Küsimused t-25A-1 kohta

ärge üle mõelge. seebikivi on laialdaselt müügil. ei maksa suurt midagi ja teeb töö ära.
need grillide puhastusvahendid ja muud sarnased asjad on lahjad seebikivi vesilahused.
maksavad mõistagi jumekalt. ja on nii lahjaks tehtud, et loll kasutaja omale häda ei teeks.
Vasta

sai lastud uth5 põka jaoks regullida ja nüüd ka pääl masinal ja kurjam töötab tõesti palju paremini.
Vasta

Probleem järgmine, 1989 aasta T25 hüdrosüsteem juba varasemalt immitsenud aga täna tööd tehes hakkas põhimõtteliselt igaltpoolt välja ajama, jagaja ülemise osa vahelt, hüdrosüsteemi filtri poti vahelt, silindrist kui ka voolikute vahelt, ja õli tuleb justkui survega kõikide asjade vahelt. Filter sai lahti tehtud, ja puhastatud korralikult selles ilmselt probleemi pole. Samuti sai ka jagaja peal olev klapp koos vedruga valja võetud ja üle vaadatud, silma järgi kõik justkui hea, veel sai ka jagaja all olev kuulklapp, kus väiksem vedru lahti tehtud, too tundus ka okei. Mida edasi kontrollida?
Vasta

(17-04-2021, 20:11 PM)MadR Kirjutas:  Probleem järgmine, 1989 aasta T25 hüdrosüsteem juba varasemalt immitsenud aga täna tööd tehes hakkas põhimõtteliselt igaltpoolt välja ajama, jagaja ülemise osa vahelt, hüdrosüsteemi filtri poti vahelt, silindrist kui ka voolikute vahelt, ja õli tuleb justkui survega kõikide asjade vahelt. Filter sai lahti tehtud, ja puhastatud korralikult selles ilmselt probleemi pole. Samuti sai ka jagaja peal olev klapp koos vedruga valja võetud ja üle vaadatud, silma järgi kõik justkui hea, veel sai ka jagaja all olev kuulklapp, kus väiksem vedru lahti tehtud, too tundus ka okei. Mida edasi kontrollida?
tagasivool äkki kuskilt umbes?pump pressib survega ja kui tagasivool kusagil umbes siis loomulikku rada pidi minna ei saa ja hakkabki kõikvõimalikke kohti alternatiivseid otsima ja pulli tegema...
Vasta

(18-04-2021, 10:10 AM)muska71 Kirjutas:  
(17-04-2021, 20:11 PM)MadR Kirjutas:  Probleem järgmine, 1989 aasta T25 hüdrosüsteem juba varasemalt immitsenud aga täna tööd tehes hakkas põhimõtteliselt igaltpoolt välja ajama, jagaja ülemise osa vahelt, hüdrosüsteemi filtri poti vahelt, silindrist kui ka voolikute vahelt, ja õli tuleb justkui survega kõikide asjade vahelt. Filter sai lahti tehtud, ja puhastatud korralikult selles ilmselt probleemi pole. Samuti sai ka jagaja peal olev klapp koos vedruga valja võetud ja üle vaadatud, silma järgi kõik justkui hea, veel sai ka jagaja all olev kuulklapp, kus väiksem vedru lahti tehtud, too tundus ka okei. Mida edasi kontrollida?
tagasivool äkki kuskilt umbes?pump pressib survega ja kui tagasivool kusagil umbes siis loomulikku rada pidi minna ei saa ja hakkabki kõikvõimalikke kohti alternatiivseid otsima ja pulli tegema...


Sai ka tagasivool üle käidud, toru maha võetud õliga seest läbi lastud, kui ka suruõhuga, ei tulnud mingit sitta torust välja, seega see vist välistatud. Samuti sai ka hüdropaak tühjaks lastud, masin ise oli kallaku peal, et enamvähem kõik õli välja jookseks. Peale seda sai kõik kokku tagasi õli sisse ja hakkasin rippsüsteemi üles tõstma siis sõnaotses mõttes purskas filtripoti kaane vahelt kui ka silindrist õli välja. Samuti ajab jagaja ülemise osa vahelt õli välja kust pole mitte kunagi lekkinud. Süsteemis tunduks nagu justkui suur rõhk sees. Mõistus otsas
Vasta

Kas ainult mulle tundub, või ei mahu sealt filtrist õli ikkagi läbi minema...
Vasta

(18-04-2021, 17:42 PM)gruppen Kirjutas:  Kas ainult mulle tundub, või ei mahu sealt filtrist õli ikkagi läbi minema...

Filter sai täielikult laiali lammutatud, kõik filtri seibid puhtaks tehtud, bensiiniga iga kui viimne detail puhastatud.
Vasta

fakt on see,et kuskil tagasivoolul ummistus.võta filtrielemendid välja ja proovi siis.
Vasta

Kuulge poisid, mis filtrist te jahute, jagaja alumiinium korpus lendab vastusurve korral laiali enne kui selline rõhk jõuaks tekkida tagasivoolu et kuskilt välja hakkaks pressima. Lase nüüd see uhke hüdroõli välja ja vaheta need tihendid ära mis lekivad.  Ärge leiutage jalgratas ega jagage mõtetut informatsiooni millega mitte midagi peale pole hakata. Kui eriti ägedat vaatepilti tahate näha siis kallake vanale seisnud masinale biolagunev hüdroõli sisse.  Aga jah, kui rehv läheb katki siis ei hakka ju autol õhufiltrit vahetama? Või hakkate. Olgem ausad, tänaseks päevaks on t25 juba täis uunikum ja suure tõenäosusega suurema osa elust seisnud, kevadel selliseid masinaid välja ajades ikka tuleb ette üllatusi.  Imelik oleks kui kuskilt ei leki teades kummidetailide kvaliteeti neil masinatel. Dz'i jagajad ka lekivad ning üks silinder ajab ka läbi, aga et nende parandamise asemel hakata filtri ümbes tantsima teades, et filtrist käib läbi väike osa tagasiminevast õlist ja enamus jookseb nagunii drenaasist otse paaki...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(18-04-2021, 17:42 PM)gruppen Kirjutas:  Kas ainult mulle tundub, või ei mahu sealt filtrist õli ikkagi läbi minema...

Kui filtrist ei mahuks õli läbi, siis silidritest ja stustidest ikka ei tohiks lekkida.

Miskit siin ei klapi. Õlled kanged?

Isand Luik võib olla õigel teel, kui seda põksilist on hiljuti remonditud seal rajoonis.
Vasta

(09-04-2021, 16:43 PM)Xtreme Kirjutas:  Põka käivitub ja ka käib mingi aeg ja siis tuimalt vajuvad pöörded ära ja tahab välja surra ja viskab valget. Gaasi põhjas hoides välja ei sure aga vaevu tiksub ja pöördeid ülesse ei võta.
Hoides gaasi põhjas mingi aja siis hakkab ennast uuesti koguma ja saab ka pöörded ülesse ja kuidagi moodi töötab jälle aga on tunda ,et ei ole pöördesse minek enam nii erk kui oli ennem.

Voolikud, stutserid, seibid on vahetud. Sai ka uued pihustid soetatud aga pihustite vahetus midagi ei muutnud.

Eelmine jutt ^.

Vahetasin siis etteande pumba ära, peale kütte ülesse pumpamist käivitus koheselt, käis enam vähem aga suht sama teema nagu ennem.
Käimise ajal rohelisega märgitud voolikus on kütust kuskil veerandik ja kütus lihtsalt hüppab seal ülesse-alla ning pm vahutab.
See kütusevool peaks seal ju olemas selline ,et mingit liikumist ma seal visuaalselt ei peaks täheldama?

Oskab keegi mingit järeldust selle põhjal teha ?
   
Vasta

(24-04-2021, 14:14 PM)Xtreme Kirjutas:  
(09-04-2021, 16:43 PM)Xtreme Kirjutas:  Põka käivitub ja ka käib mingi aeg ja siis tuimalt vajuvad pöörded ära ja tahab välja surra ja viskab valget. Gaasi põhjas hoides välja ei sure aga vaevu tiksub ja pöördeid ülesse ei võta.
Hoides gaasi põhjas mingi aja siis hakkab ennast uuesti koguma ja saab ka pöörded ülesse ja kuidagi moodi töötab jälle aga on tunda ,et ei ole pöördesse minek enam nii erk kui oli ennem.

Voolikud, stutserid, seibid on vahetud. Sai ka uued pihustid soetatud aga pihustite vahetus midagi ei muutnud.

Eelmine jutt ^.

Vahetasin siis etteande pumba ära, peale kütte ülesse pumpamist käivitus koheselt, käis enam vähem aga suht sama teema nagu ennem.
Käimise ajal rohelisega märgitud voolikus on kütust kuskil veerandik ja kütus lihtsalt hüppab seal ülesse-alla ning pm vahutab.
See kütusevool peaks seal ju olemas selline ,et mingit liikumist ma seal visuaalselt ei peaks täheldama?

Oskab keegi mingit järeldust selle põhjal teha ?
see on etteandepumbast pealevool.sul lükkab etteanne filtrisse ja sealt plunzerisse.mul kah rida peal ja elektriline etteandepump ja väga hea.etteande pump ei tööta või õhk vahel-see minu arvamus.
lisaks no joppenpuhh tagasivool pumba peast viiakkse paaki mitte pealevoolu kus hoiabki õhu ringluses....kui tehase inzener on lammas siis ei pea traktori omanik lammas olema...
kunagi villisel ka laiskusest viisin tagasivoolu kokku nagu sul ja ühel hetken nuss ja see lõppes siis kui viisin tagasivoolu paaki nagu peab,oli sama pull mis sinulgi praegu.
Vasta

(24-04-2021, 14:14 PM)Xtreme Kirjutas:  
(09-04-2021, 16:43 PM)Xtreme Kirjutas:  Põka käivitub ja ka käib mingi aeg ja siis tuimalt vajuvad pöörded ära ja tahab välja surra ja viskab valget. Gaasi põhjas hoides välja ei sure aga vaevu tiksub ja pöördeid ülesse ei võta.
Hoides gaasi põhjas mingi aja siis hakkab ennast uuesti koguma ja saab ka pöörded ülesse ja kuidagi moodi töötab jälle aga on tunda ,et ei ole pöördesse minek enam nii erk kui oli ennem.

Voolikud, stutserid, seibid on vahetud. Sai ka uued pihustid soetatud aga pihustite vahetus midagi ei muutnud.

Eelmine jutt ^.

Vahetasin siis etteande pumba ära, peale kütte ülesse pumpamist käivitus koheselt, käis enam vähem aga suht sama teema nagu ennem.
Käimise ajal rohelisega märgitud voolikus on kütust kuskil veerandik ja kütus lihtsalt hüppab seal ülesse-alla ning pm vahutab.
See kütusevool peaks seal ju olemas selline ,et mingit liikumist ma seal visuaalselt ei peaks täheldama?

Oskab keegi mingit järeldust selle põhjal teha ?

Tere tulemast 2se ridapumba ajudekeppimise maailma Big Grin  Mul üks masin jebib mind juba 2aastat. Ja teeb seda edukalt ühel päeval töötab ideaalselt, teisel päeval kepib ajusid samade süntomitega nagu sul.
Mul läheb arvatavasti järgmine nädal pump vahetusse teise 2se ridaka vasutu, kaua võib.

Reaalselt. Viga on ikka etteande pumbas.  Mul endal on pumba plunserite all olev tagasivool tagasi paaki ka veetud. St kuiva ringlust ei tekita vaid kõik üleliigne lendab paaki. Filtrite pealt ka tagasivool toimib, mitte pole kinni pandud.  Kõiksugu õhulekkeid voolikute ühenduste vahelt võid katsetada näiteks fairy seebivee peale pritsimise teel. (hakkab mullitama, kust imab lisaõhku)

Probleem tegelt on ikka ja jälle 2s asjas.
A) See pump töötab ainult tehase osadega. Ehk teisisõnu igasuguste etteande pumpade välja vahetus ei anna tulemust. -- mul enda masinal juba kolmas etteande pump peal.  Hiinakatest ei räägi, poed müüvad originaale, kuid need ka suht perses.  Kas mitte mtz 50 teemas ei kajajastatud hästi selle etteande pumba sisemust ja kuidas ta toimib. -- õigemini ei toimi üldse. Või siis mis pasast ta kokku laotud on.

B) aastaid tagasi sain ühest  sellisest ridapumbast ka jagu, kui voolikud valesti ühendasin (sul õigesti, tagasivool nii ja naa kuigi )  Ja siis jäid plunserid kinni. Lugu lõppes täis kapremondiga pumbal ja peale seda töötab kui terve sisu sai välja vahetatud.

Üldjoontes on need pumbad lollikindlad. Senikaua, kuni sa neid ei näpi. Täielikult supilusikatest tehtud. Ulme lausa kui kehvast materjalist. Sellega tahan öelda, et vaata, et sa mõnda pottsepp-gurut masina juurde ei lase, siis saad vaid paadiaknru pumbast teha.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

märjamaa ka kurtis,et uued rida2 pumbad tulevad stendi kuna ei tööta....
Vasta

(25-04-2021, 09:13 AM)muska71 Kirjutas:  märjamaa ka kurtis,et uued rida2 pumbad tulevad stendi kuna ei tööta....


See stendimine tegelt on samaväärne, kui mees kohendab enda naise "riiulit" et kõik omal kohal ja tsentris oleks. Ilma juppide vahetuseta, pole sellest tööst mingit kasu (ei riiulil, ega pumbal) Ja niisama stendimine on sama, kui lasta võõras mees naise riiuli kallale. Big Grin



Kunagi ammu üks mu hea sõber ütles ilusti.  Osta 2ne rida kütusepump. Vii see remontijale. Poest haara üks kallim konjak kaasa. Lase terve pump laiali kakkuda ja siis kokku tagasi laduda. Ja tänutäheks ulata konjak üle.  Kõiksugu garantii ja muud jebinad tuleb unustada juba poest väljaastudes.
Siinjuures tuleb ka mõelda ennem, millist mehaanikut pumba juurde lasta. Paljudel on pingid kulunud juba aastakümneid ja kvaliteet tööl on äärmusest- äärmusesse.
Samas kui arvestada, et pump maksab uuena mingi 600euri + remont tuleb ka oma 200euri. Siis ei ole see mingi odav lõbu.

Tegelt need 2sed  pumbad toimivad, kuid nad lihtsalt on kehvade detailidega kokku laotud.  Siinjuures võrdluseks võiks tuua, et näiteks 1 kehv detail ja 10 korraliku on pumbal. Kuid selle ühe tõttu käib see nöökomine et anna olla.


Samas kogu selle teema lisana võiks öelda, et isegi kõige sitemast 2sest ridapumbast saab asja. See ei anna kuidagi võrdlust ülekulunud 4ste ridapumbadega. Noid ei tasu eales näppida. Ainult müügiks on nad head. Lollidelt raha ära võtta ja siis kiita nägu naerul takka.  Lihtsalt kasutatud 4sed on kõik ülimalt läbikulunud.
Siinjuures on teema ka, et kui leida veel nn puit kasti sees olev originaal tutikas 4ne ridakas, siis see kestab oma 5tuh tt vabalt ja on kvaliteedit hästi tehtud.  ( olen aastate jooksul paar sellist ka ostnud.) Kasutatud korraliku 4st pole ma kahjuks veel oma elu jooksul kohanud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(25-04-2021, 09:13 AM)muska71 Kirjutas:  märjamaa ka kurtis,et uued rida2 pumbad tulevad stendi kuna ei tööta....
Vähe sellest et nad ei tööta on nad ka mitteremonditavad suudetud viimasel ajal teha.
Täpsemalt on korpuse materjal selline fekaal et pihustitoru stutsi kinni keeramine ettenähtud jõuga lõpeb sellega, et see tuleb koos keermega välja.
Sai just ühele hülsid sisse tehtud ja keermepuuri võib pea käevahel sisse keerata.
Igatahes meil tuttav kes neid remontis peale seda enam ühtki vene pumpa oma laual näha ei taha.
Eks nad tehases ka teavad seda ja reguleerimine tehakse silmajärgi enamvähem ära ja kui ikka mõlemast pihustitorust midagi välja tuleb võlli pööramisel läheb müüki.
Seda võiks iseloomustada kui viimaseid tõmblusi enne surma.
Tehakse veel viimased partiid eriliselt odavalt ja kehvalt ja kuna venemaa on suur saab nii teha isegi aastaid kuni kõik ära proovivad et see saast on ja siis lõpetatakse tootmine ära sest asjal pole tulevikku.
T-25 ja T-40 näol on tegu ikkagi asjaga, mille tootmine lõpetati aastaid 30 tagasi, pole enam seda tehastki, vanad laovarud on ammu ära müüdud ja kõik saadaolev on mingite värkstubade järgitehtud kraam ning paljusid asju ei saagi enam.
Vasta

Uued ridakahesed mis meile remonti toodud jagunevad kahte gruppi
1) komplektsed aga ainult koostatud, sealjuures võivad osad detailid "kaasas olla" aga mitte kinnitatud. S.t mingit reguleerimist pole tehtud. Mulle endale tekitab kõige rohkem küsimusi see, et need on tehtud neljase pumba korpusest, jupi vahelt väljalõikamise ning kokkukeevitamise teel.
2) mittekomplektsed pumbad, nt on etteandepump seest tühi või puudub mõni detail regulaatorist.

Just käis meil stendis aga selline tutikas poest ostetud ja kuuldavasti ca 700 raha maksnud 245 jaoks mõeldud pump, mis siiski vajaski ainult reguleerimist. Läks 52 km/h välja, kui alguses peale pandi aga omanikule väga see võimalus ei meeldinud.
Vasta

Loen seda juttu ja jäävad mõned asjad silma, mis tekitavad rea küsimusi.

Kui rida 2 pump on tõesti nii kehv ja vilets. Sooviksin teada, mis konkreetselt nendel katki läks ja mida tehti enne kui koostöö lõpetas?
Ei välista,et meie kaubandusvõrku on ka kuskil kapitaalremonditud pumpasid müüki paisatud, nende osas on mul küll kahtkus,et nad võivad kehvad olla.Tõestamisega on märksa raskem teema. Tasuks uurida,kus täpselt need pumbad valmistatud on,pumba ettikettil peaks olema mingi info kirjas.
Muidu peaks teoorias utn-2 sisu sama olema nagu utn-4-l.

Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40. 
Poes müüdavad sinised plastvoolikudon üsna ühekordseks kasutamiseks, 3a pärast saad uuesti vahetada. 

Kui kodanik Unimüts kurdab,et lisaõhk on sees küsiks,et mis banjosid,voolikuid ja seibe sa seal tarbid? Ma ei küsi seda selleks,et tögada aga lihtsalt uudishimu on teada veidi rohkem selle probleemi alg olemusest. 

Stendimisest on ikka kasu aga tulemuse kvaliteet oleneb,kas stenditakse mehaanilise või digitaalse kellaga. Kas kütusepumba kontrollija ise on oskustega ehk teab mida teeb või tegeldakse töö simueerimisega seadme juures.
Vasta

(25-04-2021, 15:43 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40. 
olen sama meelt ja eelfiltriks sobib edukalt eurine plastjunn ja peenfiltriks lääne vahetatava elemendiga ja filtrid enne pumpa ja etteanne lükkab otse plunzerisse.kes kardab voolikuklambreid siis saab lasta ka pressitud voolikud teha.

vanades ridapumpades saavad ju kuluda laagrid ja muu liikuv kraam,pumba korpuse vastu ju ei liigu midagi vist, kui just tõukurid mida nukkvõll liigutab.ei ole rida lammutanud väga.
Vasta

(25-04-2021, 15:43 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kui rida 2 pump on tõesti nii kehv ja vilets. Sooviksin teada, mis konkreetselt nendel katki läks ja mida tehti enne kui koostöö lõpetas?
Ei välista,et meie kaubandusvõrku on ka kuskil kapitaalremonditud pumpasid müüki paisatud, nende osas on mul küll kahtkus,et nad võivad kehvad olla.Tõestamisega on märksa raskem teema. Tasuks uurida,kus täpselt need pumbad valmistatud on,pumba ettikettil peaks olema mingi info kirjas.
Muidu peaks teoorias utn-2 sisu sama olema nagu utn-4-l.

Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40. 
Poes müüdavad sinised plastvoolikudon üsna ühekordseks kasutamiseks, 3a pärast saad uuesti vahetada. 

Kui kodanik Unimüts kurdab,et lisaõhk on sees küsiks,et mis banjosid,voolikuid ja seibe sa seal tarbid? Ma ei küsi seda selleks,et tögada aga lihtsalt uudishimu on teada veidi rohkem selle probleemi alg olemusest. 

Stendimisest on ikka kasu aga tulemuse kvaliteet oleneb,kas stenditakse mehaanilise või digitaalse kellaga. Kas kütusepumba kontrollija ise on oskustega ehk teab mida teeb või tegeldakse töö simueerimisega seadme juures.

Maru raske on  AM foorumis ideid kirja panna, kuna foorum, siin see vähe piiratud.

Kogu teema käib meil ikkagi Selle pumba üle
https://www.periko.ee/et/a/kutuse-korgsu...mp-noginsk

NOGINSKi tehase toode- Venelane ikkagi, mitte ukraina koopia. (to on õuduste õudus lausa)

Mida tehtud. Pump pappkarbist laua peale võetud ja esimese asjana ma tavaliselt teen kõikide voolikute ühenduskohad nii värvist kui metallijääkidest puhtaks ja sirgeks.  
Kasutanud olen nii usit 14mm tihendit kui vasktihendeid 14x22x1,5. Usit tihendid kahjuks ei suutnud ma pidama saada. Lihtsalt aukudel olid nn koonused sisse lõigatud nii pumba poolel kui filtril, et usit seibtihendil ei jäänud see kummi osa kandma ja lekkis kui vanakurat algul. Seetõttu läksid enamik tihendite asemele uued vasktihendid.   Voolikuteks olen kasutanud neid armeeritud kattega ja pressitud otstega voolikuid.  https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...0-02m.html
Neil otsad vähemalt sirged ja auk ka puuritud suht täpne.

Filtrisüsteem on jah kapriisne, kuid väga edukalt saab ta hermeetiliseks, kui vähe vaeva näha ja lauapeal pindasid puhastada, sirgeks ajaada.  (suur lapik peenikese karvaga viil ajab asja ära)  Alustihend ka filtri alla uus pandud.  Otseseid lekkeid ei ole silmaga kuskilt näha. Neid on küll ilmnenud, kuid koheselt on nad ka likvideeritud. (a'la etteande pump, mille keermed polnud õiges mõõdus ja keermete vahelt lekkis või siis etteande pumpa käsipump logises pumba küljes.  
Ausalt mida ma ei ole kaenud on etteande pumba sees olevate klappide all olevad 2 auku, kui tsentris need on.    Etteande pumpa ise olen lahti võtnud küll, nii kolb kui nõel liiguvad vabalt ja tihedalt (ilma loksuta) Kuid kogu aeg on selline tunne, et etteande pump ei ole suuteline piisavat kogust kütust täis kütusepaagist endale ette tarbima. Mingil hetkel jääb lihtsalt nälga. (kütusepaagi korgi õhutusava on lahti, et vaakumit ei tõmbaks - kontrollitud)
Pumbad käivad mul ilma pimenuudita, kiilu peale.  Pump ise on paigaldatud 1,5mm otsatihendiga. Enne käivitamist olen tavaliselt selle suure 4 poldiga kaane ka maha võtnud, pealt ja kaenud, kas latt käib vabalt ja lisanud pumpa mootoriõli vastavalt normile. )  Pumba enda sisemust ei ole puututud ega midagi muudetud.

Pumba remontijad on enamik kõik nn kolhoosi aegsed pensionääridest tegijad, kes on enda vana stendi kodu vedanud ja nüüd teevad seda teenusena.  Mis sealt enam küll tahta 30a vanast stendist on omaette teema. Kellad neil ju enamikul mehaanilised.




(25-04-2021, 16:17 PM)muska71 Kirjutas:  
(25-04-2021, 15:43 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40. 
olen sama meelt ja eelfiltriks sobib edukalt eurine plastjunn ja peenfiltriks lääne vahetatava elemendiga ja filtrid enne pumpa ja etteanne lükkab otse plunzerisse.kes kardab voolikuklambreid siis saab lasta ka pressitud voolikud teha.

vanades ridapumpades saavad ju kuluda laagrid ja muu liikuv kraam,pumba korpuse vastu ju ei liigu midagi vist, kui just tõukurid mida nukkvõll liigutab.ei ole rida lammutanud väga.

Ei ole vahet, kas on t25 originaal filtrisüsteem või jumzi/mtzi oma. Mõlemad saab tööle panna ja mõlemad ka töötavad.
Muska71 hea, et sa lammutajatele tööd annad. Sest üks põhjus, miks masinat hinnatakse kaalu kaubaks ongi just selliste uute mittevajalike detailide juurde lisamine. Aga noh eks iga .... õigustab enda ..... .   Lihtsalt maru naljakas on siinjuures, et keegi ei lähe neid junne uhiuutele autodele paigaldama või muud moodi eksponeerima. Endale jah ta võib kuidagi moodi töötada. Kuid juba masinat kaedes on need silma riivavad ja hilisema kaalukauba väärtusega.   Originaal (või originaali asenduseks tehase poolt tehtu) on alati etem töökorras hoida.  (sellest aga ei saa 99,999% inimestest aru. )  Näiteks kui ise peaks nägema müüdaval masinal 4st ridapumpa või neid kahlase väärtusega filtreid, siis astuks masinast kohe eemale. Sest sealt on oodata tõsiseid probleeme, mis pole lahendatavad.


Ridapumpadest. Sa vähe kasutanud neid. Mul riiulis mingi 5 mtzi pumpa millel tutikas sisu pandud, kuid korpused on nii pekkis kui pekkis. Lihtsalt plunseird ei pea enam kütet kinni ja pumba sisud on kulunud.  Siin ei tasu nostalgitseda, ega kiidelda mõnd külalegendi.   huumorina: Mul pump töötab hästi juba tuhandeid tunde. Olgugi, et tal on 5 x sisu vahetatud ja 4 korda korpust. (öeldes huumorinurgana )  Ei ole vahet mis külje alt s--a lööd. Haiseb ikka ühtmoodi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne