Ikka ja jälle seda automaksu!

(21-07-2023, 12:25 PM)hendrik Kirjutas:  
(21-07-2023, 08:33 AM)2715 Kirjutas:  Eriliselt ajuvaba on veel mõte maksustada seisvat mootorsõidukit.

Paku välja siis parem variant, kuidas karistada inimesi, kes on sõiduki lammutanud ebaseaduslikult .


(21-07-2023, 08:33 AM)2715 Kirjutas:  Selle mõtteviisiga, et ah kannatan ära selle 30 eur aasta siis ma ütlen juba ära mis juhtuma hakkab.

Ma olen ausalt öeldes pettunud, et pean enda 20-aasta vanuse diiselpassati eest hakkama maksma kõigest 30 rutsi aastas, olin planeerinud selleks vähemalt neli korda suurema summa.
Nüüd ma tahaks küll seletust et kas sa tahad seadustada inimeste karistamist asja eest mida nad teinud ei ole?
Miks mina peaks pakkuma välja lahendusi kuidas inimesi karistada?
Selleks on meil olemas ametkonnad kelle pädevuses on mõelda välja kuidas saab inimesi karistada kui nad midagi ebaseaduslikku on korda saatnud.

Teatud tingimustel selle 30 rutsi ma oleks ka nõus riigile loovutama aga ainult kasutatava mootorsõiduki eest näiteks liikluskindlustuse aktsiisina, riigikaitsemaksuna või solidaarsusmaksuna, kasvõi habememaksuna aga mitte selle eest et minu kinnistul seisavad mootorsõidukid mille soetamise ja registreerimise eest on makstud riigilõivud ja käibemaks.

Seega selle lolluse vastu on vaja võidelda nüüd ja kohe mitte siis kui on juba hilja ja loodud jälle üks jabur pretsedent!
Vasta

Millist taime rohelise mõttelaadiga Sammalhabe rottide vastu kasutas ?
Vasta

(21-07-2023, 15:16 PM)edvard Kirjutas:  Millist taime rohelise mõttelaadiga Sammalhabe rottide vastu kasutas ?

Rassi.
Aga kui tänasel päeval rassikimbuga Toompeale õigust minna nõudma, siis saab Delfi kirjutada rassistide meeleavaldusest.
Vasta

Eelistan olla "rassist" , delfile vast pole vaja tähelepanu pöörata ülemääraselt , aga kuskilt peab ju protesteerimisega alustama , kimbuke rassi kuhugi vihjena vast menetlust kaasa ei too .
Vasta

(21-07-2023, 12:41 PM)roosteuss Kirjutas:  Mind häirib kilovati põhises maksus see ,et mingi elektrikas millel on passis 90 kw  ja kihutab sajani nelja sekundiga aga mina oma poole kergema 110 kw autoga kulutan selleks kaks korda rohkem aega .Ei tea kas mu auto on rikkis või?

Tundub, et automaksu valguses ongi tagumine aeg oma sisepõlemismootoriga auto saata pressi alla.


(21-07-2023, 12:43 PM)Marko Kirjutas:  Mida sa endale lubad, kasvatamatu kutsikas?

Kui Teil on isiklikult midagi minu vastu, siis saame kokku ja ma annan Teile õppetunni.
Kasi minema tähendab täpselt seda sama, millest olen rääkinud ka varem, et kui ikka enam ei kõlba Eestis elada, kaduge siit.


(21-07-2023, 12:43 PM)Marko Kirjutas:  Juba paar päeva tagasi oli tunne, et peaks reitingupalli tagasi võtma, nüüd teen ära.

Kui Te arvate, et mingi pall või Teie arvamus mind kotib, siis olete eksiteel. Minupärast minge sinna ja laduge miinuseid nii palju kui tahate, kui see Teie ego tõstab. Minu käsi ei tõrgu kirjutamast seda, mis minu meelest on õige.


(21-07-2023, 12:44 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Mingid uutmoodi hääd sünapsid peavad olema, mis võimaldavad sedalaadi ideede õilmitsemist, et on okei karistada kõigi seisvate autode omanikke selle eest, et keegi kusagil on omakäeliselt autot osastanud.

Hetkel on registris peatatud kandega sõidukeid ca 290 000. Mis te tahate väita, et nendest enamus pole teise ilma saadetud ebaseaduslike lammutajate poolt?


(21-07-2023, 14:16 PM)2715 Kirjutas:  Nüüd ma tahaks küll seletust et kas sa tahad seadustada inimeste karistamist asja eest mida nad teinud ei ole?

Millisel põhjusel, peale ebaseadusliku lammutamise, on need fantoomid registrisse siis tekkinud? Varastatud sõidukitest, mille registrist kustutamisega autoomanikud ei viitsi tegeleda, me juba rääkisime.


(21-07-2023, 14:16 PM)2715 Kirjutas:  Selleks on meil olemas ametkonnad kelle pädevuses on mõelda välja kuidas saab inimesi karistada kui nad midagi ebaseaduslikku on korda saatnud.

Täpselt, need ametkonnad ongi analüüsi tulemusel leidnud, et automaks on ainuõige lahendus fantoomiprobleemile. Kui Teil on paremaid ideid, laduge aga lagedale.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Mulle tundun, et kodanik hendrik on eksinud valesse foorumisse.
Soovitab teisitimõtlejatel riigist lahkuda, autosid pressi alla saata, piirata eraomandi kogust jne.
Väga vastuolus siinsete autohuvilistega.
Äkki on infiltreerunud SALK tööline?
Vasta

(21-07-2023, 18:05 PM)hendrik Kirjutas:  Tundub, et automaksu valguses ongi tagumine aeg oma sisepõlemismootoriga auto saata pressi alla.



Kui Teil on isiklikult midagi minu vastu, siis saame kokku ja ma annan Teile õppetunni.
Kasi minema tähendab täpselt seda sama, millest olen rääkinud ka varem, et kui ikka enam ei kõlba Eestis elada, kaduge siit.



Kui Te arvate, et mingi pall või Teie arvamus mind kotib, siis olete eksiteel. Minupärast minge sinna ja laduge miinuseid nii palju kui tahate, kui see Teie ego tõstab. Minu käsi ei tõrgu kirjutamast seda, mis minu meelest on õige.



Hetkel on registris peatatud kandega sõidukeid ca 290 000. Mis te tahate väita, et nendest enamus pole teise ilma saadetud ebaseaduslike lammutajate poolt?



Millisel põhjusel, peale ebaseadusliku lammutamise, on need fantoomid registrisse siis tekkinud? Varastatud sõidukitest, mille registrist kustutamisega autoomanikud ei viitsi tegeleda, me juba rääkisime.



Täpselt, need ametkonnad ongi analüüsi tulemusel leidnud, et automaks on ainuõige lahendus fantoomiprobleemile. Kui Teil on paremaid ideid, laduge aga lagedale.


Siin on väga hea näide, et radikaliseerumine on tõsine häire, ükskõik kummal serval see toimub.
Ole hea, mine külasta arsti! Vihje ka: Sellel tohtril pole vajadust kindaid kasutada...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

hendrik on ohtlik vabale ja demokraatlikule elukorraldusele , äkki peaks teda veidi "suukorvistama" ?
Vasta

Eks neid ebaseaduslikult lammutatud autosid on kindlasti rohkem kui  ärandamiste küüsi langenud autosid. .Inimesed müüsid oma roimad mingile tegelasele kes pakkus natuke rohkem kui metalli kokkuost ja heauskselt jäid ootama omanikuvahetust või mahakandmist.
Ka  mina olen ühe kuusakoski kandidaadi maha müünud ja oli ostjaid kes kohe peale kuulutuse ülespanekut oleks õhtul kell kümme ostma tulnud aga jahtusid kui ma ütlesin et auto vahetab omanikku läbi autoregistri.
Neid tegelasi on küll ja veelgi enam kes on ostnud kokku mingit kindlat marki autosid ja neid jupphaaval müünud.
Aga soovitada pressi alla saata auto mis on poest ostetud eelmise valitsuse lõpupäevadel nagu väga ei päde või kui soovitaja annab vastu samaväärse elektrika siis miks mitte.
Ega riik pole lihatükk mida grillipeal kogu aeg keeratakse,täna saate tuld siitpoolt aga järgmise võimu ajal sealtpoolt
Vasta

hendrik pakub siin korralekutsujaile õppetundi. Kas noorhärra seda ei pelga, et järjekorda ära teenindada ei jaksa?
Vasta

Laul Hendrikust.

Olen loomult optimist 
ja täitsa riigi usku. 
Ajalehe esiküljelt saan ma eluusku.
Sealt ma loen mis kirjutavad
suured tähtsad mehed. 
Nende jutt mis esilehel,
see on puhas tõde.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(21-07-2023, 18:51 PM)edvard Kirjutas:  hendrik on ohtlik vabale ja demokraatlikule elukorraldusele , äkki peaks teda veidi "suukorvistama" ?

Ei tohi. Praegu veel on meil sõnavabadus. Las kirjutab, saamegi inimesest hea ülevaate.
Vasta

(21-07-2023, 19:27 PM)olevtoom Kirjutas:   Las kirjutab, saamegi inimesest hea ülevaate.

Ja vastame täistekstile selle salvestamiseks!
Kui keegi üldse viitsib enam reageerida muidugi

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Selle automaksu juurde tagasi tulles, loodan, et võin ikka veel postitada ja kommentaarid ei kao vaatamata erinevale maailmavaatele "voorumi peavoolust".

Kas mul on ainukesena mingil põhjusel arusaam, et vanuritele need 20-30 praegust rubla aastas, on siiski kavand, mitte kivisse raiutud asi? Olen meediat poole silmaga jälgides jõudnud arusaamisele, et lõplik variant avalikustatakse siiski 01.10.23 ja praegu on laual praktiliselt 2 varianti, kuid ei midagi raudkindlat.
Lihtsalt oma puuduliku koolihariduse baasilt võiks eeldada, et kui liikvel olevast autopargist on 20+a ehk 15%, fantoome on ca 300000 ja kõva enamus on ilmselt 20+a vanad, siis ei tule kuidagi see 120 miljonit kokku, kui juhul muidugi noorematele sõidukitele ebanormaalselt suur maks peale ei väänataks, kuid see ei ole ehk siiski reaalne. Seega võib mõningasele elukogemusele tuginedes väita, et paljude optimism asja suhtes võib olla ennatlik.Oktoobris hea asja välja kuulutada ka, ilmad sandid ja kesse ikka tänavale tuleb sellel ajal enam.
 Lihtsalt veoautode teekasutustasu oli ka kogu aeg jutt,, et alates 7,5t ja kui välja lükati, siis oli asi teine. 
Vasta

(21-07-2023, 18:33 PM)KertP Kirjutas:  teisitimõtlejatel riigist lahkuda

Soovitan riigist lahkuda juhul, kui neil ei kõlba seal enam elada.


(21-07-2023, 18:33 PM)KertP Kirjutas:  autosid pressi alla saata

Autosid, mille eest ei vaevuta automaksu maksma.


(21-07-2023, 18:33 PM)KertP Kirjutas:  piirata eraomandi kogust

Omage sadat isendit kui tahate, kuid makske selle pealt ka automaksu.


(21-07-2023, 19:00 PM)roosteuss Kirjutas:  Aga soovitada pressi alla saata auto mis on poest ostetud eelmise valitsuse lõpupäevadel nagu väga ei päde või kui soovitaja annab vastu samaväärse elektrika siis miks mitte.

Mina eeldasin, et Teil on saastav „diiselpassat“, kui mingi uuem ökoriistapuu istumise all, siis teine lugu.

Tabasin selle lause valguses end mõttelt, et kui riik sõlmiks kvaliteetsete elektriautode müüjatega (näiteks Tesla’ga) lepingu ja hakkaks ise maaletoojaks/edasimüüjaks viieks aastaks ise vaheltkasu võtmata ning käibemaksu autohinnale lisamata, kas Te oleksite nõus enda sisepõlemismootoriga auto vahetama täiselektrilise vastu, kui riik pakuks seda ca 50% soodsamalt kui turuhind? Loomulikult saan aru, et margiesindused lööksid pilli lahti, esinduste remonditöökojad keelduksid taolistele masinatele remonttööd tegemast ja riik ei teeks seda nagunii, sest tahab makse koguda jne, kuid ärme kontsentreerume praegu sellele.


(21-07-2023, 19:01 PM)tcumen Kirjutas:  Kas noorhärra seda ei pelga, et järjekorda ära teenindada ei jaksa?

Olen terve elu end treeninud selleks, et kedagi tantsule kutsuda. Siiani on kõik kutsutavad keeldunud.


Lasin ühel inimesel seda tõrva lugeda, mis mu nimele siin pritsitakse. Tema hinnangul on tegemist madalalaubaliste armeega: selle asemel, et rünnata argumenti, rünnatakse argumendi esitajat. Kas mitte see ei näita oponentide nõrkust?

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Hobipoliitik Rohke Debelakk, käis täna välja täitsa huvitava idee, mis kõlas umbes nii:
Kuna valitsuse sõnul automaksu üks eesmärkidest olevat suunata tarbija eelistusi  preventatiivselt, siis sellest lähtuvalt : väikese erandina tuleb 50% automaksu soodustus neile, kes veel autot ei oma, aga on vähemalt korra oma elus selle soetamisele mõelnud. 50% automaks tagab selle, et inimesele ei tule mõttessegi omale midagi nii rumalat soetada. Kuna täna ei saa selles nii kindel olla, siis arenguid tulebki maksudega suunata.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(21-07-2023, 20:39 PM)hendrik Kirjutas:  
(21-07-2023, 18:33 PM)KertP Kirjutas:  teisitimõtlejatel riigist lahkuda

Soovitan riigist lahkuda juhul, kui neil ei kõlba seal enam elada.


(21-07-2023, 18:33 PM)KertP Kirjutas:  autosid pressi alla saata

Autosid, mille eest ei vaevuta automaksu maksma.


(21-07-2023, 18:33 PM)KertP Kirjutas:  piirata eraomandi kogust

Omage sadat isendit kui tahate, kuid makske selle pealt ka automaksu.


Kuidas Teiesugune sattus Automoto foorumisse, kui olete enamus liikmete vastu vaenulik?
Ma olen kindel, et suurem osa on siin teie "ideoloogiale" tugevalt vastu.
Äkki oletegi SALK-i töötaja, sest väidetavalt selle rühmituse eesmärk ongi sekkuda erinevates kohtades ja oma maailmavaadet peale suruda?
Soovitate tavalistel kodanikel viisakalt öeldes uttu tõmmata, et tülitekitajad jalust saada, ning ehitada ülesse "Uut Eestit"?
Kasutan poliitilist sõnastust - Rahvas ei pea siit lahkuma, vaid just Eestisse jääma ja absurdsetele vasakäärmuslastele vastu seisma!
Soovitate omada sadat isendit, aga käsete nende eest "automaksu" maksta - Täpselt uue Reformierakondlase-Tesla propagandisti sõnad.
Vasta

(21-07-2023, 20:39 PM)hendrik Kirjutas:  
(21-07-2023, 19:01 PM)tcumen Kirjutas:  Kas noorhärra seda ei pelga, et järjekorda ära teenindada ei jaksa?

Olen terve elu end treeninud selleks, et kedagi tantsule kutsuda. Siiani on kõik kutsutavad keeldunud.


Lasin ühel inimesel seda tõrva lugeda, mis mu nimele siin pritsitakse.

Treeningud ju puhta raisku läinud. Aga unt sellega. Kas sõbrale 372. postitust ikka näitasid? Vaevalt küll. Kui siiski, siis väärite teineteist.

Tegelikult on see, mida me praegu näeme, rohepropaganda selle kõige ilgemas võimalikus vormistuses.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Treeningute asemel oleks pidanud ennast harima, siis mõistaks mis pildil on valesti.
Vasta

(21-07-2023, 18:05 PM)hendrik Kirjutas:  
(21-07-2023, 14:16 PM)2715 Kirjutas:  Nüüd ma tahaks küll seletust et kas sa tahad seadustada inimeste karistamist asja eest mida nad teinud ei ole?

Millisel põhjusel, peale ebaseadusliku lammutamise, on need fantoomid registrisse siis tekkinud? Varastatud sõidukitest, mille registrist kustutamisega autoomanikud ei viitsi tegeleda, me juba rääkisime.

Ma eeldan, et härra kirikus ei käi et mitte sattuda vägivalla ohvriks?
Kui on vaja siis karistage neid kes ei suuda ette näidata küsimise peale oma registris olevaid jõuvankreid aga eeldada, et kõik keda hakatakse selles kahtlustatuna karistama on täiesti ebaseaduslik ja nii rumalale mõttelegi tulles puudub täielikult teadmine kuidas toimib õigusriik.
Kui minu kinnistul mille omanik ma kinnistusraamatus olen ja millelt maamaksu maksan on minu omanduses olevaid jõuvankreid 8 tükki ja igaüks võib veenduda, et nad on füüsiliselt alles siis oleks selle väitega neid maksustada nii ebaseaduslik kui veel olla saab.

(21-07-2023, 14:16 PM)2715 Kirjutas:  Selleks on meil olemas ametkonnad kelle pädevuses on mõelda välja kuidas saab inimesi karistada kui nad midagi ebaseaduslikku on korda saatnud.

Täpselt, need ametkonnad ongi analüüsi tulemusel leidnud, et automaks on ainuõige lahendus fantoomiprobleemile. Kui Teil on paremaid ideid, laduge aga lagedale.
Mida need ametkonnad analüüsi tulemusena leidsid on sulaselge jama.
Sellisele järeldusele tulla et registri korrastamiseks on vaja hakata autoomanikke maksustama on väga loll argument ja kes ei tea, siis selle registri korrashoiuks ja ülalpidamiseks on nende toimingule pandud maks nimega riigilõiv.
Mul on ideid päris mitu lahendust sellele nn "fantoomiprobleemile" aga ma tahaks alustuseks teada milles probleem on?
Ruumid on füüsiliselt maast laeni paberit täis ja enam ei mahu või?
Tehti ju register kaheosaliseks kus aktiivne ja mitteaktiivne osa eraldi.
Nüüd siis ettepanekud:
Kui hakata sealt tagantpoolt ettepoole tulema siis esimeseks saab käsile võtta jõuvankrid kelle omanik on surnud.
Kui inimene on surnud ilma pärijateta saab kohe välja arvata.
Kui on pärijaid siis saab saata päringu mis on sõidukist saanud ning vastavalt edasi talitada.
Järgmiseks inimesed kes elus ja kelle jõuvanker pole aastaid tehnoülevaatust läbinud saavad juhuslikkuse alusel kirja palvega kas arvelt maha võtta või selle soovi puudumisel tekib võimalus kontrollida sõiduki olemasolu ning sõiduki puudumisel on võimalik keelatud lammutustegevuse eest võtta münti ning kanda see sõiduk maha.
Tegu oleks ka täiesti isemajandava süsteemiga kus kaks tädi töötavad päevas läbi 10 juhtumit ning kui nad teevad ühele isikule 100 eur trahvi teenivad kumbki 50 eur päevas ning see jätkuks kuni tädid enam ise ära ei majanda aga selle aja peale on juba registris selgus.
Tegu oleks seadusliku järelevalvega keelatud tegevuse üle erinevalt haigest plaanist korjata münti ka neilt kes midagi valesti pole teinud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne