13-08-2023, 20:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2023, 20:06 PM ja muutjaks oli tõnn.)
Itaalia võiks kinni maksta Etna poolt õhku paisatava co2.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
(13-08-2023, 17:59 PM)honkomees Kirjutas:(13-08-2023, 16:12 PM)Meelis2 Kirjutas: Või ütleme lihtsamalt- kliima muutub ja meist sõltub kas paneme hagu alla või võidame endale natuke aega muutustega toimetulekuks.EI ... kliima muutub meist sõltumata, meie kas kulutame (väheseid) ressursse KLIIMAGA VÕITLEMISEKS (nagu üks rüütel tuuleveskitega võitles) ja enda olemise ebamugavaks muutmiseks või siis mõistlike olenditena kulutame oma ressursse valmistudes kliimamuutustega mugavaks kohanemiseks, nt uued põllundusviisid, orkaanikindlad hooned, kasvõi suuremahuline energiatootmine kõigi ruumide konditsioneerimiseks etc etc
(13-08-2023, 16:51 PM)KertP Kirjutas:Hunnikutes erinevate vastuargumentide kogumine on iseendale varbassetulistamine - fookus hajub. Piisab ühest ja ainsast - meil on automaks, kütuseaktsiis, mida maksavad vaid autode kasutajad (maksavad, raisad, vastavalt saastamisele etc.) ja mis läheb täismahus musta auku elik ühiskatlasse.(13-08-2023, 16:40 PM)mossepower Kirjutas:Sõnastasin võibolla kahetimõistetavalt.(09-08-2023, 20:24 PM)KertP Kirjutas:Eesti Autoomanike Liit on siiski jätkuvalt 100% automaksu vastased ja mingeid ettepanekuid erisusteks nemad omalt poolt ei tee, seega neile pole mõtet oma ideid saata. (Viide) "Sellest tulenevalt ei kavatse EAOL tema sõnul teha ka ettepanekuid rahandusministeeriumi automaksu väljatöötamise kavatsusele. «Ettepanekuid saaksime teha vaid juhul, kui oleksime täiendava automaksuga mistahes kujul nõus,» ütles Tammeraid"(09-08-2023, 20:12 PM)2715 Kirjutas: Üldharivas mõttes, et meie naabrid ei kiirusta maksutõusudega kuni on selge millise suuna maailm võtab...Lätlasi pole Reformierakonna poolt välja koolitatud kõike pekki keerama
Kuidas aga meil suudeti see asi nii jätkusuutmatult ummikusse ajada on omaette saavutus.
Hea on vähemalt, et süüdlasi ei otsita sest need on teada.
Huvitav oleks teada, mida lätlased meie riigijuhtimise peale ütleksid, kui nad kuuleksid meie "kindlaid käsi"
Aga automaksu teemal ka midagi, muidu mõni kurjustab jälle teemast kõrvale kaldumise eest
Paluks kaasfoorumlastel teha omapoolseid ettepanekuid Eesti Autoomanike Liidule. Koos tuleb ikka rohkem häid mõtteid.
Soovitasin neil oma tegevusi rohkem reklaamida, kuna muidu paljudeni info ei jõua - Lubati sellega tegeleda
Küll aga saab EAOL ideele oma poolt toetushääle anda petitsioonile allakirjutades, mida on kokku teinud juba 50 000 inimest (sh. mina), Link.
Lisaks varuplaanina soovitan jätkuvalt kindlasti ka ettepanekuid saata nt. vanasõidukite maksuvabastuseks otse aadressile auto@fin.ee. Lisaks vanasõidukitele muidugi võiks oma valdkonnas pädevad või asjaosalised isikud ka eritehnika, invasõidukite jt. "vähemuste" erisusste eest seista, et kelle kapsaaeda kivi ähvardab lennata, see võiks ka ise seda proovida tõrjuda.
Minu mõte ettepanekute all oli see, et rahvas leiaks ühiselt veel rohkem argumente, miks automaksu ei tohiks üldse kehtestada.
Mida rohkem vastuargumente rahval on, seda suurem jõud vastu seista.
(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas: Lihtne näide, kui sul ei ole 100% taastuvenergia sertifikaati (ja seda ei nõua täna ei Eesti ega EL), siis on sinu toodetele kogu põhjamaade turg suures osas suletud.
No mitte päris, mõnes väikses kioskis mingi marginaalne müük on võimalik teha.
(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas: Railbalticule on ka alternatiiv Tori veohobustele eluvaim sisse puhuda. Meil on umbestäpselt kümme sadulveokit (Metsavenna Talu elektriline ja mõned CNG/LNG), mis sobiksid 2030 mõistliku kuluga maanteesuunda teenindama. Ei, diislid ei kao kuhugi, aga veokilomeetri hind läheb nendega ropult kalliks.Rail Baltica ehitamisele on ainuke mõistlik alternatiiv seda mitte ehitada.
(14-08-2023, 01:46 AM)Peeter2 Kirjutas:(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas: Railbalticule on ka alternatiiv Tori veohobustele eluvaim sisse puhuda. Meil on umbestäpselt kümme sadulveokit (Metsavenna Talu elektriline ja mõned CNG/LNG), mis sobiksid 2030 mõistliku kuluga maanteesuunda teenindama. Ei, diislid ei kao kuhugi, aga veokilomeetri hind läheb nendega ropult kalliks.Rail Baltica ehitamisele on ainuke mõistlik alternatiiv seda mitte ehitada.
Mitte midagi halvemaks ei muutuks kui seda ei ehita ja seda ehitades paremaks ka mitte. Ühtki mõstlikku argumenti selle poolt ei ole, ainult et "see raudtee võiks ju olla" aga aru andmata, kui ülikallis on selle raudtee ehitus ja ülalpidamine, selleks et "võiks ju olla".
Ernst&Youngi kunagine uuring, millele toetudes "tasuvusarvutused" tehti, on tunnistatud vildakaks.
(13-08-2023, 21:11 PM)klemm Kirjutas: Rääkis hiljutisest juhusest kus metsatööline pidi ise läbi telefoni teel juhendamise endal jalahaava kinni õmblema kuna lähem medasutus asus ca 250 km kaugusel jne.
Kipsi noaga väiksemaid lõikusi olen endal teinud sellest ajast saati kui see võlunuga eestisse tekkis. Õmblemas käind traumapunktis a niite võtan ikka ise välja. Maniküür käärid ja hammastega muudkui tõmbad.
Pole kl 250km a 100 edasi/tagasi ikka ei viitsi selliste väikeste asjade pärast sõita.
Ega ma mingi lödipüks pole
(14-08-2023, 08:31 AM)MeelisV Kirjutas:Peeter Koppel ju nüüd erakas. Peab oma palga välja teenima. Reklaam, reklaam ja veelkord reklaam!(14-08-2023, 07:19 AM)edvard Kirjutas: Pealkiri "Postimehest" : INTERVJUU ⟩ Peeter Koppel: Eesti võiks jätkata edukat turumajanduslikku eksperimenti
mida selle pealkirjaga nüüd siis pihta hakata ?
(14-08-2023, 08:56 AM)MeelisV Kirjutas:vb on teksti vahelt kustutatud, ei viitsi otsida. Sündmus iseloomustas Soomes juhtumit, kus kohalikud haiglad jne asjad kinni pandud on nagu meil umbes. Meil vähemalt on kiirabide sõlmpunktid jäetud kohalikele kasutada. Soomes on vahemaad natukene suuremad.(13-08-2023, 21:11 PM)klemm Kirjutas: Rääkis hiljutisest juhusest kus metsatööline pidi ise läbi telefoni teel juhendamise endal jalahaava kinni õmblema kuna lähem medasutus asus ca 250 km kaugusel jne.
Kipsi noaga väiksemaid lõikusi olen endal teinud sellest ajast saati kui see võlunuga eestisse tekkis. Õmblemas käind traumapunktis a niite võtan ikka ise välja. Maniküür käärid ja hammastega muudkui tõmbad.
Pole kl 250km a 100 edasi/tagasi ikka ei viitsi selliste väikeste asjade pärast sõita.
Ega ma mingi lödipüks pole
Ma ei saanud heasti aru mis see esimene lause tähendab ?
Kuskil Eestis on koht mis asub 250 km kauguse esimesest meditsiiniasutuseset kus saaks haava ravida/õmmelda ? või käis see jutt kuskil mujal toimuvast ....
(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nädalavahetuseneegeri süüks ma neid naaberriiginumbris poldikärusid ei julgeks panna, liialt palju on neid siin ammu enne "maailma kuumima artisti" spektaaklit liikvel ja seismas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
(14-08-2023, 09:56 AM)Telc Kirjutas:Viskan omalt poolt ka veel oksa alla, et mis põhjus nende vandenõuteoreetikute ajus olemas on selle kohta, et automaksuga riigist tuuakse auto automaksuta riiki?(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Teiseks - EE-LV-LT vahemaad on piisavalt väikesed, et vastavalt nõudlusele paar treileritäit rendimasinaid vahepeal sinna tuua, kus neid rohkem kasutatakse. Liiguvad ka EE numbritega masinad lõunasse.
Aga ilmselgelt on lihtne seletus vandenõuteoreetikutele sobimatu.
(14-08-2023, 10:16 AM)deus Kirjutas:Jah, mis põhjustel poltijad maksudega skeemitavad? Hea küsimus, millele oskavad vastata vaid skeemitajad ise. Vandenõuteoreetikuna võiksin ju spekuleerida, aga see olekski pelgalt spekulatsioon. Sestap lähtugem ikka predikaadist, et poltijad pole mitte küünilised sotsiopaadid vaid hoopistükkis altruismi kehastused. Vilantroobid suure V-ga.(14-08-2023, 09:56 AM)Telc Kirjutas:Viskan omalt poolt ka veel oksa alla, et mis põhjus nende vandenõuteoreetikute ajus olemas on selle kohta, et automaksuga riigist tuuakse auto automaksuta riiki?(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas: Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Teiseks - EE-LV-LT vahemaad on piisavalt väikesed, et vastavalt nõudlusele paar treileritäit rendimasinaid vahepeal sinna tuua, kus neid rohkem kasutatakse. Liiguvad ka EE numbritega masinad lõunasse.
Aga ilmselgelt on lihtne seletus vandenõuteoreetikutele sobimatu.