(27-07-2020, 13:46 PM)zazik Kirjutas: Tuttav sõidab juba 4 aastat Soome numbritega ringi, pole keegi kunagi tähelepanu pööranud. Kusjuures tal pole isegi vastava kategooria juhtimisõigust.
Üldiselt represseerib Eesti Politsei vaid kohalikke, välismaalastel on oht trahve või muid sanktsioone kogeda vaid siis kui mingi jamaga hakkama saavad.
Nii on: kui ise mitte küsida, saab päris kaua lollustega tegelda enne, kui tasumise tund tuleb. Isegi Euroopas, kus politseid aeg-ajalt isegi näha on, erinevalt Eestist.
Arutelu ajendav kurb juhtum võib vabalt kvalifitseeruda "tööõnnetuseks": kõnealune auto võis vabalt olla ka kusagil säilituses/kasutuseta seismas ja nüüd sattus /varastati/laenati teadlikult karvajalale, kel massihävitusrelva ohjamiseks kogemust ei jätkunud. kehtiv Eesti kindlustus seda teooriat muidugi ei kinnita.
Tarvitades ise sama keremudeli tüki võimsamat isendit, siis tehniliselt on selline käestminek täiesti võimalik: tuled kõrge ja vedelavõitu linnamaasturiga veidi liiga kiiresti vasakpöördele, avastad poole pöörde pealt, et kohe saad uksest trammi sisse ja litsud gaasi põhja. Turbodiisliga pajal kulub pool sekundit seeliku ülesrullimiseks (turborõhu tõstmiseks) ja siis on minek. Kõnealune asi on 70% tagavedune, mis tähendab, et kui mootori võimsus kohale jõuab (ja isegi sel 2,2 on seda täiesti piisavalt), rabatakse sisemist tagaratast ringi. Elektroonika (ja sel ka hüdraulika) asub küll asja korrigeerima, kuid juba oled plaanitud trajektoorilt kõrvale vajunud. Kui juba enne oli millimeetrite mäng, siis nüüd oledki omadega prügikastis. Mis mitte kuidagi ei õigusta, aga siiski seletab miskise Daewoo Ticoga (siia loe suvaline jõuetu poekäru) harjunu õnnetussesattumist liigvaikse ja mugava liikuriga.
Ei, ma ei hankinud oma kogemusi linna vahel jalakäijaid hirmutades, aga jah, suletud alal sai auto käitumist uuritud. Mis lõppes korduva piruetiga vilkuvate ohutulede saatel.