Postitused: 1,470
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Kui käru koorem kaalub 800kg, käru ise ntks 700kg ja autol lubatud vedada 1500kg(piduritega käru), siis oleks ju legaalne B-kategooriale ?
Või on probleem hoopis tehniline, et sellist kuni 700kg tühimassiga ja kuni 1500kg täismassiga ja piduriga käru pole olemas?
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Esimese hooga Tartu laenutustest ei leidnud jah sellist. Teen E-kati juba märtsist saati... siis tuli tripper peale ja nüüd ootan oma ARK aega juba 2 kuud. seega vaja kindlasti nö ilma E-katita ära vedada. Veokasse saaksin ka toppida, aga tundub pisut liiga ebarentaalne...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 62
Teemad: 0
Liitus: Apr 2015
Maine:
2
Minu puurimissaaga lõpetas kenasti ssd puur, teritamine on muidugi ooper omaette aga tulem sai hea. 3-4 auku kannatas järjest lasta siis tahtis uuesti teritamist. Kui 10nene auk ees oli kannatas 3 teralise koobaltiga kenasti auk soovitud 13mm peale meelitada. Trelliga oleks vist lolliks läinud, olgu puurpink kiidetud. Ehk kellelegi abiks kel plaan külviku ketast või randaaliketast modifitseerima hakata.
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Kindlasti on netiavarustes kuskil katalooge, millest leiab mõõtude järgi näiteks autode koopaid. Kas keegi hea inimene võiks selliseni juhatada? Huvi just tagakoobaste vastu ja mõõtude järgi vaja sobivaim välja otsida.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
09-07-2020, 22:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2020, 22:17 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:Kogu aeg voolu ei tarbi kui sees on
Kas viga võib olla selles väites? Kui ei tarbi, mis ime teda siis sees peaks hoidma? Kui just pole tegu massilülitiga, mis miskite vedrudega hoiab kord üht, siis teist asendit ja üleviimiseks on vajalik impulss voolu. No umbes nagu kahe asendiga tumbler, millel keskasendit pole. Sel juhul peab ikka massiivne vedu olema, mis kontaktid koos hoiab, et starterivool läbi mahuks.
Kas relee on tingimata vajalik või segab toimimist? Sest otse ju toimib.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
09-07-2020, 22:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2020, 22:04 PM ja muutjaks oli
Laurts.)
Missuguse massilülitiga võitlus käib, mähisesse läheb 3 juhet?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
10-07-2020, 00:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2020, 00:11 AM ja muutjaks oli
Laurts.)
12123737-06 manual, lk.16, selle skeemi järgi juhid releed massiga klemm 3 kaudu, mähise pluss tuleb otse akult kui massilüliti katkestab aku + kaablit, ilmselt saab ka vastupidi. Mis vägi releed koos hoiab ei saa aru, lääne tehnika pealt paralleele tõmmates peaks mähis olema kahe eraldi kontuuriga, (tõmbe ja hoidemähis). Klemm 4 "вспомогательный" funktsioonist ei saa aru, kontrollambile armatuuris?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(09-07-2020, 22:01 PM)aavu Kirjutas: Tsitaat:Kogu aeg voolu ei tarbi kui sees on
Kas viga võib olla selles väites? Kui ei tarbi, mis ime teda siis sees peaks hoidma? Kui just pole tegu massilülitiga, mis miskite vedrudega hoiab kord üht, siis teist asendit ja üleviimiseks on vajalik impulss voolu. No umbes nagu kahe asendiga tumbler, millel keskasendit pole. Sel juhul peab ikka massiivne vedu olema, mis kontaktid koos hoiab, et starterivool läbi mahuks.
Kas relee on tingimata vajalik või segab toimimist? Sest otse ju toimib.
Sellised lülitid tahavad jah ainult korraks saada voolu. Tõmberelee lükkab vedru kokku ja mehhanism töötab nagu pastakas. Osadel sellistel on taga kummi kate ja selle all tõmberelee südamiku pikendus millest saab seda masslülitit käsitsi sisse välja lülitada. Vene MAZil KAMAZil oli sama lahendusega lüliti. Aga tahtis korralikku voolu. Kui akudes vool otsakorral oli siis küll klõpsus aga massi sisse ei lülitanud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 538
Teemad: 13
Liitus: Nov 2011
Maine:
4
Kuidas ette valmistada pidurisupportid liivapritsiks ja värvimiseks? Piduritoru otstesse midagi sisse keerata ja kolvid sisse jätta? Mosse esimesed pidurisupportid (nelja kolviga)
Postitused: 54
Teemad: 3
Liitus: Dec 2009
Maine:
2
Ehk oleks mõistlikum support lahti arutada ja korpused elektrolüüsida. Kui veel poldid ning muu mudru galvaanikast läbi lasta saaks päris lahe.
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
14-07-2020, 16:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2020, 16:18 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Kui Tallinn sobib, siis nemad viitsivad jaekliendiga tegeleda:
http://www.laager.ee/
vähemalt tihend või laager näpus kohal käies olen alati saanud jääda "rumalkliendi" rolli, kellel on lihtsalt üks asi käes ja kes oskab öelda, kus see käib.
kui Gost-mõõtudele aseainet pole, oskavad üle tänava neile spetsialiseerunud putkasse suunata.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Ketassaega alumiiniumprofiili lõikamine - kas kannatab lõigata ka puidukettaga või peab spetsiaalne alumiiniumiketas olema? Kuna plaanis on lükandukse madalamaks tegemine, siis lõige peaks jääma ilus ja puiduketast ka ära rikkuda ei tahaks.