VANASÕIDUKITE REGISTER
Car 

21.04.2023 väljastati akt nr 1061 sõidukile BMW 520i, 1984, registreerimismärk A577
   
Vasta
Car 

14.04.2023 väljastati akt nr 1059 sõidukile Mercedes-Benz 300 SE, 1987, registreerimismärk A585
   
Vasta
Car 

19.04.2023 väljastati akt nr 1060 sõidukile BMW 323i, 1985, registreerimismärk A584
   
Vasta

(26-04-2023, 10:01 AM)hobiautod Kirjutas:  
(26-04-2023, 08:23 AM)sturmbannführer Kirjutas:  mida see akti nr. peaks mõjutama
Mis sa jaurad siis oma kuumakindla värviga?

Jauramised kustutatud.

Natsiohvitser-wannabel on järjekordne vabastus kirjutamisest - äkki naaseb mõne nädala pärast ilusal soojal päikesepaistelisel kevadpäeval mitte kõiketeadval arrogantsel moel teiste tegemiste üle virisejana vaid praktikuna eeskuju näitajana.

Edit: kriitika ei ole halb, aga see olgu viisakas ja konstruktiivne. Siinsamas teemas näitlikustatuna:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid541864

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Hea ksf sturmbannführer on pika-ajaline vanasõidukite süsteemi kriitik ja selliseid inimesi on väga vaja, et süsteemi toimivana hoidvad inimesed ja organisatsioonid (EVKL juhatus, EVKL 13 liikmesklubi ühtekokku enam kui 500 klubiliikmega ja 30 vanasõiduki asjatundjat) ikka pingutaksid parem tulemuse nimel, mitte ei jääks oma naba imetlema. register.evkl.ee lehelt leiab tänase päeva seisuga andmed, et vanasõidukina on tunnustatud 1005 erinevat sõidukit ning kokku tehtud 1038 tunnustamist. See arv ei sisalda sõidukeid, mis ei ole akti saanud. Minu empiiriline kogemus olles asja juures algusest peale - tagasilükatud sõidukeid on rohkem kui tunnustuse saanud sõidukeid. 

Kui jätta ksf sturmbannführeri eneseväljenduse astiil ja liialduslikud epiteedid kõrvale - näiteks sellised MITTE MIDAGI ei viitsita teha, PAARI KRIIMU korral ei saa musta numbrit, auto peab olema erinevatest tükkidest kokku keevitatud,pahteldatud, värvitud,sisu sadulsepa poolt taastatud.alles sellise aastate pikkuse kadalipu läbinutel on õigus mustale numbrile.) - siis on igas postituses oma tõetera sees. Kahju, kui see jääb väljendusoskuse varju. Vanasõiduki tunnustamise asjatundjatele on antud õigus otsustada, kuidas nad kõrvalekaldeid hindavad ning paratamatult on erinevatel asjatundjatel veidi erinev lähenemine. On ju teada, et väljalaskekollektor paratamatult korrodeerub, kuna värv lihtsalt mingi aja jooksul põleb maha ning niiskus teeb oma töö. Mõned asjatundjad loevad seda nö tavaliseks kulumiks ja ei pea vajalikuks isegi märkust teha, rääkimata punktide mahavõtmisest. Oleme jõudnud ühtse arusaamani, et vähemalt märkida tuleb. Osa asjatundjaid aga peab vajalikuks ka punkte maha näpistada (kasvõi sümboolselt), kuna tehasest ta tõepoolest sellisena ei väljunud. 

Väljalaskekollektori uuesti värvimine ei ole vaid viitsimise küsimus. Kes seda tööd teinud, see teab, et kinnituspoldid võivad murduda, tihendid võivad minna katki või ei pea enam hiljem. Kollektori mahavõtmine võib tähendada ka muude sõlmede lahtivõtmist (summuti, sisselaskesüsteem jne). Kas kogu see vaev ning sellega hävitatud originaalne seisukord on seda väärt? Kui väljalaskekollektor eeltoodud tööde tulemusel on saanud uue värvkatte, siis muu mootoriruumi aastakümneid kestnud tuhmumise taustal eristub värskelt värvitud detail samamoodi silma nagu korrodeerunud detail. Kas tulemus on parem? Kas sellise töö käigus vahetamisele kuuluvad detailid on originaaliga sarnased ja sarnase välimusega nagu üheskoos mitukümmend aastat kõrvuti tuhmunud detailid? Taastatud sõidukil kindlasti sellist allahindlust ei tehta ning säilinud sõidukeid hinnatakse üldse esteetilise välimuse ja kokkusobivuse järgi. 

Alternatiiv on pintsli abil või ümbritseva kinnikatmise teel püüda värvida vaid nähtavat osa, kuid sellise tegevuse traagelniidid paistavad nagunii välja ning see võib olla veel koledam kui "omas mahlas" korrodeerunud detail. 

Kõik on valikute küsimus ja ainuõiget lahendust ei olegi. Minule üldiselt ksf sturmbannführeri teravus meeldib ja sellele võiks vastukaaluks ta ka ise olla paksema nahaga, kui sarnase teravusega vastatakse. 

Täpselt aasta tagasi pidasime siinsamas teemas sturmbannführeriga diskussiooni teemal, kas tema 43 aastat vana originaalsena säilinud (mõned kriimud-kraamud, kõik on terve, lõdvikuklambrid vajaksid poleerimist) sõiduk oleks ka sobilik vanasõidukiks. Kahjuks me keegi ei saanud näha isegi selle sõiduki pilti ning viimase aasta jooksul vanasõiduki tunnustuse saanud sõidukite akte vaadates tundub mulle, et sturmbannführer ei ole seda tunnustamiseks esitanud. Seetõttu ei ole mõtet temalt küsida vanasõiduki akti numbrit, kuid kahtlemata oleks meile kõigile huvitav näha, milline see sõiduk siis on, mida meile nii sageli eeskujuks tuuakse, kui on vaja põhjendada kriitikat tunnustuse saanud sõidukitele. 

Ma siiralt loodan, et ksf sturmbannführer on ikka päris tehnikainimene, kellel ongi selline sõiduk ning see on sõitev sõiduk. Üha suurem uudishimu tekib selle sõiduki osas, kuna võrdluses musta numbri saanud sõidukitega on see alati paremas seisukorras. Ma olen kindel, et ühel päeval ma seda autot ka näen. Võib-olla olen ka näinud, sest kahjuks ei tea ma ka seda, kes selle peitub selle omapärae kasutajanime taga. Hea on see, et must number ei ole miski eluliselt vajalik ning vanatehnikaharrastust see ei sega. Üritustel on nagunii enamus sõidukeid valge numbriga.
Vasta
Car 

28.04.2023 väljastati akt nr 1066 sõidukile Jawa 350/360/0, 1972, registreerimismärk M366
   
Vasta
Car 

28.04.2023 väljastati akt nr 1067 sõidukile Jawa 250/353, 1958, registreerimismärk M375
   
Vasta
Car 

14.04.2023 väljastati akt nr 1057 sõidukile Pannonia T5, 1967, registreerimismärk M432
   
Vasta
Car 

28.04.2023 väljastati akt nr 1064 sõidukile ZID K-175, 1961, registreerimismärk M399
   
Vasta
Car 

07.05.2023 väljastati akt nr 1073 sõidukile Maserati 425, 1984, registreerimismärk A582
   
Vasta
Car 

07.05.2023 väljastati akt nr 1072 sõidukile Jawa 350/360, 1966, registreerimismärk M397
   
Vasta
Car 

07.05.2023 väljastati akt nr 1074 sõidukile Dürkopp MD150, 1953, registreerimismärk M377
   
Vasta
Car 

07.05.2023 väljastati akt nr 1070 sõidukile GAZ 24-10, 1988, registreerimismärk A534
   
Vasta
Car 

09.05.2023 väljastati akt nr 1084 sõidukile Volvo 240 GL, 1987, registreerimismärk A549
   
Vasta
Car 

09.05.2023 väljastati akt nr 1083 sõidukile Condor A580/50, 1951, registreerimismärk M389
   
Vasta
Car 

09.05.2023 väljastati akt nr 1078 sõidukile Scania-Vabis L-51, 1954, registreerimismärk A583
   
Vasta
Car 

14.04.2023 väljastati akt nr 1058 sõidukile Ford Escort, 1982
   
Vasta
Car 

09.05.2023 väljastati akt nr 1079 sõidukile Ford F100, 1956, registreerimismärk F100
   
Vasta
Car 

09.05.2023 väljastati akt nr 1082 sõidukile ZID K-55, 1956, registreerimismärk M316
   
Vasta
Car 

07.05.2023 väljastati akt nr 1071 sõidukile AZLK 2138, 1976, registreerimismärk A387
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: hyva, Raivo, vwt2, zazik, 54 külali(st)ne