Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Eks sa pead selle torustiku läbi käima. Mõnel masinal ongi reguleeritavad piirajad kuskil voolikul vahel.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Pole ma spets aga... kui peaks seda tõstukit projekteerima, siis mingil juhul ei piiraks õli jagaja juures. Õige koht oleks töösilindri ja vooliku vahel. Tööohutuse pärast, vooliku lõhkemisel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Ega kui ava on 7 mm siis ongi suhteliselt aeglane ju see töökäik. Pudel on suur ja selle täitmiseks tuleb hea mitu liitrit läbi avause suruda. Need voolikud mis sul sinna ette kallutussilindrile lähevad võiks vähemalt pool tolli olla seest. Ilmad on ka juba külmad, töösoe vedelik on küll nagu vesi aga hoovinarril kas üldse hüdroõli töötemperatuuri saavutab?
Kõige lihtsam on sul hankida paar jämedamat voolikut prooviks, mulle tundub ka, et kallutus silindritel on suuremad kasutusel. Üleliigsed stutsid vahelt ära ja peab liikuma.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
11-06-2024, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2024, 10:56 AM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Nädalavahetusel ajasin kahvlid mulda ja lasin mootorist koid välja. Kopa kallutusel on nüüd kasutusel jämedamad voolikud-liitmikud jagajast alates ning kallutus toimib normaalselt. Kopa hammustus on veel vanade voolikute ja ühendustega ning seetõttu veel uimane ja suurt koormust tekitav. Eks selle käib järgmisena üle.
Üldiselt võib masina jõudlusega rahule jääda. 400-se Avantiga kokkuveetud pinnase lükkas vabalt torni kokku. Hunniku kõrgus sai vabalt 3+ meetrit ja oleks saanud rohkemgi. Iselõigatud kalasaba muster rehvidel toimib normaalselt. Kui mast ja kopp on vastu põrandat lastud, siis kaabib üsna lihtsalt aga see mure laheneb kohe, kui veidi masti kergitades mass vedavatele ratastele paigutada.
Vabandan ette niru helikvaliteedi pärast. Kaameramees hoidis vist näppu mikrofoni ees.
video link:
https://youtu.be/RiKM6BCEKU0
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
See ju igati tore, kui need vanakesed saavad edasi teenida. See masin ju veel aasta vanem, kui minu oma. Kui tüli ei tee, pane siia üles infot, mida remondite ja miks?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 98
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
0
Masin ise igati tubli, käivitub, sõidab ja tõstab hästi. Ainult vedelike sees hoidmisega oli vanakesel probleeme. Mootor lekkis ikka korralikult, sama oli ka käigukastiga. Töö eesmärk oligi kõrvaldada suured lekked ja teha hooldus. Enamus lekkeid oli püütud kõrvaldada suure koguse hermeetikuga. Mootori õliks oli vene M10G, asemele läks 15W-40 ja k.kasti dextron. Peal on küll volvo mootor, aga kõik poldid ja mutrid on tollkeermega ja kiireks asendamiseks pole midagi riiulist kohe võtta. LJUNGBYTRUCK on äge masin, selline suur ja rahulik. Olen seda masina remonti isegi nautinud, hea vaheldus moodsatele masinatele. Vaatasin, et veosild on vist sillalukustiga, aga sinna ei läinud ühtegi õhuvoolikut, milline sild kollasel on? Kui masin valmis ja puhtaks saab panen siia tutvustavad pildid, siis ei lähe kaotsi.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Minu kollasel kolekahveltõstukil, mis on algselt sama punane olnud nagu viimasel pildil, tuleks ka käigukasti õli mingi hetk ära vahetada. Kui saad mõne sõnaga kirjeldada, kus on punn, mis õli mark peab olema, kuidas taset kontrollida ja kk õli kogus, siis oleks igati abiks.
Minu masinal lekivad veel paar rooli hüdrosilindrit, mis vajavad uusi tihendeid. Mootor ja kk üllataval kombel ei leki.
Silla kohta ei tea, ei ole sinna sisse vaadanud. Isegi, kui seal on lukk, siis mis põhjusel seda peaks kasutama tõstukil mille parim omadus on überväike pöörderaadius? Sild on ka ju volvolt, kui seal mingi lukk on, siis lihtsalt silla päritolust tulenevalt?
Mingi hetk peaksin ka pidurid üle käima, üks pool ainult hetkel pidurdab ja sellise raske masinaga on see vahel ohtlik.
Tollkeermete probleem on jah. Midagi ära ei tohi visata. Hankisin isegi tollkeermega puuride/lõikurute komplekti. Kohtadest, kus polt käib läbi ja mutter ette, saab laenata tollkeermega polte neid meetermõõdus olevatega asendades.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.