Belarus traktorid.

Lihtsamal juhul on kiilud lahti ja piisab käänmiku õigeks keeramisest ja kinnitamisest.
Kehvemal juhul on kiilud hülsile jäljed sisse teinud ja siis oleks vaja lahti võtta ja peale keevitada või detail vahetada.
Pilt küll petab, kuid tundub ka teine pool olevat liiga taha läinud ja kui torniga roolivõimendi siis on juhitavus nõnda üsna kehv.
Tahta hästi teha, siis peaks mõlemalt poolt kiilud välja võtma ja näiteks loodi kasutades ajama mõlemad sellesse asendisse, kus käänmiku toru alumine ots on ülemisest 10-12mm eespool.
Siis tulevad rattad sõites ise otseks ja rattad ei hakka laperdama suurema hooga.
Kui jooksud paigas tuleks proovida papitüki, plekitüki või kasvõi plastiliiniga võtta kiiluavast nurga näidis ja võrrelda seda kiilude nurgaga.
Kui nurk ei klapi on võimalus käia poes ja sortida olemasolevate kiilude seast omale sobivad sest praegu on kiilud väga vabas vormis tehtud.
Võib ka vanu kohandada või uued teha ja jääb vaid üle nautida hästi toimivat rooli.
Vasta

(21-11-2020, 20:43 PM)2715 Kirjutas:  Lihtsamal juhul on kiilud lahti ja piisab käänmiku õigeks keeramisest ja kinnitamisest.
Kehvemal juhul on kiilud hülsile jäljed sisse teinud ja siis oleks vaja lahti võtta ja peale keevitada või detail vahetadSaab ka lihtsamalt
Saab ka lihtsamalt. Tuleb lihtsalt rööbet muuta. Reeglina keegi tänapäeval enam vaovahel ei käi. Jama on siis, kui on pragu sillatala all. Olen kunagi ühel metsakal keevitanud ja rangid ümber teinud. Jäi pidama küll.
Vasta

Kas keegi on paigaldanud väikese kabiiniga (originaal, mitte poolakas vms) russile, hüdrorooli. s.t. kuhu te roolidosaatori paigaldanud olete?
Vasta

(23-11-2020, 14:53 PM)gruppen Kirjutas:  Kas keegi on paigaldanud väikese kabiiniga (originaal, mitte poolakas vms) russile, hüdrorooli. s.t. kuhu te roolidosaatori paigaldanud olete?
Siin on "puust ja punane" https://www.youtube.com/watch?v=xB3bQyHErjE&app=desktop
Vasta

On jah, "puust ja punane" aga ma küsisin MTZ-i väikese kabiini kohta. Nii, et see oluliselt mulle teadmisi ei anna.
Vasta

Kui seda "Belarus MTZ-82 restoration project." algusest vaadata, siis esimene osa kannab nime "Removing the Old Cab and Cleaning" Smile
Igatahes suur tänu lingi postitajale - kui ise peaks kunagi nii põhjaliku töö ette võtma, siis see oli tõesti väga üksikasjalik ülevaade...
Vasta

Vaatasin youtubes venelaste MTZ videosi, kus ehitasid roolisüsteeme ringi. Jäi selline video silma kus oli selliselt ehitatud. Roolivõimendi enda silinder kaotatakse üldse ära. Jagajast tulevale kahele torule keevitatakse sutserid voolikute jaoks ja sealt edasi silla küljes olevale roolisilindrile.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Ja mis selle mõttekus võiks olla?  Selle rooli võimu küljes on see silinder kõige töökindlam osa. Loomulikult saab lahti paarist hammasülekandest ja püst võllist, kuid enamus kuluvaid osasid ja roolilõtku põhjustavaid jäävad ju alles.  
Äkki sellega proovitakse kulunud esisilda remontida, et vähem rattad laperdaks?
Vasta

Kusjuures sellist lahendust on tehas ka tootnud ekspordimasinatele ja MTZ-100 pidi ka sellise rooli saama.
Mul vedeles isegi selline roolivõimendi torn kus see silindri ava oli töötlemata.
Ekspordiks olla see probleem olnud, et üle 30 km/h liikuv objekt pidi omama mehaanilist sidet rooli ja rataste vahel ning siis mõeldi silinder rataste juurde et poleks sõites laperdamist ja niipalju lõtke.
Vasta

MTZ-50/52 kütusepaagil asuv originaal kleebis. Osa teksti kahjuks puudu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Russil laadimisega või siis vooluga probleem.

Mis võiks häda olla
Laadimispinge on 10.7 umbes, ühendasin geneka lahti, siis sealt otse 13.8 nagu peaks.
Kui pöördesse ajada siis läheb 12.8 mitte rohkem.
Mõned led tuled 200w kokku max ja 2 xh4 esituled on tarbijad. Vahepeal ka niiduki hüdro radika ventikas. 
Kas on aku lõppemas või mingit lühist peaks otsima, akul muidu ka 5 aasta jookseb
Ampermeeter ei toimi.
Temperatuuri kell ka hakkas tõmblema, näitab õiget tempi siis kui rohkem pöördes traktor.
Vasta

(30-11-2020, 21:29 PM)Kult Kirjutas:  Russil laadimisega või siis vooluga probleem.

Mis võiks häda olla
Laadimispinge on 10.7 umbes, ühendasin geneka lahti, siis sealt otse 13.8 nagu peaks.
Kui pöördesse ajada siis läheb 12.8 mitte rohkem.
Mõned led tuled 200w kokku max ja 2 xh4 esituled on tarbijad. Vahepeal ka niiduki hüdro radika ventikas. 
Kas on aku lõppemas või mingit lühist peaks otsima, akul muidu ka 5 aasta jookseb
Ampermeeter ei toimi.
Temperatuuri kell ka hakkas tõmblema, näitab õiget tempi siis kui rohkem pöördes traktor.
Kas seisval masinal aku klemmidel pinge 12 ja peale või vähem. Kui vähem, siis üks purk ära ja utiil.
Vasta

Generaator lahja ehk?
Vasta

(30-11-2020, 21:29 PM)Kult Kirjutas:  Russil laadimisega või siis vooluga probleem.

Mis võiks häda olla
Laadimispinge on 10.7 umbes, ühendasin geneka lahti, siis sealt otse 13.8 nagu peaks.
Kui pöördesse ajada siis läheb 12.8 mitte rohkem.
Mõned led tuled 200w kokku max ja 2 xh4 esituled on tarbijad. Vahepeal ka niiduki hüdro radika ventikas. 
Kas on aku lõppemas või mingit lühist peaks otsima, akul muidu ka 5 aasta jookseb
Ampermeeter ei toimi.
Temperatuuri kell ka hakkas tõmblema, näitab õiget tempi siis kui rohkem pöördes traktor.

Algne skeem või rohkelt omaloomingut? Genekas on šokolaadiga, mitte eraldi releeregulaatoriga?
Esimese asjana kahtlustaks mõnd ikaldunud ühendust kusagil köidises.
Vasta

Ampermeetri taga juhtme ühendused kehvad.Kõik vool läheb sealt ju läbi.
Vasta

(01-12-2020, 11:23 AM)ahtos Kirjutas:  Ampermeetri taga juhtme ühendused kehvad.Kõik vool läheb sealt ju läbi.

Märkus on õige ja täpne eeldusel, et algne skeem on kasutusel, mitte pestialitside poolt "parendatud".
Vasta

(01-12-2020, 11:42 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-12-2020, 11:23 AM)ahtos Kirjutas:  Ampermeetri taga juhtme ühendused kehvad.Kõik vool läheb sealt ju läbi.

Märkus on õige ja täpne eeldusel, et algne skeem on kasutusel, mitte pestialitside poolt "parendatud".



Mul jah peaspetsi oma ajutine sisteem.
Eks ma otsin lühist
Vasta

(01-12-2020, 12:29 PM)Kult Kirjutas:  Mul jah peaspetsi oma ajutine sisteem.
Eks ma otsin lühist

Ei, lühist Sa ei otsi - lühis oleks endast juba märku andnud. Suitsu või ilusa sinise leegiga.  Sa otsid palju tülikamat tegelast: halba kontakti kusagil köidises. Need oskavad end hästi peita... Reedab neid soojus ja vahel annavad end välja ka kahtlaste kohtade mudimise peale.
Vasta

Mis täpsemalt põhjustab MTZ hüdropumba välja lülitamist töötamise ajal? Paljudel on lülitushoob traadiga kinni tõmmatud. Kas laagri või hammasratta kulumine?
Vasta

(06-12-2020, 22:31 PM)deeremees Kirjutas:  Mis täpsemalt põhjustab MTZ hüdropumba välja lülitamist töötamise ajal? Paljudel on lülitushoob traadiga kinni tõmmatud. Kas laagri või hammasratta kulumine?
Praak lülitusmuhv.
Nimelt kuulidega variantidel on treitud sisepind nüri teraga ja seega kergelt koonuses väljapoole ning tekib päris suur jõud mis tahab muhvi välja lükata.
Selle vastu olen treinud uuel muhvil pinna üle ja kerge astme ette ning fiksaatorit pole enam vajagi mis kangi sees hoiab.
Muidu see telgjõud kulutab kahvli ära ja hakkab välja viskama.
Paljud inimesed ka ei tea, et fiksaatori alusplaati on võimalik keerata et korrektne asend hoovale reguleerida ning traat sobib palju paremini vene masina remondiks kui teadmised masinast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne