putkast välja viia. Vana jäik keevitatud summuti aretus põrus aga mootori ja raami omavahelise vibreerimise tõttu lahti. Seega tuleks mingi pehme lahendus aretada. Ilmselt on sellised asjad olemas, aga ma ei tea terminit, mille järgi otsida Smile
Webaso jne väljalaskegaaside toru näiteks

(04-06-2020, 22:59 PM)ratsoup Kirjutas:  Olen jupp aega otsinud, aga seni edutult - Oleks tarvis painduvat ja kuumakindlat metalltoru, läbimõõduga ca 3/4 või 1 tolli. Nimelt vaja ümber ehitatud autorolleri heitgaasid mootori putkast välja viia. Vana jäik keevitatud summuti aretus põrus aga mootori ja raami omavahelise vibreerimise tõttu lahti. Seega tuleks mingi pehme lahendus aretada. Ilmselt on sellised asjad olemas, aga ma ei tea terminit, mille järgi otsida Smile
Pane summuti sukk vahele,ei mõrane enam midagi.See webasto toru ka vibratsiooni ei kannata.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(04-06-2020, 22:59 PM)ratsoup Kirjutas:  Olen jupp aega otsinud, aga seni edutult - Oleks tarvis painduvat ja kuumakindlat metalltoru, läbimõõduga ca 3/4 või 1 tolli. Nimelt vaja ümber ehitatud autorolleri heitgaasid mootori putkast välja viia. Vana jäik keevitatud summuti aretus põrus aga mootori ja raami omavahelise vibreerimise tõttu lahti. Seega tuleks mingi pehme lahendus aretada. Ilmselt on sellised asjad olemas, aga ma ei tea terminit, mille järgi otsida Smile
Summuti sukk.

(05-06-2020, 00:30 AM)tõnn Kirjutas:  Ehk kõlbaks selline toru?

https://www.ostakatel.ee/et/roostevaba-t...u-1-x-0-5m

Oo, see tundub ideaalne. Smile Huvitav, kas seal mingit plastikut ka sees on?

Sumbuti sukk justkui oleks nagu hea mõte. Aga kuna enamik turul pakutavatest on autodele, on läbimõõdud jube suured. Lisaks võiks lahendus jääda üsna kerge, sest pool sellest jääks nii öelda summuti korpuse külge rippuma. Ei tahaks sinna mingit konstruid ehitama hakata.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller

(05-06-2020, 13:54 PM)ratsoup Kirjutas:  
(05-06-2020, 00:30 AM)tõnn Kirjutas:  Ehk kõlbaks selline toru?

https://www.ostakatel.ee/et/roostevaba-t...u-1-x-0-5m

Oo, see tundub ideaalne.  Smile  Huvitav, kas seal mingit plastikut ka sees on?

Sumbuti sukk justkui oleks nagu hea mõte. Aga kuna enamik turul pakutavatest on autodele, on läbimõõdud jube suured. Lisaks võiks lahendus jääda üsna kerge, sest pool sellest jääks nii öelda summuti korpuse külge rippuma. Ei tahaks sinna mingit konstruid ehitama hakata.

Otsamuhvide sees ehk on mingid tihendid kuid toru iseenesest on täis roostevaba, meenutab seda materjali mis on summuti suka sees.
Torujürist saab osta ka ilma muhvideta.

disla volkaritel on egr-i toru kergelt painduv ja peaks tugev olema.läbimõõdult u. sama mis webastol sumps

(04-06-2020, 22:59 PM)ratsoup Kirjutas:  Olen jupp aega otsinud, aga seni edutult - Oleks tarvis painduvat ja kuumakindlat metalltoru, läbimõõduga ca 3/4 või 1 tolli. Nimelt vaja ümber ehitatud autorolleri heitgaasid mootori putkast välja viia. Vana jäik keevitatud summuti aretus põrus aga mootori ja raami omavahelise vibreerimise tõttu lahti. Seega tuleks mingi pehme lahendus aretada. Ilmselt on sellised asjad olemas, aga ma ei tea terminit, mille järgi otsida Smile
Kunagi proovisin ka igasugu ime torusid,  lõpuks jäi ikka sumpsi sukk.

2007 rav ja parktule kaitse,asukoht on teada,aga kuidas selle pesast kätte saab?kuna väga sita koha peal siis eriti ei näe ka mis seal on pole.osadel autodel mingi spets näpitsad kaitsmete juures,aga selle lihtvaatlusel silma ei hakanud.on kellegil täpsemat infot?manuaal näitab kus on mis kaitse ja ei muud.

Näpitsad on rav-il kindlasti olemas. Ei mäleta peast, kummas kaitsmekarbis.

kas keegi teab,millisest poest oleks võimalik koti sees asfaltit osta.k-rauta vanasti müüs,kuid praegu enam ei paku. ei tahaks hakata hiinast tellima,mis tänaäeval moes on.loodan ,et saab lähemalt. tänud ette

(06-06-2020, 21:26 PM)olli Kirjutas:  Näpitsad on rav-il kindlasti olemas. Ei mäleta peast, kummas kaitsmekarbis.
tean 3 kaitsmekarpi ja üheski ei hakanud silma,lpikkade otstega näpitsad tegid seekord töö ära.haagise pistikus olid juhtmed vanadusest lahti tulnud ja ilmselt tekitas lühise.

(07-06-2020, 13:50 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas keegi teab,millisest poest oleks võimalik koti sees asfaltit osta.k-rauta vanasti müüs,kuid praegu enam ei paku. ei tahaks hakata hiinast tellima,mis tänaäeval moes on.loodan ,et saab lähemalt. tänud ette

https://www.bauhof.ee/et/asfaldi-parandu...mix-641381

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

https://m.facebook.com/faasion/posts/1995937793985285

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Kas keegi oskab soovitada mõnda värkstuba pealinna piirkonnas, kus jätkuks pädevust käsipiduri trossi uuendamiseks. Kõrid on enamvähem säilinud (ühes küll tross veel kinni), kuid üks ots katkes ära.

On siinsest rahvast keegi viimasel ajal traktorile haagise ehitanud ja ära seadustanud ning viitsiks paari lausega kirjeldada sellise asja arvelesaamiseks vajalikke toiminguid?
Tahaks veoautol kabiiniosa maha võtta ja käruks teha.
Autol on paberid ka olemas.

Leidsin sellise teema, äkki seal sõna võtnutest kellelgi on mingeid edasisi kokkupuuteid asjaga, või äkki leiad mõne kasuliku konksu sealt teemastki.

Mis seal keerulist on? Ja siis ka kehtivad tehnonõuded. Traktori hagis on eriti lihtne, kui see veel ka piduriteta haagis on. Ei vedrustust, ei pidureid - ainult serditud tuled, erimärgistus, veosilm, rattad-rehvid ja suures piires kogu ooper. Tõkiskingad ja veel mingit varustusemudru aga kõik see on kukepea. Enamus nõuetest on trakatsile/liikusmasinale, haagiste osa on pisike. Kallava kasti tugijalg, postede lukustuse djms, mis uut asja ehitades vast on niigi elementaarne. 

[b]§ 10.   Nõuded üksikkorras valmistatud masinale ja selle kinnitus[/b]
  (1) Üksikkorras on lubatud valmistada T1, T2 ja T3 kategooria traktorit ja selle haagist.
  (2) Üksikkorras valmistatud masin peab vastama teeliikluses osalevale masinale kehtestatud tehnonõuetele. Üksikkorras valmistatud masina välimus peab erinema tehases valmistatud masina välimusest.
  (3) Üksikkorras valmistatud masinal peavad olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud traktori või sertifitseeritud pidurisüsteemi osad, rooliseadme osad, valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed, esiklaas, tahavaatepeegel, rehvid ja haakeseade.
  (4) Valmistaja peab üksikkorras valmistatud masina valmistamiseks esitama Maanteeametile avalduse ja Maanteeameti poolt nõutavad dokumendid. Üksikkorras valmistatud masin tuleb tehnonõuetele vastavuse kontrollimiseks esitada Maanteeameti poolt määratud katsekojale või eksperdile. Katsetuste läbimise korral omistab Maanteeamet traktorile üksiktraktori kinnituse ja haagisele riikliku tüübikinnituse.

Mul on küsimus, millele ei mälu ega loogika vastust ei anna ja millega olen vist ka varem pead vaevanud: kas survelaager on vabastatud pedaaliga nn kettalamellidega ühendatud ja teeb pidevalt kuigipalju tööd?
Hüdraulilistel laagritel on ju vedru, mis survelaagri "eelpingestab".
Ning ka nt selllist mehaanilist varianti hoiab pedaali all olev vedru läbi trossi vastu lamelle.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Vanasti ikka oli vahe sees. Näiteks moskvichil ei olnudki seal laagrit vaid oli grafiitseib. Moodsal ajal vist enam ei ole vahet. Mäletan, et kunagi oli vastav arutelu ka za ruljom ajakirjas kus härra ekspert jõudis järeldusele, et lahutatud või ilma koormuseta kaasa jooksev laager- vastupidavuse vahet pole.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne