(25-04-2021, 15:43 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Kui rida 2 pump on tõesti nii kehv ja vilets. Sooviksin teada, mis konkreetselt nendel katki läks ja mida tehti enne kui koostöö lõpetas?
Ei välista,et meie kaubandusvõrku on ka kuskil kapitaalremonditud pumpasid müüki paisatud, nende osas on mul küll kahtkus,et nad võivad kehvad olla.Tõestamisega on märksa raskem teema. Tasuks uurida,kus täpselt need pumbad valmistatud on,pumba ettikettil peaks olema mingi info kirjas.
Muidu peaks teoorias utn-2 sisu sama olema nagu utn-4-l.
Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40.
Poes müüdavad sinised plastvoolikudon üsna ühekordseks kasutamiseks, 3a pärast saad uuesti vahetada.
Kui kodanik Unimüts kurdab,et lisaõhk on sees küsiks,et mis banjosid,voolikuid ja seibe sa seal tarbid? Ma ei küsi seda selleks,et tögada aga lihtsalt uudishimu on teada veidi rohkem selle probleemi alg olemusest.
Stendimisest on ikka kasu aga tulemuse kvaliteet oleneb,kas stenditakse mehaanilise või digitaalse kellaga. Kas kütusepumba kontrollija ise on oskustega ehk teab mida teeb või tegeldakse töö simueerimisega seadme juures.
Maru raske on AM foorumis ideid kirja panna, kuna foorum, siin see vähe piiratud.
Kogu teema käib meil ikkagi Selle pumba üle
https://www.periko.ee/et/a/kutuse-korgsu...mp-noginsk
NOGINSKi tehase toode- Venelane ikkagi, mitte ukraina koopia. (to on õuduste õudus lausa)
Mida tehtud. Pump pappkarbist laua peale võetud ja esimese asjana ma tavaliselt teen kõikide voolikute ühenduskohad nii värvist kui metallijääkidest puhtaks ja sirgeks.
Kasutanud olen nii usit 14mm tihendit kui vasktihendeid 14x22x1,5. Usit tihendid kahjuks ei suutnud ma pidama saada. Lihtsalt aukudel olid nn koonused sisse lõigatud nii pumba poolel kui filtril, et usit seibtihendil ei jäänud see kummi osa kandma ja lekkis kui vanakurat algul. Seetõttu läksid enamik tihendite asemele uued vasktihendid. Voolikuteks olen kasutanud neid armeeritud kattega ja pressitud otstega voolikuid.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...0-02m.html
Neil otsad vähemalt sirged ja auk ka puuritud suht täpne.
Filtrisüsteem on jah kapriisne, kuid väga edukalt saab ta hermeetiliseks, kui vähe vaeva näha ja lauapeal pindasid puhastada, sirgeks ajaada. (suur lapik peenikese karvaga viil ajab asja ära) Alustihend ka filtri alla uus pandud. Otseseid lekkeid ei ole silmaga kuskilt näha. Neid on küll ilmnenud, kuid koheselt on nad ka likvideeritud. (a'la etteande pump, mille keermed polnud õiges mõõdus ja keermete vahelt lekkis või siis etteande pumpa käsipump logises pumba küljes.
Ausalt mida ma ei ole kaenud on etteande pumba sees olevate klappide all olevad 2 auku, kui tsentris need on. Etteande pumpa ise olen lahti võtnud küll, nii kolb kui nõel liiguvad vabalt ja tihedalt (ilma loksuta) Kuid kogu aeg on selline tunne, et etteande pump ei ole suuteline piisavat kogust kütust täis kütusepaagist endale ette tarbima. Mingil hetkel jääb lihtsalt nälga. (kütusepaagi korgi õhutusava on lahti, et vaakumit ei tõmbaks - kontrollitud)
Pumbad käivad mul ilma pimenuudita, kiilu peale. Pump ise on paigaldatud 1,5mm otsatihendiga. Enne käivitamist olen tavaliselt selle suure 4 poldiga kaane ka maha võtnud, pealt ja kaenud, kas latt käib vabalt ja lisanud pumpa mootoriõli vastavalt normile. ) Pumba enda sisemust ei ole puututud ega midagi muudetud.
Pumba remontijad on enamik kõik nn kolhoosi aegsed pensionääridest tegijad, kes on enda vana stendi kodu vedanud ja nüüd teevad seda teenusena. Mis sealt enam küll tahta 30a vanast stendist on omaette teema. Kellad neil ju enamikul mehaanilised.
(25-04-2021, 16:17 PM)muska71 Kirjutas: (25-04-2021, 15:43 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40.
olen sama meelt ja eelfiltriks sobib edukalt eurine plastjunn ja peenfiltriks lääne vahetatava elemendiga ja filtrid enne pumpa ja etteanne lükkab otse plunzerisse.kes kardab voolikuklambreid siis saab lasta ka pressitud voolikud teha.
vanades ridapumpades saavad ju kuluda laagrid ja muu liikuv kraam,pumba korpuse vastu ju ei liigu midagi vist, kui just tõukurid mida nukkvõll liigutab.ei ole rida lammutanud väga.
Ei ole vahet, kas on t25 originaal filtrisüsteem või jumzi/mtzi oma. Mõlemad saab tööle panna ja mõlemad ka töötavad.
Muska71 hea, et sa lammutajatele tööd annad. Sest üks põhjus, miks masinat hinnatakse kaalu kaubaks ongi just selliste uute mittevajalike detailide juurde lisamine. Aga noh eks iga .... õigustab enda ..... . Lihtsalt maru naljakas on siinjuures, et keegi ei lähe neid junne uhiuutele autodele paigaldama või muud moodi eksponeerima. Endale jah ta võib kuidagi moodi töötada. Kuid juba masinat kaedes on need silma riivavad ja hilisema kaalukauba väärtusega. Originaal (või originaali asenduseks tehase poolt tehtu) on alati etem töökorras hoida. (sellest aga ei saa 99,999% inimestest aru. ) Näiteks kui ise peaks nägema müüdaval masinal 4st ridapumpa või neid kahlase väärtusega filtreid, siis astuks masinast kohe eemale. Sest sealt on oodata tõsiseid probleeme, mis pole lahendatavad.
Ridapumpadest. Sa vähe kasutanud neid. Mul riiulis mingi 5 mtzi pumpa millel tutikas sisu pandud, kuid korpused on nii pekkis kui pekkis. Lihtsalt plunseird ei pea enam kütet kinni ja pumba sisud on kulunud. Siin ei tasu nostalgitseda, ega kiidelda mõnd külalegendi. huumorina: Mul pump töötab hästi juba tuhandeid tunde. Olgugi, et tal on 5 x sisu vahetatud ja 4 korda korpust. (öeldes huumorinurgana ) Ei ole vahet mis külje alt s--a lööd. Haiseb ikka ühtmoodi.