Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Mersu "reasviiesel" on pumba ajam olemas: OM617 vahehammasrattalt, OM602 nuka otsast.
Usutavasti kannatab NŠ-10 kenasti. Algne on väga mannetu tootlikkusega mastitõstesilindrit täitma.
Samuti saab üsna suure pumba muterdada roolivõimendi pumba jätkuks. Algne on jälle, väga mannetu.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui mul selline tõstuk oleks siis ma paneks joonelt lammutusse, valiks välja esimese esiveolise auto mootori koos automaatkastiga.
Kastil keevitaks difri kinni ja veovõll otse veosilda.
Piduriketta lõikaks ka plasmaga välja ning see läheks silla kardaaniflantsi külge ning sinna peale esimene ettejuhtuv pidurisadul kus käsipiduri trossi valmidus on.
Siis viskaks sealt kapotialt kõik üleliigse välja ja pistaks selle mootori sinna sisse.
Kuna hüdrosilindrid on sel aparaadil enneolematult jämedad, siis 10cc pumbaga küll ära ei jõua oodata kuna tõstab ja seepärast väntvõlli esiotsale lisaks üks hammasrihmaratas, mis on lihtne teostada sest sama mootori ratas oleks sama mõõtu ja näiteks kolkswagenil peaks välimisel 4 rihmaratta auku üle puurima ning rihmaratta pikkade poltidega alumise külge kinnitama.
Siis veel üks vahepukk näiteks polditavast rattalaagrist, kuhu läheb nukkvõlli rihmaratas otsa et saada 1/2 ülekanne pumbale.
Pump siis näiteks sellesama masina veovõlliga mille laagrit kasutada kuhugi sobivasse kohta raami küljes ning nii hästi pole see aparaat kunagi toiminud.
Loomulikult on see vaid ühe inimese isiklik nägemus ja kindlasti on ka teisi variante.
Näiteks sõber pani sinna peale Uazi mootori, tehes vaid pumpade kardaani pikemaks ja väidetavalt olla bensiini kulunud päevas 30 liitri asemel 14.
Kabiini tõstis ka kõrgemale et näeks veoautole koormat laadida ja mootorile Zak keevituse regulaator, mis olla ka 51 mootori küttekulule väga hästi mõjunud.
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Gaaziku mootorile süüteküünlaid on kellegil pakkuda, hea kui oleks veneaegsed. Tänapäevased ei taha kesta miskipärast.
Vanadest varudest sain mingi hädapärase jooksu kokku mis kuidagimoodi käivad.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
20-04-2021, 13:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2021, 13:12 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
NGK BP5HS ka ei kesta?
Kasvatab kida klemmide vahele või tahmab labaselt ära?
Praeguse aja siin saadaolevad vene küünlad on saast, huvitav kuda nõukaaegsed kestaks?
Need veneaegsed juhtmed saada utiili, asenda suvaliste lääne omadega.
Postitused: 483
Teemad: 55
Liitus: Jan 2002
Maine:
3
Kui on jämedad küünlad, siis NGK AB6 aitab ehk edasi.
Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Küsimus keerme läbimõõdu kohta on õigustatud. Kumb seal siis on, isand Luik? 14 või 18 mm?
Hõõgarvu küsimus on huvitavam, kuivõrd see sõltub ka kasutusoludest. Ajuti ja lühikeselt töötavale masinale võib 6 tõesti parem olla...
Postitused: 6,908
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Seal on samad, nagu Pobedal või Sierra OHC mootoril. Ma midagi leian, kiri Skypes.
Kena mudel tehtud, ehk isegi tootmises:
https://youtu.be/FJKNwiRRTr4?t=407
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Jäänud silma veel, et vasturaskus tõstukitel puudu. Vanaraua teema see vist ei ole?
Läbivuse parandamiseks, kui pole ette nähtud maksimum raskusi vaja tõsta?
Palju nii ilma vastukaaluta võimeline on kergitama?
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Ca 2.5 tonni lähedalt tõstes, suuremad asju sikutades tõstab rattad lendu.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,302
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Härrastel on päris hea kõva maa, kui tõstukiga niiviisi muretult mööda muru sõita saab.