Kaasfoorumlaste küsimus lähtub ilmselt kehtivast seadusest, mille kohaselt saab valmiv auto olla kas Buick 67 või Buick 91 (sõltuvalt sellest, millelt pärineb VIN-kood) ja teiseks võimaluseks on omavalmistatud auto. Esimesel juhul ei anna ükskõik kui mahukad ümberehitused doonorautole uut identiteeti, omavalmistatud auto jaoks on doonori tükkide arv liialt suur. Ja vahest on võimalikud veel mingid arengud, mida kaaskannatajad huviga ootavad.
Kaasfoorumlased on väga emotsionaalseks muutunud. Ikka peetakse aru, kas Buick või L1.
Näide elust enesest. Minu äiapapal, rahu tema põrmule, oli Moskvitsh 401. Ostis uuena Leningradist. Toona seisti elavas järjekorras ja aastaga saigi auto kätte. Aastad läksid, mootor õhtal. Sai osta uue 408 mootori. Autoregistris märgiti uus mootor passi. Jälle mõni aasta möödas ja äial õnnestus osta Moskvich 412 täiskomplektne kere. Autoregistris anti uus pass 412 kere 408 mootor. väljalaske aasta 1953. Paari aasta pärast sai ka 412 mootori ja pauhti täiskomplektne 412 olemas ja nii ta vanarauda läkski. Ja koer ka ei haugu.
Küllalt tehakse siin autosid ümber, kasutatakse toonoreid jne. Teinekord ei jää algsest autost midagi järele, ainult paber ja kes ütleb, et pole see. Tehakse seda ilma kella külge panemata. Ma oleks võinud ka selle töö ilma avalikkusele teada andmata ära teha, nagu Venes tehti, näe kuurist leidsin. Vanaisa viskas sõja ajal mingi kindrali välja ja peitis auto küüni heinte alla. Ei tee seda selleks, et härra kass ja tema mõttekaaslased saaks kräunuda vaid tõelised huvilised saaks sellest osa ja mis kõige tähtsam juhiksid eksinud lambukese õigele teele kui peaksin eksima. Tänu Hr. Sidorovile sain teada, et GAZ A kapoti otstega olen jälle puusse pannud. Nüüd natuke selle loo kangelasest ka. Käib kere tinaga silumine. Raam sai ka alt ära võetud ja liivapritsitud, krunditud, värvitud.
L1 kallal pahteldus käib. Alustasime transmissiooni kokku ladumist. Nagu siin eelnevalt juttu tuli osta originaalne 1932 a Buick. Sellest lähtuvalt sai kogu kompott kokku pandud. Mingite jooniste või piltide järgi seda võimalik teha ei ole. Muidugi Model 67, mis näidiseks, on tunduvalt lühem aga muus osas täielik koopia oma suurest vennast Buick Model 90/L-1-st. Mürki võtta ei saa, et kõik 100% olemas aga midagi sellist, mida järgi teha ei annaks küll puudu ei tohiks olla. Mõni pilt ka momendi seisust.
Väga kena. Kas ma saan piltide järgi õigesti aru, et sellel masinal kasutati poltide-mutrite ja mõningate teiste detailide pinnakattena vaske, mitte tsinki/kroomi/niklit?
Kui on vask, siis osa paistab olevat poleeritud ja osa mitte. Kui asi nii on, siis mille järgi otsustad, kas poleerida või mitte?
Küsimused lihtsalt eneseharimise eesmärgil, edu ehitamisel!
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(04-06-2021, 14:44 PM)isandpauk Kirjutas: Väga kena. Kas ma saan piltide järgi õigesti aru, et sellel masinal kasutati poltide-mutrite ja mõningate teiste detailide pinnakattena vaske, mitte tsinki/kroomi/niklit?
Kui on vask, siis osa paistab olevat poleeritud ja osa mitte. Kui asi nii on, siis mille järgi otsustad, kas poleerida või mitte?
Küsimused lihtsalt eneseharimise eesmärgil, edu ehitamisel!
Et nii peab olema selgus USA-s Buick-i restaureerijaid ja fanaatikuid külastades. Kuidas see värk L-1-l oli, teab ainult vanajumal, kui temagi. Järeldan sellest, et L-1 oli Buicki koopia. Poleerinud pole küll midagi, lihtsalt mõned detailid on kvaliteetsemad. Tegu peaks olema kollase tsingiga.
Selge, kui kollane tsink, siis jääb mul üle ainult oma kehva silmanägemist süüdistada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(04-06-2021, 22:20 PM)mighty tonka Kirjutas: Väga mõnus on Teie teemasid jälgida! Tekkis küsimus, et millega sillaosad värvitud? Endal 401 vaja veermik üle käia ning kogun ideid.
Car restaurationi mehed värvisid, loodan et nta loeb seda ja vastab.
(04-06-2021, 15:54 PM)Formika Kirjutas: Tegu peaks olema kollase tsingiga.
Kindel, et mitte kaadmium?
Mis vahet seal on, kaadmium, kollane tsink, punane elavhõbe, kroom või nikkel, peaasi, et metall ei oleks?
Olgu, olgu, juba läksin ennast uputama, enne panen veel põlema ka....
Tegemist siis PPG tootega poolmatt polüretaan. Tootja annab 15 a garantii. Oleme selle tootja materjale kasutanud aastaid enne kui veel ei tegelenud selliselt taastamisega ja võime kinnitada et nii see on. Värvi sisse segame veel ühte komponenti mis muudab hoolduse väga lihtsaks.