07-02-2022, 14:32 PM
Pinge oli veidi üle 12V, kui viimati mõõtsin, käivitamise hetkel kukkus sinna 10V kanti, isegi alla selle.
(07-02-2022, 14:32 PM)Aare R. Kirjutas: Pinge oli veidi üle 12V, kui viimati mõõtsin, käivitamise hetkel kukkus sinna 10V kanti, isegi alla selle.
Tsitaat:Laadimisvool oli 14.3-14.4VKui V täht taga, siis ikka laadimispinge. Voolu taga käib A täht ehk amper.
(08-02-2022, 18:37 PM)Aare R. Kirjutas: Tal on selline süsteem, et pihustid on pihustilati all, seega sinna ligi ei saa. Ning kummagi silindrirea pihustid on teine teisel pool mootori peal oleva juhtmekarbi küljes, ehk siis kui lükkad karbi paika, ühendub see kõigi 4 külge korraga. Küll aga üleeile, kui pihusteid pesin ja kontrollisin, töötasid kõik ja kõigil sain ühtlase lehviku karburaatori puhastusvahendiga.Pane uus aku kõigepealt laadima-las topib väikse vooluga.
Igatahes täna ostsin 85Ah 800A käivitusvooluga Exide aku ära, eks siis varsti näha ole, mis sellega teeb.
(07-02-2022, 21:50 PM)Aare R. Kirjutas: Ma ei ole isegi sellest mehest kuulnud. Kui ta kuulus on, siis eeldan, et ka hea? Aga vähemalt hetkeseisuga, õigemini praeguste ilmadega sobiks mulle paremini, kui ma saaks pädeva mehe auto juurde, mitte ei peaks treilatama.Mees õpetas kunagi diagnostikuid välja, seega peaks vast midagi oskama mina käisin 4-5 aastat tagasi, siis oli tund vaid 35€ ja töö selle tunni vältel oli ikka väga põhjalik.