(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2020, 23:22 PM ja muutjaks oli Marko.)
(16-11-2020, 23:09 PM)honkomees Kirjutas: ma küll ei usu, et ühelt pildilt saab KÕIKI 4 aluplönnile löödud tähist näha ... hea kui ühegi fotolt välja loeb, silmaga ja õige nurga all vaadates aga küll.
Ja mis takistab huvilist need tähised pildistamiseks objektiivi poole keeramast? Ära õigusta kätetute suhtumist!
EDIT: ma ei pea teemaalgatajat silmas, see oli natuke üldisemalt mõeldud
(16-11-2020, 23:09 PM)honkomees Kirjutas: ma küll ei usu, et ühelt pildilt saab KÕIKI 4 aluplönnile löödud tähist näha ... hea kui ühegi fotolt välja loeb, silmaga ja õige nurga all vaadates aga küll.
Ja mis takistab huvilist need tähised pildistamiseks objektiivi poole keeramast? Ära õigusta kätetute suhtumist!
EDIT: ma ei pea teemaalgatajat silmas, see oli natuke üldisemalt mõeldud
Kui pääsen jälle maale toon mootori linna, siis on asja lihtsam arutada. Ei osanud arvata,et tähtis on see millise märgistusega juhe kuhu keerab.
Küsimus suurele ringile,minu kõrvu jõudis jutt,et keegi oli kas viimasel,või eelviimasel Tagadi laadal müünud bagi.
Bagil oli olnud vaz-i mootor koos zaz-i kastiga,estonia vormeli roolilatt,amordid.Kas keegi teab kontakti või isikut kes seda bagi müüs?
(18-11-2020, 22:05 PM)Mihkus Kirjutas: Mis hüdromootoriga on tegu? Sisse läheb 2 ja välja üks, marki googlist otsides ei leidnud suurt midagi. Ehk tunneb keegi ära?
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2020, 22:31 PM ja muutjaks oli Daff.)
Selle fragmendi järgi mis pildilt näha pakuks, et tegu vene NŠ-3? pmbaga mis oli tehtud hüdromootoriks ja ajas ringi võhe võimsust vajavaid seadmeid. Sarnane pilt avaneb kui vaadata vene väetisekülvikute vurre altpoolt.
Pumba margi leiad kui uurid pumba tagaosa kust tuleb välja ülevoolu toru mis pildil paremal servas on.
Traktori veomootorina on ta siis praktiliselt mõttetu... Ega suht vaevaliselt liikus küll.
Sinna otse asendust ma küll otsida ei julge, mootor ja pump natuke liiga erinevad vist?
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2020, 12:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-11-2020, 09:03 AM)Mihkus Kirjutas: Traktori veomootorina
...
Sinna otse asendust ma küll otsida ei julge, mootor ja pump natuke liiga erinevad vist?
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2020, 13:30 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ehk O4 haagis (ja selle veoks paslik traktor) eeldavad tõesti CE/DE luba, kuna 18000 kg sisse nende registrimassid kuidagi mahtuda ei taha. Või T luba.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2020, 14:37 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(20-11-2020, 13:29 PM)v6sa Kirjutas: Ehk O4 haagis (ja selle veoks paslik traktor) eeldavad tõesti CE/DE luba, kuna 18000 kg sisse nende registrimassid kuidagi mahtuda ei taha. Või T luba.
Tööks T. Piiramatu traktor, liikurmasin ja masinrong. Omale hobiks sõita ja kasutada peaks piisama CE. Sõitmine ja palgaline töö on erinevad mõisted.
Ahjah, editeering: paslik traktor on muidugi võlusõna T40 tundub ju suur aga mingist O4 haagisest pole juttu. 5800kg piduritega, piduriteta üldse olematu 1450kg. Isegi sellel suurel TYMil pole O4 haagisega veel mingit pistmist! Pidurita 3 ja piduriga 8 tonni haagis! Ise kaalub 3768 ja täismass 6 tonni ning on mõnusalt 2-kohaline. Ehk O4 legaalne vedaja on juba väga suur traktor!
Ahjah, T-sõidueksamiks või üldse õppesõiduks peab olema vähemalt 10-tonnise täismassiga traktor! Need on juba väga suured! Sealt edasi on vaid ülisuured, mis sõidavad teedel erilubadega sest on enamasti liiga laiad.
Seoses Vectra karteriga tekkis küsimus? Miks tahetakse igale poole tihendeid ehitada-või kasutada õiget (hermets-silikoon)?
Puhas pind ja elu on lihtsam.Teine teema on õige paksusega tihendiga lõtkudega tegelemine. 100% jätame välja.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2020, 22:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-11-2020, 14:12 PM)PlyVal64 Kirjutas: ....
Ahjah, T-sõidueksamiks või üldse õppesõiduks peab olema vähemalt 10-tonnise täismassiga traktor! Need on juba väga suured! Sealt edasi on vaid ülisuured, mis sõidavad teedel erilubadega sest on enamasti liiga laiad.
Äää aja pada. Standardrehviga traktorid on enamuses 2,5 m sees ja vaid pehme muldasäästva madalsurverehviga läheb see lõhki. Topeltrehvidega on liikumine teel muidugi eriloaga (enamasti ka saateautoga), sest ka 3 m läheb lahkelt lõhki.
O4 haagise osas on muidugi õigus: säärase massi legaalseks vedamiseks peab traktori tühimass ületama 8 tonni, mis tähendab 200+ kW isendeid. Mis tähendab täis/registrimassi 14-16 t....