Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Tegeledes ristikuseemnega ja 218-ga, siis ma pean ka nentima, et töötav ja katuse all olev on parem, kui mittetöötanud ja viis aastat õues olnud. Kusjuures tavaliselt inimeste mälu on veel petlik ja viis on pahatihti plussiga. Loomulikult, kui aega on, vaata see tähelepanelikult üle aga kui korralikud katted pole peal olnud ja see kõik on roostes ja pahkunud siis.. mõtle sellele, milline aeg kulub selle masina ennistamiseks. Seejärel mõtle rahalises plaanis. Ma ise viimasel ajal arvutan kõigepealt läbi, mis orienteeruv remonttööde aeg mulle maksab ja seejärel mõtlen, mis kuluosad maksavad. Sest lõppudelõpuks on võimalik oma ajaga ka raha teenida aga suuri remonttöid tehes on see valdavalt kulu. Kus see tasakaal sinu jaoks on?
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kas kusagil on veel seismas tervikuna või jäänustena poolhaake versioon autost Gaz-51/63 ehk siis, Gaz-51P või Gaz-63P? Võib ka privaatsõnumina märku anda. On mõned küsimused tekkinud.
Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
523 on mul mingid aastad töös,nii eel kui järelsorteerimiseks.
Peale ostu kolis kohe BAS-i õue peale.Tehti põhjalik remont,kiidan tööd.
Tel võiks muljetada,trükkida ei viitsi.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(29-01-2021, 17:32 PM)saarrand Kirjutas: Või oskab keegi ümbe rlükata, miks kindlasti PVC kate parem on?
Vakstu saab lihtsa(mal)t puhtaks ja ei võta ka vett sisse.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Tekkis probleem diiselmootori käivitamisega, äkki kellegil ideid?
Tegu siis iidse perkins 4.108 mootoriga tõstukiga.
Plokisoendus on järel, nii et radikas ka soe, pihusti torud teed lahti, kütet pritsib. Muu küttesüsteem tundub ka nagu toimivat.
Starter vurab ka ringi piisavalt, aku täis laetud ja oluliselt suurem kui originaalis.
Aga ei ole lubanud kordagi, proovisin ka brake cleaneriga, ei lubanud ega ka lagisenud kordagi.
Summutist vahepeal hakkab tumedamat viskama, muidu rohkem valge/hall.
Nädala alguses toimis kõik veel. Oli soojas garaazis kus tehti natuke hooldust, seal läks käima ja sõitis ise kohale probleemideta. Nüüd mõned päevad õues olnud.
Mida veel kahtlustada, kas sai kompressioon kuhugi kaduda nii äkitse. Muidu sellistes tingimustes kus mootor soe on tegu nii öelda poole pöörde pilliga.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kas KÕIK pihustitorud löövad võrdselt ja äkiliselt?
Sel on veel suretushoovaga pump? See on õigetpidi küljes ja tööasendis?
Kui mootor maha käis, ega juhuslikult midagi sisselaskesse tropiks pandud? Kas see ära ka võeti?