Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

(24-08-2020, 21:30 PM)TanelV2 Kirjutas:  
(24-08-2020, 14:00 PM)muska71 Kirjutas:  jõu kadumise põhjustas olematu kvaliteediga kütusefilter.uus filter ja külma mootoriga kõik korras kuniks mootor soojaks läheb siis taas jõud lännu.silindrites surved korras klapid regullitud kõrvalt teiselt toimivalt mootorilt on kõikvõimalikud vidinad(süütepool,andurid aju jne)peale keeratud,aga ikka sama pull külmalt korras ja niikui soojaks läheb jõudu pole.oskab keegi midagi pakkuda?mehaanik kes 10 aastat remontinud temal juhe koos.rääkis ka elavhõbedast midagi,et äkki keegi mootorisse valanud ja pidi sama pulli tegema(-sellest naljast kuulen esimest korda).paat pole kuskil järelvalveta seisnud va töökoja õuel ja saartel.

Võibolla bensupump ise. Saad selle survet mõõta külmalt ja siis kui mootor jukerdama hakkab?
Oli sarnane juhus auto bensiinipumbaga. Külmalt kõik hästi, soojalt hakkas jukerdama.

Veaks osutus bensupump, mis läks tööd tehes kuumaks ja hakkas kinni kiiluma, põhjustades tootlikuse languse.   
Kuna pumba soojenemine oli korrelatsioonis mootori soojenemisega, arvati algselt, et põhjus mootoris.
teadaolevalt on pihustilatil surve nii nagu peab.

(24-08-2020, 21:11 PM)Jahimees Kirjutas:  Aitasin täna lahti võtta ühe üle aasta paigal seisnud väikeveoki trummelpidurit. Klotside paksust on piisavalt, kuid klotsid olid kogu ulatuses õlised, ka trummel oli täiesti õline, see ratas ei pidurdanud üldse.
Tõmbasin bensuse kaltsuga õli maha ja mõtlesin, et huvi pärast lükkan viiliga veidi, et näha, kui sügavale õli on läinud. Vähem kui millimeetri pärast ei olnud enam õli näha ja tundus pind korras.

Kui õli tõrjuv on see klotsi kattematerjal? Või pigem eeldada, et see materjal on läbi imbunud.

Ka trummel võib olla õli sisse võtnud - malm kipub poorne olema. Minul pole õnne olnud: alati on säärased katsetused lõppenud uute klotside ja trumliga. Aga nagu näha, tasub puhastada ja katsetada. Kaotada pole peale oma aja mitte midagi.

DT-74 lindil selline mure, et kütus jõuab kõrgsurvepumpa ainult käsipumbaga. Käivitub ilusti ja käib kuni küte otsa saab. Kütusesurvet manomeeter töötamise ajal ei näita ning pisut läbipaistvate voolikute tõttu on näha, kuidas kütus kõrgsurvepumpa ära jookseb.
Enne etteandepumba lahtikiskumist uuriks targematelt, mis sellega võiks halvasti olla / mis varuosa peaks juba enne lahtivõtmist hankima?
Tänan.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

Hangi uus etteandepump kogu täiega. Big Grin

Tõenäoliselt on katki kolbi tagasi lükkav (ja sellega etteandesurvet ühtlustav) vedru. Kätte saad, kui keerad maha suure punni pumba eest. Iseenesest suvaline mõõdust sobiv vedru sinna piisab, survet võiks olla mõne kilo jagu. Võib ka rohkem (näiteks mõne pisimootori klapivedru), pumbal tootlikkust jagub ja kerge pulsatsioon pole suureks hädaks.

Kui pump on kaua seisnud, võib vedru olla labaselt läbi roostatanud ja ega siis kolvil-hülsilgi pole olnud võimalust kahjustuseta pääseda.

Vedru pumpab,nukk teeb tühikäiku.

(25-08-2020, 16:06 PM)vanaain Kirjutas:  Vedru pumpab,nukk teeb tühikäiku.

Sedapidi see surve tekib tõesti. Kui vedru kaputt, siis etteandesurvet ei teki. Tõukur lööb kolvi põhja ja sinna see jääb.

kuna bussi org numbrituled hõõgniit ja aastatki ei kesta,vahetamiseks kisu polster maha siis paneks haagise led tuled,aga kurjam vilgub.pole vahet mis pidi +- mõlemat moodi on nigu suunatuli,ideid mis teha?haagisel põlevad normaalselt.

Korraliku massiga ka vilgub?

(25-08-2020, 16:39 PM)v6sa Kirjutas:  Korraliku massiga ka vilgub?
ühendasin pistikusse.

(25-08-2020, 16:32 PM)muska71 Kirjutas:  kuna bussi org numbrituled hõõgniit ja aastatki ei kesta,vahetamiseks kisu polster maha siis paneks haagise led tuled,aga kurjam vilgub.pole vahet mis pidi +- mõlemat moodi on nigu suunatuli,ideid mis teha?haagisel põlevad normaalselt.

Korralik diood ahelas võtaks pinget veidi maha kuid pirn põleb ilusti edasi, silmaga pole vahet märgata.
polaarsus on oluline kuid selle saaks katse-eksituse meetodil paika.


LED vilgub kuna masina üritab pidevalt aru saada, millised tuled töötavad ja millised ei tööta, hõõglamp ei teeks selle peale mitte "essugi" kuid LED ärkab hetkeks.
Lahendada saaks ka nii, et tuli juhib releed ja LED on otse akult kuid see oleks juba liigselt keeruline.

otse akult põleb nagu peab ja polaarsusel pole vahet kui otse akul.
diood aga kui suur/võimas?

(25-08-2020, 17:03 PM)muska71 Kirjutas:  otse akult põleb nagu peab ja polaarsusel pole vahet kui otse akul.
diood aga kui suur/võimas?

Kui need numbrituled originaalis hõõgniit ja juhib ja  kontrollib neid aju(ilmselt nii on), kas siis pole reaalne et aju oodatud takistus/voolutarve pole normide piires ja see ainult kontrollibki aga rahule tulemusega ei jää? 
Ainuke toimida võiv lahendus oleks led lambiga rööbiti sobiv lisatakisti aju jaoks sobiva koormuse tekitamiseks.
Isegi mingeid spets komplekte pakutakse.

Huvitav mis bussil need pirnid polstri eemaldamist nõuavad? Lihtsalt tunnen huvi kuna pole viimase paarikümne aasta jooksul sellisega kontakti sattunud. 

Miskit sellist dioodi olen sarnasel otstarbel kasutanud juhtmooduli ees pinge madalamaks tõmbamiseks.

(25-08-2020, 16:51 PM)muska71 Kirjutas:  
(25-08-2020, 16:39 PM)v6sa Kirjutas:  Korraliku massiga ka vilgub?
ühendasin pistikusse.

Ja sel pistikul ikka on korralik mass olemas? Et pirnide mahapõlemise põhjus ka keff mass ei oleks...

Eelkirjutajate viidatud tulekontroll võib ka põhjus olla. Kas sel bussil läbipõlenud pirnist teada ka antakse? Kas sel ajal, kui LED vilgub, seesama teade ka kuvatakse?

Osta korraliku masstakistiga led ja asi korras. Odavad hakkavadki vilkuma ja jäävadki vilkuma. Hetkel ei tule butiigi nimi meelde Tallinnas, Mustamäe teel kes neid müüs.

(25-08-2020, 18:55 PM)v6sa Kirjutas:  
(25-08-2020, 16:51 PM)muska71 Kirjutas:  
(25-08-2020, 16:39 PM)v6sa Kirjutas:  Korraliku massiga ka vilgub?
ühendasin pistikusse.

Ja sel pistikul ikka on korralik mass olemas? Et pirnide mahapõlemise põhjus ka keff mass ei oleks...

Eelkirjutajate viidatud tulekontroll võib ka põhjus olla. Kas sel bussil läbipõlenud pirnist teada ka antakse? Kas sel ajal, kui LED vilgub, seesama teade ka kuvatakse?
peaks olema,proovisin veel kere küljest võtta massi,aga sama.veateadet ei anna ja tegu expert 2014 a omaga.polstriks nimetan seda kruvidega eemaldatavat vineeri mis seal augul ees on.ja tuli vilgub seisva mootoriga(töötavaga pole jõudnud proovida),homme süvenen rohkem teemasse.väidetav läbipõlemine ustel luukidel pidi ka sellest olema,et kaubiku ukse lükkad ju hooga mürts kinni ja põrutab hõõgniidi puru.
saa neist uutest aru,2012 partneril oli start stop süsteem peal ja toimis kuidas jumal juhatas,sellel uuemal jälle seda jama pole.sõitsid lahtise tagauksega siis partner üritas lukustada teatud arv kordi ja ei läinud lukku ja lajatas kollase hüüumärgi põlema,pakiautokeskus tahtis kohe diagnosti teha tulekesega...,aga poiss leidis netist viisi kuidas ise kustutada....sellel uuemal seda lollust jälle õnneks pole.

(25-08-2020, 17:03 PM)muska71 Kirjutas:  otse akult põleb nagu peab ja polaarsusel pole vahet kui otse akul.
diood aga kui suur/võimas?
Võid suvalise võimsama panna, lõhu kasvõi genekast mõni välja.
Polaarsuse all mõtlesin dioodi polaarsust mitte aku oma, alule pole vahet, kas plussi või massi.
Juhtmele vahele pannes ühtpidi lamp põleb ja teistpidi pannes ei põle.

(25-08-2020, 20:05 PM)tõnn Kirjutas:  
(25-08-2020, 17:03 PM)muska71 Kirjutas:  otse akult põleb nagu peab ja polaarsusel pole vahet kui otse akul.
diood aga kui suur/võimas?
Võid suvalise võimsama panna, lõhu kasvõi genekast mõni välja.
Polaarsuse all mõtlesin dioodi polaarsust mitte aku oma, alule pole vahet, kas plussi või massi.
Juhtmele vahele pannes ühtpidi lamp põleb ja teistpidi pannes ei põle.
et asi oleks üheselt mõistetav siis midagi sellist https://pood.fixus.ee/shop/prod/99/13?c=375-800032-S orginaal tule asemele plaan panna.komplektne tuli vahetada mitte led pirn tavapesasse tavapirni asemele.

Oda, see peaks ju sisaldama kõike vajalikku... Kui Sul on mitu lühtrit (enamasti on kaks numbrituld), kas kõik käituvad samamoodi?

(26-08-2020, 08:01 AM)v6sa Kirjutas:  Oda, see peaks ju sisaldama kõike vajalikku... Kui Sul on mitu lühtrit (enamasti on kaks numbrituld), kas kõik käituvad samamoodi?
jah käituvadki ühtemoodi ja ka töötava mootoriga.

Küsimus viletsa värviga auto välimuse parandamisest ilma üle värvimata. Auto üle värvitud 1990. aastate alguses, matt (ilma lakita?) värv. Kogu vaha, mis peale määrida, immutab endale sisse ja on paari päevaga sama tuhm kui enne. Tänu poorsele struktuurile kogub edukalt mustust. Masin on üle poleeritud, kuid mingit pikaajalisemat mõju see ei toonud. Kas on mingit töötlusviisi või -vahendit, mis annaks autot üle värvimata veidi pikaajalisema tulemuse? Äkki on mingeid uuemaid vahendeid, mis ei ole ette sattunud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne