(20-07-2023, 20:07 PM)zazik Kirjutas: Kuna väiksesse autosse kogu pere ei mahu, peab edaspidi igapäevasõidud tegema suure autoga.
Täpselt sama dilemma on neil, kellel vahel vaja haagist vedada või maainimestel, kellel talvel maasturit vaja vms.
Ja näiteks haagisevedamiseks (isegi tavalise kerghaagise) lühirendiplatvormid autosid ei paku.
Halli numbrimärgi erisus lahendaks kirjeldatud probleemid. Saan aru, et Teil poleks sel juhul automaksu vastu midagi?
(23-07-2023, 11:23 AM)deus Kirjutas: Aga ometigi seda sa oled ja seda sa üritad ka teha...
Sellisel juhul saame kokku ja vaatame kes kelle libu on.
(23-07-2023, 15:39 PM)edvard Kirjutas: hendrik on siin ülesandega - provotseerib
Kui Te nimetate tänapäeval oponeerimist provotseerimiseks, siis on tagumine aeg teha endale Facebooki konto.
(23-07-2023, 18:06 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Tänaseks on varsti 20 aastat möödas jõustunud seadusest, kuid ebaseaduslikult lammutatavate autode hulk ei ole kahanenud vaid hoopis kasvanud.
Allikat palun ja isegi kui see nii on, võib vastuargumendiks öelda, et automaks sunniks autoomanikke edaspidi valima ebaseaduslike lammutajate asemel ametlikke, et sõiduk registrist kustutada ja pääseda automaksust.
(23-07-2023, 18:06 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Üks märkimisväärne aspekt on Eestisse toodavad romu sõidukid naaber riikidest, kus need on juba kustutatud.
Allikat palun.
(23-07-2023, 18:06 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Kõik muu praht, mis neist tuleb läheb kahjuks prügimäele maha matmisele ning päeva lõpuks jääbki sulle vähem raha kui sa ise selle soetasid.
Kuhu täpselt maetakse Eestis autoklaas, tekstiil, poroloon, nahk, plastik, kumm ja komposiitmaterjal? Ma viskaksin sel juhul sellele tegevusele silma peale. Üks härra eile telefonis ütles, et need viiakse Aafrikasse. Kes samal nõul, palun allikat.
(23-07-2023, 18:06 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Osadel ametnikel pole isegi kogemust, mida teha.
Vaadake, nendele ametnikele, kes seadusest aru ei saa või ei taha saada, on olemas piits nimega õiguskantsler. Olen tema teenuseid kasutanud, kui ametnikud on üle käte läinud.
(23-07-2023, 18:06 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Ei tea kedagi kellel oleks õnnestunud veel PPA või Keskkonnaameti tõendiga midagi kustutada.
Palun laduge lagedale need tõendid ja kus on sellisel juhul olnud meie oma jope, Indrek Sirgi silmad ning miks pole keegi tema poole abi saamiseks pöördunud? Kaldun arvama, et see on linnalegend: keegi pole üritanudki või osanud neid tõendid saada, sest fantoomi eest maksma pole pidanud.
Lihtsalt juriidilisest vaatepunktist: kui on olemas Keskkonnaameti tõend, siis Transpordiamet ei saa lihtsalt niisama kustutamisest keelduda – neil peab olema seaduslik alus. Kui alust pole, siis see on lihtne kaasus, mida kohtus võita ja luua pretsedent.
(23-07-2023, 18:06 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Mina näen ühe lahendusena edaspidi,( fantoom sõidukitele) riigilõivu kustutamise eest ilma lammutuse tõendita sõidukitele.
Euroopa Liidu direktiiv keelab seda teha – kõik romud peavad olema lammutatud seadusliku tegija poolt. Ärge unustage, et Eesti astus Euroopa Liitu samal päeval, mil lammutustõend muutus kohustuslikuks – 1. mail 2004.
Allikas