Postitused: 1,470
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Väga uhke polsterdus. Milline pehme sisumaterjal Buicki diivanitel originaalis sees võis olla, et selliseid reljeefseid pinnavorme tagada?
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Hobusejõhv ja mererohi toona prevaleerisid.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,426
Teemad: 215
Liitus: Jun 2004
Maine:
102
Ma ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid kroomimisteenuse osutamisel on mitu erinevat ärimeetodit.
1. Detailide saabumisel vaadatakse need üle ja tehakse kohe esmane hinnapakkumine. Mõnikord kaasneb sellega vana galvaanilise katte eemaldamine, et hinnata remonttööde mahtu. Seejärel hakatakse vastavalt töökoja graafikule töid tegema - tähtaeg ei ole alati ette teada.
2. Detailid saabumisel pannakse ootele, kuni jõuab kätte nende tegemise aeg (ehk eelnevad tellimused on tehtud). Seejärel avatakse tellimus ja tehakse järjest tööd ära, tavaliselt umbes ühe nädalaga. Enne seda ei ole keegi vaadanud tellimust rohkem, kui enamvähem tööde mahtu
Esimese lahenduse positivseks küljeks on kiire kalkulatsioon ja võimalus mahukamat tööd nõudvate detailidega tegeleda pikema perioodi jooksul. Miinuseks aga see, et ülevaade detailidest peab olema väga täpne, et vältida erinevate tellimuste segamini ajamist. Sellega kaasneb mahukas tellimuste eristamine ja raamatupidamine.
Teise viisi positiivseks küljeks on kiire töö tegemine ja teenuseosutaja jaoks lihtsam raamatupidamine, kuna korraga on sisuliselt vaid üks tellimus töös. Samuti on teenuseosutajal alati teada, et tal on näiteks kolme kuu (Läti) või poole aasta (Poola) töö ees ootamas. Kliendi jaoks negatiivne pool seisneb selles, et kui detail vajab pikemat protsessi, siis asi venib või jäävad mingid tööd tegemata. Sageli saadetakse osa detaile tagasi samas seisukorras.
Kohtades, kus ära ja hobi kokku puutuvad, on kerge sattuda vastuolulisse olukorda. Odav teenus ei ole alati halb teenus, kuid sellel on mingid põhjused. Alati ei ole kõrgema hinna taga ahnus. Otsides kaugemalt odavamat teenust suretame oma kohaliku ettevõtluse välja. Narva kroomi osas on juba aastat olnud selline nihe, et lihtsad tööd lastakse teha välismaal, kuid keerulised ja pretensioonikad tööd kohapeal. Tulemuseks ebaühtlane koormus Narvas ning ebarentaabel töö keeruliste asjadega. Kuna töö eeldab ka teatud spetsiifilisi oskuseid ning päris esimest tänavalt saabunud inimest seda tegema panna ei saa, siis on keeruline leida tööjõudu. Mujal maailmas on see lahendatud kunstliku järjekorraga, et töömaht oleks ette teada. Narvas on vahel töö otsas ja siis tuleb hulk tellimusi peale, mille jaoks ei ole tööjõudu. Loomulikult on see ettevõtja oma risk, kuid Narva galvaanika ei ole päris klassikaline ettevõtlus, selles on ka mingi annus missiooni ja meile kõigile võimalus kodumaal saada seda teenust, millel siiani on olnud ka laitmatu garantii juhtudeks, kui on olnud kvaliteediprobleeme.
Mõelgem sellele ka siis, kui ostame poest odavat Poola õuna või kartulit.
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kas selgusid ka istmesisu materjalid?
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,786
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ma olen äkki seda küsimust küsinud aga siiski...
Mis siis õige on? Kas sõjaaegsetel autodel olid nahk katused sest...
A. Ei suudeud stantsida
B. Hoiti kokku metalli
C. Vähendas salongi müra.
Arvajad on pakkunud kõike kolme.
Äkki on hoopis mingi muu põhjus.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(15-01-2023, 22:49 PM)zazik Kirjutas: Olen küll kuulnud, et peamine probleem polnud mitte stantsides, vaid (leht-)metalli kehvas kvaliteedis.
Venelane sai hakata kumeraid tooteid stantsima alles siis kui saadi lehtmetall mis stantside all ei rebenenud vaid venis järgi.
Aquila captas non muscas.