15-08-2020, 21:40 PM
Erimõgin kandis nimetust "korrosiooni inhibiitor" , seda segati vastavate normide kohaselt õliga ja saadi korrosiooni tõrjuv vahend , näiteks mootorite saaled olid keeratud vastavalt immutatud paberisse .
(15-08-2020, 19:16 PM)Sten Kirjutas: Sooviks sõidukitesse osta 6kg tulekustuteid.
Kas kellelgi on kogemusi, kas odavad 25-30 eurosed (nt Automaailmas) kustutid on ka kehvemad kui Tamrexi 50-55 eurone?
(15-08-2020, 19:16 PM)Sten Kirjutas: Sooviks sõidukitesse osta 6kg tulekustuteid.
Kas kellelgi on kogemusi, kas odavad 25-30 eurosed (nt Automaailmas) kustutid on ka kehvemad kui Tamrexi 50-55 eurone?
(16-08-2020, 10:02 AM)maisalup Kirjutas: Mul oli ka see kallim tamrexi kustuti, kuna oli väike värvikahjustus, siis ei läbinud survetesti selle tõttu ja öeldi, et osta uus.
(16-08-2020, 11:18 AM)mossepower Kirjutas: Kuna siin äsja oli jutt vanakooli korrosioonitõrjest, siis nägin eile nii head näidet päris elust, et seda ei saa kohe mitte jagamata jätta:
Tahaks teoreetiliselt mõne tänapäevase korrosioonitõrjefirma kunde nägu ja kommentaare näha, kui viimane oma aastavanuse Toyota või Škoda sellise väljanägemise ja vastava lõhnaga pärast tehtud tööd kätte saaks.
(16-08-2020, 11:46 AM)CORRADOg60 Kirjutas: [quote pid='504742' dateline='1597565002']
Leidub siin foorumis üleüldse keegi, kes on oma kustutile surveproovi käinud tegemas või veel parem, oma silmaga näinud, kuidas tema kustutile survetesti tehti või tehakse?
Sel viimasel juhul sooviks näha siin kirjalikku protsessi kirjeldust.
(16-08-2020, 16:37 PM)Daff Kirjutas: Osadel kustutitel oli peal mingi kuupäev millest edasi kesta kasutada ei tohtinud.autopoodides kontrollijad otsivadki korpuselt aastaarvu nr ja kui 10 ja rohkem siis ei saa.ise endal kontrollides sama teema,ülevaatusel otsitakse kustuti vanuse nr.
Laadisin kunagi mingit IBC-des eriti jõhkrat ADR koormat kus tehti väga üksikasjalik kontroll ja siis ei piisanud taatlemise kleepsust. Mõlemad 6 kilosed panin laua peale ja siis führer otsis mingeid numbreid kesta pealt. Sobis. Oli uus auto ja uued kustutid õnneks. Tšeh aetigi värava taha kuna tema kustutid olevat muuseumi kaup kuigi uued kleepsud olid peal.
(16-08-2020, 11:03 AM)Janka Kirjutas:Saadeti survetesti ja sealt tüüp helistas, et värvikahjustus paagil ja ei vasta ce nõuetele ning survetesti selline asi ei läbi. Kas saadavad tagasi või utiliseerivad ise. Oligi kogu moos. Seda tehti kuskil Tallinnas, kustuti jätsin Türi-Alliku Tamrexi(16-08-2020, 10:02 AM)maisalup Kirjutas: Mul oli ka see kallim tamrexi kustuti, kuna oli väike värvikahjustus, siis ei läbinud survetesti selle tõttu ja öeldi, et osta uus.
Kisub põnevaks.
Kas survetestimist ei teostatud või hinnati visuaalselt ja nii öeldigi?
Leidub siin foorumis üleüldse keegi, kes on oma kustutile surveproovi käinud tegemas või veel parem, oma silmaga näinud, kuidas tema kustutile survetesti tehti või tehakse?
Sel viimasel juhul sooviks näha siin kirjalikku protsessi kirjeldust.
(17-08-2020, 23:51 PM)linnuke Kirjutas: kuidas nüüd pilte lehele saada,fotoalbum ,jne lõpetavad toimimise