VANASÕIDUKITE REGISTER
Car 

21.04.2023 väljastati akt nr 1062 sõidukile BMW Isetta 300, 1957
   
Vasta
Car 

19.05.2023 väljastati akt nr 1095 sõidukile Pontiac Fiero GT, 1985, registreerimismärk A537
   
Vasta
Car 

19.05.2023 väljastati akt nr 1091 sõidukile RMZ 2.130, 1985, registreerimismärk M400
   
Vasta
Car 

19.05.2023 väljastati akt nr 1094 sõidukile BMW 320i, 1987, registreerimismärk A595
   
Vasta
Car 

19.05.2023 väljastati akt nr 1093 sõidukile GAZ 13, 1968, registreerimismärk B007
   
Vasta
Car 

15.05.2023 väljastati akt nr 1087 sõidukile VPMZ VP-150, 1964, registreerimismärk M382
   
Vasta

(23-05-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas:  19.05.2023 väljastati akt ..., registreerimismärk B007

Kas musta numbri sõiduki omanik saab valida numbrit nii vabalt? Eelmised autod on A seeria olnud.

See kombinatsioon seostub reklaami ja massimeedia ohvrile pigem Aston Martini toodanguga...
Vasta

Taavi rahaeest saab kõike. Hr. Sirk on seda juba komminud.
Vasta

(23-05-2023, 20:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(23-05-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas:  19.05.2023 väljastati akt ..., registreerimismärk B007

Kas musta numbri sõiduki omanik saab valida numbrit nii vabalt? Eelmised autod on A seeria olnud.

No I958 on näituseks olemas. Tagamõttega, erinevalt sellest wannabe-bondist.
Vasta
Car 

19.05.2023 väljastati akt nr 1092 sõidukile Jawa 350/360, 1968, registreerimismärk M407
   
Vasta
Car 

22.05.2023 väljastati akt nr 1103 sõidukile Hudson Super Six, 1921, registreerimismärk A567
   
Vasta
Car 

28.04.2023 väljastati akt nr 1069 sõidukile BMW M3, 1988, registreerimismärk 045ASC
   
Vasta
Car 

28.04.2023 väljastati akt nr 1065 sõidukile DKW E 200, 1928, registreerimismärk M048
   
Vasta
Car 

28.04.2023 väljastati akt nr 1068 sõidukile RMZ 2.130.01, 1985
   
Vasta
Car 

28.04.2023 väljastati akt nr 1063 sõidukile MMZ M1A, 1947
   
Vasta
Car 

19.05.2023 väljastati akt nr 1090 sõidukile Jawa 350/638-05, 1988, registreerimismärk M431
   
Vasta
Car 

19.05.2023 väljastati akt nr 1089 sõidukile Jawa 350/360/0, 1970, registreerimismärk M348
   
Vasta
Car 

22.05.2023 väljastati akt nr 1097 sõidukile Zündapp DBK 250, 1939, registreerimismärk M338
   
Vasta

(29-05-2023, 21:09 PM)kass Kirjutas:  
(29-05-2023, 20:22 PM)Andres_T Kirjutas:  22.05.2023 väljastati akt nr 1097 sõidukile Zündapp DBK 250, 1939, registreerimismärk M338

Halloo!
Ilus tsikkel, tubli töö!
Ja olen aru saanud, et siin teemas on justkui lubatud ka mingitsorti kommenteerimine ja kaasaelamine? Ning küsingi siis, et kas sellised WH DBK 250 olid laiemalt levinud või on see ainuke maailmas? On muidugi tuntud tõsiasi, et "tsiviiltsikleid" taastatakse WH välimusse ja ka vastupidi ja teame ju ka, et sakslased kasutasid sõjasõidu tegemisel kõikvõimalikke sõidukeid, mis kätte said ja edasi liikusid, aga need pintseldati paremal juhul lihtsalt sobiva värviga üle, kui sedagi. Siin on aga tõupuhas WH sõiduk, määrdeniplid "punase rõngaga" ja lgp. eksperdid on isegi maininud, et WH Zündappidel olid alumiiniumist siduti-piduriheeblid. Ma saan aru, tööd on tehtud, vaeva nähtud, ilus masin sõitma pandud, lugupeetud inimesed asjaga seotud, sõbralikud hindajad heaks kiitnud...
Ja on ju ka siin foorumis spetsialistid korduvalt rõhutanud, et keegi ei tea ja pole tegelikult tarviski teada jne, mina ka ei tea ja seepärast küsingi, kuigi tean, et pole tarviski teada, lihtsalt nii on.

tervitades, Priit Kasikov Näljakülast
Kiire tagasiside korras on märkused täiesti asjakohased. Kui kasutusotstarve on muutunud, siis on võimalik ka vanasõidukina tunnustamine ka sellises seisukorras. Tegelikult peaks aktil olema sellekohane selgitus, et tsiviilsõidukina toodetud mootorratas on taastatud ajastukohasena militaarversioonis. Ja täiesti õige on ka see, et taastamise käigus kiputakse sõidukeid "ülerestaureerima". See on teema, mida järgmistel ekspertide koosolekutel rääkida ja arutada ning ka praktikas juurutada. Aitäh tagasiside eest.
Vasta

Võtke heaks!
Aga igaks juhuks täpsustan, et ma pole väitnud, et DBK 250 ei ole tehasest "WH - Ausführungis" tulnud. Lihtsalt huvitav oleks ekspertide - hindajate arvamust kuulda, ilmselt ksf! Avo selle tsikli üle vaatas, Tony vist eriti Zündapi nüansse pole uurinud ja mulle on mulje jäänud, et sageli üks ekspert teeb töö ja teine lihtsalt kirjutab alla (aga kindlasti ma eksin).
Nagu tavaliselt on ka selle küsimuse puhul võimalik läheneda 2 -l viisil. Tõesta, et oli DBK 250W mudel või tõesta, et ei olnud!  Toungue
Ja pole niisama lihtne tõestada midagi. Teadsin varemalt, et sellist DBK 250 -t WH värvides taastatakse. Peamine põhjus selleks oli kroomimise valus teema ja vb ka militaarasja lembus. Ja põhjendus oli, et "aga fotodel on WH DBK-sid näha küll". Vb on tänaseks omanikul uusi andmeid või hindajatel - lugejatel kindlaid fakte.
Millest saaks lähtuda? Kindlasti on kusagil kirjutatud kõik saksa tsiklitootjate WH mudelid, mina küll ei ole otseselt huvi tundnud.
On olemas väikeste 2-taktiliste kettajamiga Zündappide osade kataloog september 1939. Seal on DBK 200/250 ja DB200/250 ja DB200W, ehk siis DB200 WH mudel.
http://www.zundapps.com/Books/1939_DB_20...zteilliste
Teisi W mudeleid pole seal mainitud. Samas on teada, et ka DB250W mudel oli olemas (702 tk toodetud (august 1937 - mai 1940) 2248-st DB250-st). Seega võib oletada, et DB250W mudeli tellimus WH-le tuli peale osadekataloogi trükki 1939 septembris, kuigi on väidetud, et toodeti 1937 - 40 (või toodeti DB250-t üldse sel vahemikul? Üks teadaolev on küll toodetud 1939/40). Sama võib olla ka DBK250 mudeliga. Teema DBK on samuti toodetud 1939 aasta lõpus (DBK250 oli tootmises 1938-40, valmistati 6631 tk).
Muidugi "päris" WH Zündappidel (vähemalt väikestel, vähemalt DB mudelitel) on raaminr järgi löödud W - täht, ma ei tea, kas suurtel ka nii on? Ja muidugi WaA kanad, seal, kus vaja ka ka "raadiohäirete mahasurumise" Entstört nach Gruppe III vms lisasildike, kas need mõttetud pisilisandid antud hinnatud masinale lisatud on, seda mina ei tea.
Üldiselt pole pealiskaudse otsinguga eriti midagi DBK 250W kohta leida, sõjaaja fotode järgi midagi arvata on keeruline, isegi DBK200 ja 250 eristamine on raske, sest ka esimesed 250 -ned olevat olnud nagu DBK200 - 2 survevedruga sadulad ja karburaator otse taha, kuigi enamik 250-d olid siiski 1 tõmbevedruga sadula ja vasakule küljele "viltu" karbussiga. Lisaks, kui fritz sabulas mõnules, siis pole ka vedrusid sageli näha.
Lõpetuseks igaks juhuks lisan, et keegi sakslane on väitnud, et tal on 1939 aasta DBK250, millel on WH hall värvkate, relvaameti kanad ja Entstört - Schilder ka küljes, rohkem viiteid ma pole leidnud. Seega võib mudel DBK250W siiski mingis mahus perioodil 1939 aasta lõpp - 40 tootmises olnud, vb ka toodeti ka varem, tootmine algas 1938. Ja lihtsalt neid toodeti nii vähe (nagu ka DB250W), et erinevalt masstoodetud DB200W-st (üldse DB200 kokku 58693 tk) neid mudeleid lihtsalt 1939 aasta osadekataloogis ei kajastatud?
Või mis ja kuidas? Ja muidugi, postitus võib sisaldada vigu ja eksimusi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 90Deville, hyva, traavers1, v6sa, 1 peidetud kasutaja(t), 39 külali(st)ne