20-04-2023, 18:16 PM
Kas seda rehvi kuidagi vähe tihkemalt ei kannata veljele panna? Ega see originaal velg võib samuti natuke mõõdust väiksem olla.
(27-04-2023, 17:05 PM)Martin2140 Kirjutas: Pihustimehed targutage nüüd. 50 pihustid. profülaktika mõttes vahetaks otsad ära kuna pump läeb niikuinii stendi koos pihustitega. vanadel pihustitel nõela ots 2mm, uutel 1,5mm.Siin ju tegemist üheavalise tiftpihustiga ja sellist olukorda võimatu tekitada et madalapöördelise mootoriga ei jõua kütust läbi mahutada.
uued on koodiga 16c42-66
Mida on oodata jõudluse poole pealt? väga suurt jõukadu või ei tunneta mingit erinevust tehaseseades mootoriga?
(28-04-2023, 00:26 AM)2715 Kirjutas: ...
Nüüd on muidugi küsimus kas teha konksu ots tagaratastega tasa või sissepoole?
Tasa keeraks rohkem aga sees oleks stabiilsem sõita.
Eks tuleb minna välismaa analooge piiluma jälle...
(29-04-2023, 18:52 PM)Martin2140 Kirjutas: Kas pihustiotstega ongi nii et korralikke on keeruline leida. 6st otsast ainult 2 mis saaks peale panna. ülejäänud kusevad suuremal või vähemal määral. peab vist lääne analoogid võtma?Ma agromarketist sain ka sõnniku,kestsid vaevalt stendimise ja siis juba kusesid...Perikos teise firma omad ja ei julge kurta,panin hakkurile ja mootor käib ja rammu ka nagu oli...Jutt siis t-25 omad,aga vene värk kõik ilmselt,agromarketis väietavalt vene orginaal,perikos vist mingi muu kraam.Eks rainer pajatab mida tema kasutab.
(30-04-2023, 21:01 PM)Jsv Kirjutas: Äkki mõni targem oskab soovitada hoopis mõnda vanemat lääne pihustit 50 mootori peale? Ma ise kahtlustan, et mõnel vanemal volksu bussil võib isegi olla mõni mootor sellise pihustiga ?Kõik Kolkswageni indirect mootorid, siis BMW M21, M41 ja M51.
(30-04-2023, 23:35 PM)2715 Kirjutas:(30-04-2023, 21:01 PM)Jsv Kirjutas: Äkki mõni targem oskab soovitada hoopis mõnda vanemat lääne pihustit 50 mootori peale? Ma ise kahtlustan, et mõnel vanemal volksu bussil võib isegi olla mõni mootor sellise pihustiga ?Kõik Kolkswageni indirect mootorid, siis BMW M21, M41 ja M51.
Mõtlesin just ommiku et vaatan kas BMW pihustiots sobiks 50 pihustisse aga ununes.
Selle eelkambriga mootoriga on lihtne et üks juga otse alla ja pigem on vormistamise küsimus kui suurem teadus.
(01-05-2023, 05:06 AM)Daff Kirjutas:(30-04-2023, 23:35 PM)2715 Kirjutas: Kõik Kolkswageni indirect mootorid, siis BMW M21, M41 ja M51.
...
Selle eelkambriga mootoriga on lihtne et üks juga otse alla ja pigem on vormistamise küsimus kui suurem teadus.
Seal on ka teema pihustamise nurgas. Juga moodustab tiftpihustil lehviku. ...
(30-04-2023, 23:35 PM)2715 Kirjutas:Viimase poes käiguga sain ma targemaks sest öeldi mulle et 50 ots pidi sobima ford kaubikule. mina võtsin seda vastupidi et fordi ots peab sobima 50 pihustisse. google pildi järgi peaks sobima ford transiti ots. boschi kood 0 434 250 001(30-04-2023, 21:01 PM)Jsv Kirjutas: Äkki mõni targem oskab soovitada hoopis mõnda vanemat lääne pihustit 50 mootori peale? Ma ise kahtlustan, et mõnel vanemal volksu bussil võib isegi olla mõni mootor sellise pihustiga ?Kõik Kolkswageni indirect mootorid, siis BMW M21, M41 ja M51.
Mõtlesin just ommiku et vaatan kas BMW pihustiots sobiks 50 pihustisse aga ununes.
Selle eelkambriga mootoriga on lihtne et üks juga otse alla ja pigem on vormistamise küsimus kui suurem teadus.
(05-06-2021, 01:21 AM)2715 Kirjutas: Ei see jama saa otsa...Kui ei ole saladus siis kust või mille katet kasutasid siduripidurile?
Nimelt tekkis hetk vahekasti kokku panna ja peaaegu oleks õnnestunud, kui poleks Agromarketist hammasrattaid ostnud vaid lasknud venest saata.
Tookord aga polnud seda tutvust ja sai tellitud jõuvõtuvõlli hammasrattad sealt.
Neid polegi nii lihtne saada, kuna tahtsin spetsiifilist ülekandearvu ja ainult tellimisel ning üsna kallid, kuid sellest järjekorras.
Kõigepealt sidurivõllile käigupoolitaja hammasratas peale ja no milleks küll selline pikilõtk sinna vajalik???
1,5mm saaks aru, kuid 3mm on ikka pisut liiast.
Sobivat seibi ka polnud ja näppu jäi laagrivõru, millest sai uus seib.
Tavaliselt selliseid ära ei viska, kuna neist hea kõvemaid distantspukse ja seibe teha.
Ja selline valmistoode.
Stopperrõngad said uued ostetud, kuid õnnetuseks on originaalid paksemad ja seega pidi vanad tagasi panema.
Et nad aga paigaldamisel ja eemaldamisel välja venivad siis ma olen alati otsad stopperitangide jaoks sobivaks teinud ja stopperid üle pinninud sest elu on õpetanud, et veninud stopperit pole mõtet paigaldada...
Laisemad painutavad otsi kokkupoole, kuid see meetod ei toimi sest materjal on pehme ja ring ei saa ühtlane.
Tasasel pinnal välisserva pinnides aga metall kalestub ja venib ning otsad lähevad kui võluväel sissepoole ning vetruvus paraneb.
Siduripidur sai ka uue katte ja kui tehas on katte miskipärast pöörlema pannud, siis mina panin ta seisva poole külge.
Laagrid said kinnised suurema koormustaluvusega ja võttes eeskuju tänapäevastest kastidest, kus kuullaagrid on jäetud kinniseks just õlis leiduvate mehaaniliste asjade pärast sest kuullaagril on võime koguda tööpinnale võõrkehasid ja pöörleva välisvõruga laagrid talitlevad väga edukalt tsentrifugaalpuhastina , mis seletab selle et esimesena kuluvad kastis hüdropumba vahehammasratta, käigupoolitaja ja ülemise võlli tagumine laager, kuna neil välisvõru pöörleb.
Enne koostamist sai laagritele veel õli sisse valatud, kuigi ta suudab ka kummikatte vahelt välja tilkuda.
Alumise võlli laager jäi muidugi lahtine sest soonega kinnist polnud ja sai lahtine võetud.
Muidugi oleks võinud treida selle soone õigesse kohta et poleks kaanele tihendit vaja olnud teha.
See on ka ainus koht, kuhu on papptihendit vaja, kuid nagu teada sobib vene papp ainult kirikusse, kus ta isegi töötab.
Originaal on nimelt liiga õhuke ja ta surub küll laagri kinni, kuid keerab kaanel nurgad alla ja õli ei taha see luuk siis pidada...
Muidugi said lastud võllide nuutidele faasid sisse et kokkupanemisel poleks vaja seda meeletut toppimist vaid läheks viisakate väljenditega kokku.
Igatahes see kõik sai sisse topitud, kaaned hermeetiliselt peale ja ringi toruvõll ei käi!
Algul poldid lahti et äkki pole pikilõtku aga ei paranenud asi ja siis tuli välja, et 500 pöörde hammasrattal on tropid jätnud hambad nii laiaks, et kohe jõuga on hambumises.
Mõttes käis nii mõnigi selle asja päritolumaa sõna läbi ja sai siis uurima hakatud kuidas ja kes sellel hammasrattal hambad üle lihviks.
Sellist inimest ei leidnud, kuna olla liiga aeganõudev ja kes selle käia teritab jne jne.
Siis vihaga sai asi treipinki pandud ja lihvpastaga minna antud.
Esimene 0,2mm läks üsna kähku ja kui algul karjusid hammasrattad kõvasti siis pärast olid täiesti vait.
Sellest piisas, et juba sai näpitsatega võlli keerata.
Edasi siis värvi peale ja lihtlabaselt väikse käiaga parandama ühe hamba kaupa.
Terituspingis oleks see poole tunni töö olnud aga ei saa sundida kui teine inimene ikka teha ei taha...
Keeruliseks teeb, et ei näe ka ju milline hammas kust kannab.
Igatahes käis see hammasratas mul 74 korda sealt väljas käiamises ja muidu poleks midagi, kuid selle kasti peab ju tühjaks viskama et seda kätte saada.
Laagrid ka kõik istuga võllidel ja ei tule sugugi sealt lahti kust vaja oleks.
Algul jämedama käiaga kohad kus värv maha lükatud madalamaks, sisse, paar ringi värviga ja uuesti laiali käiamiseks...
Lõpuks käis ringi, kuid kohati käisid jõnksud ja sai paberit läbi keeratud.
Kust paberi ära lõikas sealt teemantviiliga üle ja lõpuks jälle treipingis lihvpastaga seni kui tekkis ühtlane kontaktpind ja müra ära kadus.
Igatahes 1,5 tööpäeva nagu naksti kulunud täiesti mõtetu asja peale, mis on võimalik vaid venemaal toodetud originaalosa kasutamisel.
Rääkisin tuttava Soomlasega ja nad ei usu et selline asi võimalik on et originaalosa ei sobi.
Kirjutis kisub kuidagi väga detailseks ära, kuid katsuks edaspidi vähe üldisemalt detailidesse laskumata et oleks ülevaatlikum huvilisele.
(15-05-2023, 20:49 PM)mutikas Kirjutas: Täiesti tavaline koormus mootorile 245-S2No minagi arvasin, et kõik näidud on lubatu piires siis peaks kestma.
Aastaid testitud vilja vedamisel põllult kuivatisse.