23-07-2020, 20:08 PM
Väike galerii teisipäevasest üritusest - https://pics.urmo.ee/#15955238660609
fotoblogi urmo fotonurk™
(23-07-2020, 09:39 AM)indreksirk Kirjutas: 143 oli kokkuloetud autode arv...Näituseks sobivamate autode väljavalimine vanatehnika kriteeriumite järgi on otseloomulikult ainuvõimalik tegevus sellises piiratud parkimismahuga olukorras.
Parklas on 130 parkimiskohta...
Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi...
(29-07-2020, 14:43 PM)mossepower Kirjutas:Ei ole ole mingeid uuendatud nõudeid. Alates kõige esimesest Vanatehnika Lustisõidu nime kandnud kogunemisest 21.06.2005 (ehk juba 15 aastat tagasi) on olnud nii vanusenõue (juba 2005. aastal oli selleks piiriks 35 aastat NL tehnikale ning 25 aastat muude riikide toodangule, kuid juba 2011. aastast on piir kõigile 35 aastat) kui ka esteetilise välimuse nõue. Esteetilise välimuse nõue on muidugi subjektiivne, kuid selle kogunemise esimeseks kriteeriumiks on sõiduki valmistaja nõuetele vastavus.(23-07-2020, 09:39 AM)indreksirk Kirjutas: 143 oli kokkuloetud autode arv...Näituseks sobivamate autode väljavalimine vanatehnika kriteeriumite järgi on otseloomulikult ainuvõimalik tegevus sellises piiratud parkimismahuga olukorras.
Parklas on 130 parkimiskohta...
Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi...
Küll aga ei lugenud mina uuendatud reeglitest üheselt ja otseselt välja seda, et kas pealtvaatajate parklasse saadetavad hobisõidukid võivad siiski lustisõidu märgi osta, kolonni taha omakorda sappa võtta ning ürituse kaasa teha või peaks nende osavõtt piirduma ainult parklanäituse vaatamise ja kolonnile lehvitamisega?
(23-07-2020, 09:39 AM)indreksirk Kirjutas: 143 oli kokkuloetud autode arv, lisaks veel ca 20 mootorratast.35+a ok aga kuidas arusaada häirivast värvist vms? kas Rat rod jne asjad on endiselt oodatud vöi pigem mitte?
Parklas on 130 parkimiskohta. Oleme seni saanud sõbralikult hakkama ka Nõmmel, kus parkisime samuti parkimiskohtade kõrvale ning vaheteedele.
Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi.
Vanatehnika Lustisõidul osalevale sõidukile on juba 15 aastat olnud sarnased põhimõtted. Hobiautode harrastamiseks on erinevaid väljundeid ning vorme. Antud üritus on mõeldud vanusest alates 35 aastat ning võimalikult tehaseseisundile lähedastele sõidukitele ehk nn musta numbri kandidaatidele. Ajastukohane tagasihoidlik tuuning on igati teretulnud, kuid suuremad tehnilised ja visuaalsed muudatused on siiski teiste ürituste jaoks. Võib-olla kunagi panevad erinevad harrastajad seljad kokku ja toimub suur tehnikafestival, kus koos ka youngtimerid, customid, hotrodid, muskelautod ja Ameerika tehnika. Vanatehnika Lustisõidu formaat ning korralduspõhimõtted kahjuks nii suurt üritust korraldada ei võimalda.
Palun mõistvat suhtumist ning vähem reklaami
(13-08-2020, 14:31 PM)lamp Kirjutas:(23-07-2020, 09:39 AM)indreksirk Kirjutas: 143 oli kokkuloetud autode arv, lisaks veel ca 20 mootorratast.35+a ok aga kuidas arusaada häirivast värvist vms? kas Rat rod jne asjad on endiselt oodatud vöi pigem mitte?
Parklas on 130 parkimiskohta. Oleme seni saanud sõbralikult hakkama ka Nõmmel, kus parkisime samuti parkimiskohtade kõrvale ning vaheteedele.
Küll tuleb aga tuleviku jaoks arvestada sellega, et kogunemiskohale sõitmisel muutub nägude kontroll rangemaks. Kui ikka sõiduvahend on noorem kui 35 aastat või välimus originaalist häirivalt erinevas seisukorras, siis tuleb koht sisse võtta pealtvaatajate parklas, mis asub Taltechi peauksest teisel pool. Seal on juba nüüdki olnud huvitavat uudistamist. Lisan ka illustreeriva skeemi.
Vanatehnika Lustisõidul osalevale sõidukile on juba 15 aastat olnud sarnased põhimõtted. Hobiautode harrastamiseks on erinevaid väljundeid ning vorme. Antud üritus on mõeldud vanusest alates 35 aastat ning võimalikult tehaseseisundile lähedastele sõidukitele ehk nn musta numbri kandidaatidele. Ajastukohane tagasihoidlik tuuning on igati teretulnud, kuid suuremad tehnilised ja visuaalsed muudatused on siiski teiste ürituste jaoks. Võib-olla kunagi panevad erinevad harrastajad seljad kokku ja toimub suur tehnikafestival, kus koos ka youngtimerid, customid, hotrodid, muskelautod ja Ameerika tehnika. Vanatehnika Lustisõidu formaat ning korralduspõhimõtted kahjuks nii suurt üritust korraldada ei võimalda.
Palun mõistvat suhtumist ning vähem reklaami
(13-08-2020, 15:38 PM)zazik Kirjutas:Olen harjunud selgete definitsioonidega ning minu arvates on see siinsamas paar rida ülevalpool ka lahti kirjutatud. Ma ei tea, mid tähendab ratrod. Võib-olla on see sobilik vanatehnika näitusele, võib-olla mitte. Tõenäoliselt tuleb arvestada sellega, et konkreetne otsus langetatakse kohapeal subjektiivsete kriteeriumide alusel. Vanatehnika Lustisõidul on oma visuaalne pilt ning see on suunatud maksimaalsele originaalilähedusele (originaalsus on siinkohal võrdne tehasest väljumise seisukorraga). Kui kaugele originaalist aga minna võib, on igal üksikjuhul eraldi hinnatav.(13-08-2020, 14:31 PM)lamp Kirjutas:(23-07-2020, 09:39 AM)indreksirk Kirjutas: Vanatehnika Lustisõidul osalevale sõidukile on juba 15 aastat olnud sarnased põhimõtted. Hobiautode harrastamiseks on erinevaid väljundeid ning vorme. Antud üritus on mõeldud vanusest alates 35 aastat ning võimalikult tehaseseisundile lähedastele sõidukitele ehk nn musta numbri kandidaatidele. Ajastukohane tagasihoidlik tuuning on igati teretulnud, kuid suuremad tehnilised ja visuaalsed muudatused on siiski teiste ürituste jaoks. Võib-olla kunagi panevad erinevad harrastajad seljad kokku ja toimub suur tehnikafestival, kus koos ka youngtimerid, customid, hotrodid, muskelautod ja Ameerika tehnika. Vanatehnika Lustisõidu formaat ning korralduspõhimõtted kahjuks nii suurt üritust korraldada ei võimalda.35+a ok aga kuidas arusaada häirivast värvist vms? kas Rat rod jne asjad on endiselt oodatud vöi pigem mitte?
Palun mõistvat suhtumist ning vähem reklaami
Kuigi ma pole kuidagi seotud antud ürituse korraldusliku poolega, julgen häälena publikust öelda, et Sinu auto sobib ürituse formaati kui valatud. Lisandväärtus on tunduvalt suurem kui väga paljudel uuematel ülimassiliselt levinud autodel.
Igasuguse rodinduse kohta on väga raske ühest vastust anda, sest mõne arvates on roostes golf2 või mosse ka väga rat- või muu rod, sest ta on ju roostes.
(19-08-2020, 13:46 PM)taitst Kirjutas: Pilte augustikuisest Lustisõidu kogunemisest. https://www.facebook.com/taivo.treumuth/media_set?set=a.4138557609548142&type=3
[attachment=83276 Kirjutas:Priit_IZ pid='504966' dateline='1598129682'](19-08-2020, 13:46 PM)taitst Kirjutas: Pilte augustikuisest Lustisõidu kogunemisest. https://www.facebook.com/taivo.treumuth/media_set?set=a.4138557609548142&type=3
Mitte kottigi pole ju sellelt lingilt näha
(23-08-2020, 12:48 PM)Seiklusminister Kirjutas:(22-08-2020, 23:54 PM)Priit_IZ Kirjutas:(19-08-2020, 13:46 PM)taitst Kirjutas: Pilte augustikuisest Lustisõidu kogunemisest. https://www.facebook.com/taivo.treumuth/media_set?set=a.4138557609548142&type=3
Mitte kottigi pole ju sellelt lingilt näha
Mina näen küll täitsa ilusat galeriid.
indreksirk Kirjutas:Tsitaat:Vanatehnika Lustisõidul on oma visuaalne pilt ning see on suunatud maksimaalsele originaalilähedusele (originaalsus on siinkohal võrdne tehasest väljumise seisukorraga).
Tsitaat:Tipi parklast leiti Vanatehnika Lustisõidu näituse ajal sellised võtmed.https://www.taltech.ee/kontaktid