Ma sellist juttu kunagi ammu lugenud vist Makitaga seoses, et plekk väljapoole.
Ja kinni ei keera ketast kunagi võtmega. Käega. Nii palju on paras kui kettaga jõuab mutrit kaasa vedada.
Nii õpetas üks somm kes mu scannil silda vahetas koos 2m raamijupiga.
Lahtikeeramine käis ka just mitte kõige korrektsemalt.
Löödi libiseva liigutusega vastu rehvi ja ketas tõmbas ise mutri lahti.
Kusjuures Milwaukee harjavaba mootoriga akurelaka puhul on tegemist üsna nõmeda iseärasusega, et relakat välja lülitades on mootori pidurdus piisav, et ketas koos mutriga lahti päästa. Vahepeal viskab isegi ketta küljest minema, õnneks küll üsna aeglaste pöörete pealt.
(02-03-2021, 20:55 PM)t4rio Kirjutas: Kusjuures Milwaukee harjavaba mootoriga akurelaka puhul on tegemist üsna nõmeda iseärasusega, et relakat välja lülitades on mootori pidurdus piisav, et ketas koos mutriga lahti päästa. Vahepeal viskab isegi ketta küljest minema, õnneks küll üsna aeglaste pöörete pealt.
Tere ,oled kindel,et õige mutter-Metabo akukal tava mutter ei lukustu-vajalk õige lukustusega-proovitud.
(02-03-2021, 20:55 PM)t4rio Kirjutas: Kusjuures Milwaukee harjavaba mootoriga akurelaka puhul on tegemist üsna nõmeda iseärasusega, et relakat välja lülitades on mootori pidurdus piisav, et ketas koos mutriga lahti päästa. Vahepeal viskab isegi ketta küljest minema, õnneks küll üsna aeglaste pöörete pealt.
Makital sama. Rasket ketast (käi vms) kasutades annab rohkem tunda. Kui korra katuse harjal midagi lihvides ketas suure kaarega alla lendas, sai kätte sisse harjutatud komme, et välja lülitamise hetkel keeran ketta üles poole. Juhtmega riistal pole seda mure.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2021, 22:53 PM ja muutjaks oli linnuke.)
Lubasin panna pildid nn. mitte kinni kiiluvast mutrist .Aga ei ole õnnestunud pilti väiksemaks saada.Aparaat üle 800 peab suureks. Minul sattunud kõik kettad jälle pildiga seibi poole.
kuna siin ka tislereid siis äkki keegi teab kust saaks sahtlisiine? sellist mis laagrita ja alu relss jookseb alu relsis 450mm pikki vaja mõned https://astri.ee/palmett-lukud/sahtlisii...645590802/ googelmoogel ei aidanud.
[attachment=86582 Kirjutas:muska71 pid='516017' dateline='1614938033']kuna siin ka tislereid siis äkki keegi teab kust saaks sahtlisiine? sellist mis laagrita ja alu relss jookseb alu relsis 450mm pikki vaja mõned https://astri.ee/palmett-lukud/sahtlisii...645590802/ googelmoogel ei aidanud.
Mul miskit vedeleb, pildil on 50cm pikkused. Kas muid mõõte ka on, pole meeles.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
tänud pakkumast,aga sellised ei sobi mõõtudelt ja selliseid müüvad kõik kohad.mul ei ole ei laagreid ega rullikuid ja piltlikult öeldes karpraud jookseb karprauas ja ees on miski plast junn mis takistab välja tulemast,sahtli saab kätte ainult kui sahtli külje küljest kummaltki poolt 1 metallikeermega kruvi välja keerata.paar sahtlit käib raskelt kuna eelmine omanik midagi rasket sahtlis hoidnud ja avanud või avatud sahtlil roninud ja alu rels on väändunud kõveraks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(05-03-2021, 14:15 PM)muska71 Kirjutas: tänud pakkumast,aga sellised ei sobi mõõtudelt ja selliseid müüvad kõik kohad.mul ei ole ei laagreid ega rullikuid ja piltlikult öeldes karpraud jookseb karprauas ja ees on miski plast junn mis takistab välja tulemast,sahtli saab kätte ainult kui sahtli külje küljest kummaltki poolt 1 metallikeermega kruvi välja keerata.paar sahtlit käib raskelt kuna eelmine omanik midagi rasket sahtlis hoidnud ja avanud või avatud sahtlil roninud ja alu rels on väändunud kõveraks.
(05-03-2021, 12:53 PM)muska71 Kirjutas: kuna siin ka tislereid siis äkki keegi teab kust saaks sahtlisiine? sellist mis laagrita ja alu relss jookseb alu relsis 450mm pikki vaja mõned https://astri.ee/palmett-lukud/sahtlisii...645590802/ googelmoogel ei aidanud.
Mina ka mingi aeg otsisin. Seal on pigem juudi plekk jookseb juudi pleki sees pluss vahel on kuulid.
sain lōpuks Mööblifurnituurist.
Ma ütleks, et väga halvad siinid on, kannatavad väga vähe...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
(06-03-2021, 13:42 PM)13piisab Kirjutas: Kas tõesti (st ega selline müük pole fake) ja kellele tarnitakse masinaid sellisel kujul?
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3485289
Seda "nety" peaks vist lugema "net"?
Nety rami,glushitel,Airbag,blok upravlenia dvigatela,Tormaznaja sistema.
Tuuninguputkal võib muu küll mittevajalik olla, aga raam ja airbag-d on ju mõistlik tehase omad võtta => need on juba läinud käiku/kaubaks?
kerevahetus, raam ja raaminumber jääb originaal. Vene ajal tarniti erinevas komplektsuses keresid kerevahetuseks, ju siis kusagil maal on see siiani populaarne. Eriti vinge oleks vahetada mingil 70 länkaril kere vahetada, ülejäänud kapremont ja saaks õige masina ilma mingite roheliste lisadeta, igiliikuri.
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2021, 17:44 PM ja muutjaks oli Külahull.)
Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Copco V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.
(06-03-2021, 15:44 PM)Külahull Kirjutas: Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Corpo V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.
Kas ühe või kahe astmeline? Kahe astmelisel peaks teise silindri suurem temperatuur tavapärane olema ju?
(06-03-2021, 15:44 PM)Külahull Kirjutas: Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Corpo V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.
Kas ühe või kahe astmeline? Kahe astmelisel peaks teise silindri suurem temperatuur tavapärane olema ju?
(06-03-2021, 15:44 PM)Külahull Kirjutas: Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Corpo V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.
Kas ühe või kahe astmeline? Kahe astmelisel peaks teise silindri suurem temperatuur tavapärane olema ju?
Agregaat on ATLAS COPCO KE6.
Kui ta on selline nagu esimene Google pilt,et kaks õhufiltrit ühelpool ja väljund teisel pool-siis see mis jahe tööd ei tee.Sisemine leke-tihend või klapid.
Pilt on õige. Ei kasutaks kindlasti väljendit "jahe". Pigem on selline töösoe- ca 50-60 kraadi ehk ja teine silinder pigem kuum, umber 100 kraadi ehk. Vahe on siiski märkimisväärne. Mingit kirurgiat asja kallal veel teinud ei ole, kuid kuna asi on liivapritsi taga aeg ajalt ja õhutarve on suur, siis tundub, et tööd teevad mõlemad silindrid. Muidu ei toidaks ära pritsi. Ilmselt tuleb kaaned pealt maha võtta kui üks asi valmis saab ja vaadata, et kas on erinevusi silindrites. Küsin siin pigem sellepärast, et ehk keegi samasuguse asjaga kokku puutunud ja saan ehk kergemini hakkama kui terve juraka molekulideks lammutamine.