21-11-2020, 20:43 PM
Lihtsamal juhul on kiilud lahti ja piisab käänmiku õigeks keeramisest ja kinnitamisest.
Kehvemal juhul on kiilud hülsile jäljed sisse teinud ja siis oleks vaja lahti võtta ja peale keevitada või detail vahetada.
Pilt küll petab, kuid tundub ka teine pool olevat liiga taha läinud ja kui torniga roolivõimendi siis on juhitavus nõnda üsna kehv.
Tahta hästi teha, siis peaks mõlemalt poolt kiilud välja võtma ja näiteks loodi kasutades ajama mõlemad sellesse asendisse, kus käänmiku toru alumine ots on ülemisest 10-12mm eespool.
Siis tulevad rattad sõites ise otseks ja rattad ei hakka laperdama suurema hooga.
Kui jooksud paigas tuleks proovida papitüki, plekitüki või kasvõi plastiliiniga võtta kiiluavast nurga näidis ja võrrelda seda kiilude nurgaga.
Kui nurk ei klapi on võimalus käia poes ja sortida olemasolevate kiilude seast omale sobivad sest praegu on kiilud väga vabas vormis tehtud.
Võib ka vanu kohandada või uued teha ja jääb vaid üle nautida hästi toimivat rooli.
Kehvemal juhul on kiilud hülsile jäljed sisse teinud ja siis oleks vaja lahti võtta ja peale keevitada või detail vahetada.
Pilt küll petab, kuid tundub ka teine pool olevat liiga taha läinud ja kui torniga roolivõimendi siis on juhitavus nõnda üsna kehv.
Tahta hästi teha, siis peaks mõlemalt poolt kiilud välja võtma ja näiteks loodi kasutades ajama mõlemad sellesse asendisse, kus käänmiku toru alumine ots on ülemisest 10-12mm eespool.
Siis tulevad rattad sõites ise otseks ja rattad ei hakka laperdama suurema hooga.
Kui jooksud paigas tuleks proovida papitüki, plekitüki või kasvõi plastiliiniga võtta kiiluavast nurga näidis ja võrrelda seda kiilude nurgaga.
Kui nurk ei klapi on võimalus käia poes ja sortida olemasolevate kiilude seast omale sobivad sest praegu on kiilud väga vabas vormis tehtud.
Võib ka vanu kohandada või uued teha ja jääb vaid üle nautida hästi toimivat rooli.