(17-09-2021, 11:29 AM)hillar2 Kirjutas: parimad mtz kardaanipoldid saab vk-traktorikuapadest.
Julgen kahelda.
Tuttavale neid vaja oli siis ta võttis sealt ning keeras lehtvõtmega keermed üle.
Mina võtsin Põlvast ja sama asi.
Hetkel parimad kardaanipoldid õnnestus saada Würthist 10.9 tugevusega ja keere 10x1.
Otsingugafrontaallaadurite teemat esialgu ei leidnud, seega küsin Belarusi teemas. MTZ-il on ees Krabi laadur ja oleks vaja uusi haakeseadme poolseid keevisliideseid. Haakesüsteem on SMS/Trima. Kas neid kuskil kaubanduses müügil on või peab mõne tootja (Mõisaküla, Sami jne.) poole pöörduma?
Panin MTZ 82-le uue jõuvõtuvõlli reduktori, aga nüüd ei saa enam roolipoolset reguleervarrast enam paika. Absoluutselt ei võta vinti. Olen juba reduktorit mingi 5 korda tagant maha võtnud. Maas võtab kohe keeret. Lootusetuse tunne tuleb juba peale. Traktorit tööks vaja. Rippsüsteemi poolne varras läheb ilusti paika.
(17-09-2021, 20:46 PM)deeremees Kirjutas: Panin MTZ 82-le uue jõuvõtuvõlli reduktori, aga nüüd ei saa enam roolipoolset reguleervarrast enam paika. Absoluutselt ei võta vinti. Olen juba reduktorit mingi 5 korda tagant maha võtnud. Maas võtab kohe keeret. Lootusetuse tunne tuleb juba peale. Traktorit tööks vaja. Rippsüsteemi poolne varras läheb ilusti paika.
Ma soovitaks selle õlaku ja neljakandilise mutri ära vahetada sest üsna tõenäoliselt on kõveralt töödeldud.
Olen isegi sellega pikemalt vahekorras olnud ja lõpuks need osad välja vahetanud, mispeale "näkkas" esimese korraga.
Uut mutrit hankides võiks sel olla viisakad faasid et oleks lihtsam keermesse saada.
tõenäoliselt jah 4-kandiline mutter läheb viltu ja ei saa varrast sisse. Ma suht rebel, olen noaga tõmmanud puupilpa ja mutrile alla surunud, et ta fikseerida õigesse asendisse.
(17-09-2021, 20:26 PM)Mägi Kirjutas: Otsingugafrontaallaadurite teemat esialgu ei leidnud, seega küsin Belarusi teemas. MTZ-il on ees Krabi laadur ja oleks vaja uusi haakeseadme poolseid keevisliideseid. Haakesüsteem on SMS/Trima. Kas neid kuskil kaubanduses müügil on või peab mõne tootja (Mõisaküla, Sami jne.) poole pöörduma?
Sike agris on midagi letil, Tööriistamarketis leidub ka mõndagi, Mõisakülast ilmselt saaks ka ja miks ma mitte tatolist(müüb Trimat). Otsing pakub sellist varianti: http://www.metalworksstudio.eu/valmistoo...isliidesed
Viimane tundub hulga parem tööriistamarketi pakutavast.
Vaatasin just õppefilmi kuidas põlveotsas väntvõlle tehakse ja mõtlesin, et kuidagi umbes nii, ilma termotöötluse ja tasakaalustamata tehakse ka vene traktoritele väntasid ja ennäe imet, 39:11 ongi Belarusi kirjaga kast näha...
Materjali vaadates pole ime, kui vändad pooleks murduvad...
Ega protsess kui selline on ka tänases CNCpingis sama: võetakse toorik üles, töödeldakse baaspind, luuakse tsentrid, töödeldakse tööpinnad mõõtu ja läheb termikasse. Widinad on edevamad, aga Meistri käsi oma mõõtevahendiga pole mõõtemasinast tingimata halvem. No parem küll ka mitte... Ning dokumenteeritav ammugi mitte.
Kuigi selles videos termikat ei näidatud...
Hea video. Kuniks on odavate varuosade ostjad, neid ka pakutakse. Klient ju nõuab...
Aga terasest vahepukist unistan ikka, sest siis saan põhjakaitse ära kaotada - see on paras sitakorjaja. Tahtsin näidata teile pilti metsakast millel on terasest vahepukk ja minu traktorist aga millegi pärast on jäänud tegemata see tähtis foto.
(23-09-2021, 20:11 PM)hillar2 Kirjutas: Mida arvata metallist plokikaane tihendist https://www.pmkaubamaja.ee/et/50-1003020...UoMqe5jRsk
Kaas on lihtvitud. Sai keeratud 200nm kinni ka, mingi 10 tunni pärast pingutab üle.
Kui see on see tihend, kus kahel pool on õllepurgi plekk ja keskel tihendipapp siis mul see ei töötanud ja pingutada võis lõputult.
Aegajalt liigub veel vanu tihendeid vanakraamilaatadel ja sai ostetud hiljuti paar tükki kus lipikul 84 aasta.
Need tahavad ühe korra pingutamist ja edasi pole mul küll vajunud ning kestmise jaoks peab plastikrõngad kindlasti paigaldama et kuumus tihendini ei jõuaks sest siis annavad õhukesed kohad järgi.
Traktor mõnda aega juba korras. JVV piduri reguleerimisvarda sain sisse oligi viga selles, et 4 kant mutter hoidis koguaeg viltu. Teine kütusepaak puru paagi alumise padja kohalt, seal mõra sees. Kuigipalju oli ka vibratsiooniga ära hõõrunud. Hetkel saab ühe paagiga ka hakkama. Päevast päeva niikuinii ei tööta.
Tuttava russil selline asi, et natuke aega tühikäigul käib ja siis gaasi annab lööb hallikas- sinise suitsu pahvaka välja. Nagu koguks väljalaskesse midagi. Peale 9ndaga käiguga teepeal sõites jälle korras. Kas klapisääre tihendid?
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2021, 21:41 PM ja muutjaks oli I.A.)
Ilma sääretihendideta
mootorid ka ei suitsenud, kui kõik muu teema oli ok. Üks vend, kes on on eluaeg vene tehnikaga tegelenud, ütles et tänapäevased malmist õlirõngad töötavad ca 100 tt sisse.. ei kinnita, ega lükka ümber.. endal näide olemas- ca 10 tt vinet pole ära kaotanud...
Mootori remonti tehtud või see käsil siis kolvirõngastesse peaks jah tõsiselt suhtuma.
Kaua konkreetsel juhul rõngad sisse töötavad ei tea keegi ennustada, kuid kui rõnga ja hülsi vahelt valgust näha on siis kiirelt see ei lähe.
Eriti käib see ülemise rõnga kohta mille pind on kroomitud.
Naabrimees ka meil kiitis et küll ta sisse töötab ja ei hakka mina mitut komplekti ostma aga peale talve metsas kui ajas kärsahaisu ja õlitäppe klaasile sai kannatus otsa ja tellis korralikud rõngad.
Panime kokku ja kohe oli suits kadunud.
Julgeks neid isegi soovitada sest kasutasin ise samu rõngaid ning ei mingit õlikulu, suitsemist ja karterituult kohe esimesest käivitusest.
Klapisääretihendid said sellised ja need ka senini omal kohal ning pehmed.
Kahjuks aga on mõlemad tooted meie kaubandusest raskelt hangitavad oma ebasoodsa hinna tõttu.