Gaz M1 EMKA

Kuna täna oli kuiv külm ilm siis sai M1-ga proovisõitu tehtud. Mingeid probleeme ei tekkinud. Lõpuks käru peale ja Tartusse polsterdust lõpetama. Siis võib sellele projektile joone alla tõmmata.
   
Vasta

(16-02-2023, 17:16 PM)mopple Kirjutas:  
(30-12-2022, 13:32 PM)Formika Kirjutas:   Järgmise aasta plaanidest ka pisut. Suur unistus on alustada auto-moto muuseumi ehitamisega Võrru. See saaks nagu elutööle punkti panekuks. Selleks tuleb leida sponsoreid ja kirjutada projekte, sest vähemalt miljonilist projekti ise kuidagi finantseerida ei jõua. Pole ju muuseum mingi äriprojekt, kust hakkab kõvasti kasumit tulema. Heal juhul saab kulutused tasa, võibolla midagi kollektsiooni täiendamiseks. Aasta esimesed kuud lähevad Riigikokku kandideerimise promo tähe all. Praeguse info kohaselt korraldan 24 - 26 veebruar oma garaazis lahtiste uste päevad, kus saab näha kogu KGB kollektsiooni  täiskomplektsena kogu hiilguses ja ka muid haruldasi liikureid. Samuti tutvustan kavandatava muuseumi eelkavandeid. Uunikumide talveralli pidi ka minu juures finisseeruma, nii et neile ka lõpetuseks mida vaadata. Nii et kõik on teretulnud.

Tere. Kas eelmise aasta lõpus mainitud lahtiste uste päevade kohta on midagi kindlamalt teada? Oleks huviline aga kuna pealinna lähistelt Võrru tulemine on omajagu ajamahukas, siis võimaluse korral paluks lisainfot, et oma logistikat planeerida.

NB! Modedel palun see postitust mõistliku aja jooksul kustutada, et mitte teemat reostada!
 Lahtiste uste päevad toimuvad 24 - 26 veebruar kella 10.00 - 17.00. Võrus samal ajal ka uunikumide talveralli. Aadress Võru Luha tn. 34.
Vasta

Üks üliraske projekt on lõpusirgel. Selle M1V8 taastamine on minu jaoks olnud tõeline väljakutse. Võrreldes GAZ A või ka L1-ga õudusunenägu. Igatahes võttis selle auto taastamine ära igasuguse isu enne II maailmasõja aegsete liikuritega rinda pista. Ühesõnaga polsterdus on lõpusirgel. Jäänud on veel põranda matid. Eks pildid räägivad iseenda eest. 
Paljud on küsinud mis edasi. Mul ju veel teine M1. See esimene sai Vene tellimuse pärast tehtud aga seoses uue olukorraga vaevalt seda juhtub. Teise M1 tööd on 60% ulatuses tehtud aga motivatsiooni ja raha pole momendil, et seda jätkata. Eks kunagi saab ta tehtud. Pobi mootoriga Volga on sama hästi kui valmis ja L-1 ka. Kevadel on mõlemad rivis. ZIS 110 kallal ka asjatamine käib. Enne sügist seda ei saa lubada. 
 Momendil kogun juppe et taastada CMZ 1L klükoop ja CMZ morgunovkat. Need on sellised huvitavad isendid, mis lapsepõlvest meelde jäänud, samas viimane kandiline isend sellest seeriast erilist pinget ei paku. Kui õnnestub see muuseum ära ehitada, siis võiks ta ju seal kollektsioonis olla. Kunagi ammu enne Ukraina - Vene sõda, siis aastal 2013 pakkus üks Donetski mees mulle Pobeda kabrioletti, hoiab seda siiani minu jaoks. Momendi seisu arvestades pole reaalne aga kui Ukraina sõja võidab, siis miks mitte. Oli teine küllalt heas seisukorras ja minu silmis haruldane ka. Eestis tean ühte, kas keegi teab veel?
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Üks  Pobeda kabriolett on Saaremaal
Vasta

(03-03-2023, 21:47 PM)leevi Kirjutas:  Üks  Pobeda kabriolett on Saaremaal
pkuldsaar ksf.
Vasta

2009. aasta artikkel kadunud Heinsaare Mati Kabriolett-Pobedast mainib, et tegu oli ühega kolmest Eestis olevast sedatüüpi sõidukist. Kuldsaarte oma, Heinsaare oma ja üks peaks siis veel olema. Andmed muidugi 14 aastat vanad.
Vasta

Eks neid võib mõni veel olla, kuuldavasti osa taksosid olid omal ajal kabriod ja arvatavasti nad pärast taksopargist maha kandmist erakätesse sattusid. Ainult et nad ilmselt kõik ehitati ümber kinnisteks, nii et väljast vaadates aru pole saada. Seest vaadates vast saaks keevituse kvaliteedi jm. järgi aru, et algselt kabriolett olnud. Ainult et sellisega pole vist väga palju peale hakata. Oleks vähemalt algupärase presentkatuse raamistik ja kinnitused kusagil pööningul või kuurinurgas säilinud, siis ehk veel, muidu võiks juba sama targalt harilikust sedaanist replica-kabriot ehitama hakata.

P.S. Kabrio-Pobedadel olid vist põhjas mingid täiendavad tugevdustalad sees? Ähmaselt meenub kunagi ammu kuuldud või loetud Koeru autoremonditehase töötaja jutt, kus ta kirjeldas, kuidas vanu autokeresid utiliseeriti. Noil aegadel mingit hüdropressi polnud ja vanaraud lükati lihtsalt buldooseriga vastu betoonmüüri lapikuks. Kui tava-Pobedade keredega polnud probleeme, siis kabrio omad olnud ikka tublisti kõvemad ega tahtnud niisama kergelt pannkoogiks minna.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Ju see on Eestist viidud?
ГАЗ М-1 11-40 - YouTube
Vasta

(09-03-2023, 10:44 AM)raix332 Kirjutas:  Ju see on Eestist viidud?
ГАЗ М-1 11-40 - YouTube
See pole see auto. See tehti M-1 baasil ja mootor tal ka peal M-1. Minu oma läks Moskvasse ja ehitatakse seal kusagil Moskva külje all. 
Minu variant oli 1940 a. oma ja juba M11 ninaga + M11 6 silindriline mootor. See auto pole veel valmis. Olen palunud neilt pilte aga vist töö salastatud ja pilte ei saadeta.
Vasta

Üht kabrio Pobi teadsin Märjamaal, aga sellega Isa-poeg sõitsivad kõrtsust tulles Tallinn-Pärnu mnt. risti rekkale ette. Mehed kasti ja ega tollest autost vist ka väga midagi alles jäänud... Juhtus millaski ca. 1990a.

loll on loll olla.
Vasta

M1V8 on valmis. Aega võttis 5 aastat. Mul ju veel ka teine M1, mille tegemist alustasin varem ja avapaugust möödas üle 6 aasta. Põhjus miks see teine projekt läks esimesest mööda oli see, võibolla keegi mäletab, et sai tehtud Vene tellimuse peale. Muutunud situatsioonis pole enam ei tellimust ega lootust seda investeeringut tagasi saada. Kuna M1 projekt on kuratlikult raske, siis teise M1 valmimine lükkub ebamäärasesse tulevikku. Mõni pilt ka:
   
   
   
   
   
   
   
Eks hiljem, kui lumi kaob, teen ühe ilusa pildiseeria ka.
Vasta

Gaz M1V8 on valmis, noh mitte 100%, tahab veel reguleerimist saada ja sisemine peegel on puudu. Pole õnnestunud originaali leida. See peegel käib sellise 1,5 cm muna otsa, kui kellelgi on pakkuda, oleks huvitatud. Kogu see projekt võttis 6,5 aastat, muidugi kui mäletatakse olen paralleelselt ehitanud kahte autot, millest üks oli tellimustöö Venemaale. See teine auto on seisma jäänud ja valmimisaega ei oska ennustada. Lähiajal esitan selle EMKA musta numbri komisjonile, kuigi M1 ja eriti selle KGB variandi spetsialiste meil tõenäoliselt Eestis ei ole aga eks hinnatakse ajastutruudust. Tegin akti jaoks ka juba pildid valmis ja panen siia ka.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Vägev  Cool
Vasta

Emka tootmise ajal KGB nimelist moodustist ei eksisteerinud, toonane kandis täheühendit NKVD.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(25-05-2023, 16:27 PM)Formika Kirjutas:  Lähiajal esitan selle EMKA musta numbri komisjonile, kuigi M1 ja eriti selle KGB variandi spetsialiste meil tõenäoliselt Eestis ei ole ...

Kas kuskil mujal on?
Vasta

(26-05-2023, 00:45 AM)zazik Kirjutas:  
(25-05-2023, 16:27 PM)Formika Kirjutas:  Lähiajal esitan selle EMKA musta numbri komisjonile, kuigi M1 ja eriti selle KGB variandi spetsialiste meil tõenäoliselt Eestis ei ole ...

Kas kuskil mujal on?
 Ei ole. Venemaal taastatud M-1-d ei kannata kriitikat, nende silmis küll 100% originaalid aga meil nad musta numbrit ei saaks, ehk ei mahuks 70% sisse. Ukrainas hakati alles nüüd esimest M-1 taastama. Nõustan teda kogu aeg ja saadan pilte. Muidugi kui need kümmekond autot, mis Venes taastatud on, kokku panna, siis saaks kaks hästi originaalset autot kokku küll. Ega mul ka 100% originaal ei ole. Signaalinupp on vale, esimesed gabariidid on küsitavad, tuuleakende vändad peaksid lühemad olema, voolikute klambrid kindlasti pole õiged. Nii, et 100% ei tule. Muidugi need nii tühised asjad ja vahetamine lihtne kui peaks leidma.
Vasta

Tagumine numbrialus näib kuidagi võõras.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Näeb väga hea välja. Õnnitlused!
Vasta

(26-05-2023, 08:56 AM)tõnn Kirjutas:  Tagumine numbrialus näib kuidagi võõras.
 Seal oli Eesti reg. nr. Selle võtan küljest.
Vasta

Kena on. Kas süütepool on mingi kaasaegne?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 22 külali(st)ne