Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(23-01-2024, 17:00 PM)maaks Kirjutas: (23-01-2024, 16:48 PM)DevilDeVille Kirjutas: (23-01-2024, 16:39 PM)maaks Kirjutas: Ütleme hüpoteetiline maastikuhoolduse-kojamehe ühemehe-väikeettevõtlus, kes reaalselt vajab "haakekonksuga berlingot" (ja paar korda aastas haagist) ja ei peagi ennast surnuks rabelema.
Ja kuidas see juust oma pidrunitega haagise 1000 kg veovõime juures sikutab normaalse kastika 3500 kg? Või võtab ehk ninna saha ja pärasse liivapuisturi?
Vabandust, saha, puisturi ja ekskavaatori tõesti unustasin! Väiksema sõidukiga kui RAM3500 üks haljastaja tõesti toime ei tule (eriti kui ta naise RAV4-a peab sellega üleval pidama)
Ehk väljendasingi end liialt hägusalt:
* 3500 kg veab ära 1,9 masuudipressiga Isuzu ja muud sellelaadsed. Ei pidanud kindlasti silmas mikistani kraami.
* Maastikuhooldusega tegeleva väikeettevõtja vaates oleks pehmeltöeldes ebaadekvaatne, kui ta ei müüks enda kundedele ka lumelükkamisteenust ja midaiganes veel (näiteks avanti või miniekskavaatori vedu objektile), et vooruslikud keskkonnasäästmiseteesklemise maksud kõik kenasti makstud saaksid.
Aga eks ma olengi tiba tuhm ega jaga maailma toimimisest moonigi.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,987
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Siin mitu korda mainitud auto ümber tegemist inva suunitlusega päästab päeva.
Kas see on nii et kui paned käsi juhtimise ongi ok
Või siiski peab autole olema väljastatud invakaart ?
Postitused: 334
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Täna raadios suur pealik kaja ütles ,et automaks on keskkonna ja luksusmaks.
Suht savi palju maks tuleb,tasub pigem vaadata kuidas see tagasi tõmmata.
Postitused: 1,814
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
23-01-2024, 20:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2024, 21:46 PM ja muutjaks oli
hobiautod.)
Kui 200 ja Sotsid ning nendega liitunud Kohukesed edaspidi valimistel hääli tahavad saada siis peaks Riigikogu hääletusel see plaan saama negatiivse hääletuse. Mind pole kunagi väga see poliitika huvitanud ja valimistel olen pigem protesti hääli andnud.
Aga täna vaadates seda soga mida seoses automaksuga ministrid ajavad ... Nagu ksf. Deville mainis, et meile valetatakse. Minul ei ole ka midagi nn. Solidaarsusmaksu vastu kui riik on hädas. Aga see hämamine ja seosetu ila millele nad ei suuda isegi erikomisjonis vastata. Iga teine vastus oli ei tea, pole võimalik, andmekaitse jne...
Oleksite pidanud küsimused ennem saatma... Ma tahaks ka eksamil ennem küsimusi saada kui vastama lähen.
Postitused: 1,814
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Eks aastamaks tuleb juurde mis muud.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Kui võtta aluseks meie "tarkade" valitsejate ütlust, siis ei kalline üldse, sest oli see vist kevadel, kui mingi transpordiameti asjapulk veoautode teekasutustasu tõusu kommenteerides arvamust avaldas, et see ei tohiks väga veohindu mõjutada. Oot, päriselt nagu- kes selle siis kinni peaks maksma? Lõpuks jõuab absoluutselt kõik tarbijani.
Postitused: 2,511
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
23-01-2024, 22:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2024, 22:52 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
(23-01-2024, 19:15 PM)hobiautod Kirjutas: (23-01-2024, 19:04 PM)MeelisV Kirjutas: Siin mitu korda mainitud auto ümber tegemist inva suunitlusega päästab päeva.
Kas see on nii et kui paned käsi juhtimise ongi ok
Või siiski peab autole olema väljastatud invakaart ?
Sellepärast ka mina küsisin, kumb peab olema puudega? Inimene või auto?
Auto peab olema puudega, a enne on vara kireda, kui see fekaal on läbikoputatud. Võibet õnnestub osa kaubikuid päästa invaliftidega jne aga selliste "võimekate juhtide" puhul on ennustamine totaalselt tänamatu töö.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,814
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ammuteada tõde on ka see, et pead käima komisjonis tõestamas, et sul pole jalg või käsi tagasi kasvanud.
Postitused: 773
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
See puude teema , see ei tähenda vaid puuduvat kätt või jalga , kõige rängem on nägemispuue / pime inimene vajab ju ka arstil käimist , erinevad rehabilitatsiooni teenused ja mis kõik veel , pimeda transpordiks kõlbab väga viksilt tavaline sõiduauto , kuidas see spetsiaalselt loodud invasõidukiks vormistada , pime teatavasti sõidukit juhtida ei saa , sellega peaks saama seda finantsministrit igas kohtus murda , sügav puue on ka liikumispuue teatud juhtudel , ka seal on vajalik puudega isiku transport , jällegi kõlbab tavaline sõiduauto koos juhiga , kuidas see invasõidukiks moondada ?
Tuleb istuda KOV sotsiaaltöötaja laua taga ja paluda vastata , veel parem , las sõidutab arstile , kontserdile , teatrisse , kinno , loomaaeda , vabaõhumuuseumi , lõunastama , need on praeguse võimuaadli igapäevased liikumised , mille poolest puudega inimene kehvem on kui väljavalitu .
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Seni on ikka räägitud, et ausa tööga rikkaks ei saa. Varsti on asi sealmaal, et paljudel ei ole võimalik ausalt tööd tehes ja makse makstes endale elamisväärset elu lubada. Tuletan meelde, et ka siin on korduvalt läbi käinud- kui kord mingi maks välja mõeldakse, ei jää see päris kindlasti samaks. Automaks on praeguses olukorras juba seetõttu liiast, et ainuüksi toidupoes on kõik juba praegu jaburalt kallis.
Siin on jällegi nööri värvi arutelu alanud. Aga ega, noh, suurt muud vist teha ei olegi.
Meie kallis peaminister rääkis eile Vikerraadios automaksust (23.01.2024 Vikerraadios algusega kell 14, teema algas 43.20)
-----------------------
Meie kallis peaminister 43.50:
... puuetega inimeste koda ütles, et automaks sobib (1 koalitsioonipartner olla öelnud, et sel juhul on nemad nõus)
Meie kallis peaminister 44.30:
suurperedel on niigi igas't toetusi ja 1-2-lapselistel ei ole, seetõttu see polnud teema
Meie kallis peaminister 44.50:
registrist ajutiselt kustutatud autode teema (ühele koalitsioonipartnerile ei meeldinud)
Meie kallis peaminister 45.20:
see ei ole mõeldud selleks, et kui sul on peres 2 autot, 1 neist kabriolett, millega sa talvel ei sõida, et sa siis maksu ei maksa, et maksad ainult suvel, siis see ei ole see koht, kust ...
saatejuht: kui auto ei liigu, siis ta ei saasta.
Meie kallis peaminister: Ta on olemas ju, et selles mõttes niimoodi võib ju igasuguseid asju, konstruktsioone välja mõelda...
saatejuht: see on keskkonnamaks ju?
Meie kallis peaminister: jaa, aga see auto ju ei kao ju kuskile, ta lihtsalt siis on garaažis, kas te tõesti arvate, et kabriolettide omanikud on need, kes kõige rohkem vajaksid soodustusi automaksus, et, ma ei tea, et mulle nagu ei tundu niimoodi
saatejuht: aga on ta siis keskkonnamaks või varamaks?
Meie kallis peaminister: Mõlemat, mõlemat on. Me maksustame vara ja eesmärke, mida me soovime saavutada, on ühelt poolt riigieelarve täiendav tulu, selleks, et teha kõiki neid toredaid asju, millest me ennem rääkisime, ja teiselt poolt siis tegelikult vähendada ka autode hulka.
-------------------
Nii et võtke oma 75 000 allkirja ja pühkige nendega.
Postitused: 557
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
20
24-01-2024, 12:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2024, 12:47 PM ja muutjaks oli
Peeter2.)
Ilmselgelt ei ole Kaja Kallas pädev antud teemal midagi rääkima, nii et see kuidagi loogiline ja usutav tunduks. Puuduvad ka pädevad nõuandjad või ei võeta neid kuulda.
Ei oska ka saatejuht päris õigeid küsimusi õigesti küsida. Tulemuseks on kasutu lämin.
Nii et kõik teie kellel on rohkem kui üks auto, need "ülemäärased" autod on teil kõik kabrioletid! Ja te olete rikkurid kellel on sobimatu automaksu teemal midagi üldse köhida. Makske!
Postitused: 147
Teemad: 3
Liitus: Feb 2014
Maine:
7
Ühele koalitsioonipartnerile ei meeldi ajutiselt registrist kustutatud autosid maksustada?
Mina olen varasemalt näinud sotside ja kahesajaliste vastuseisu sellel teemal. Kas tõesti juba üks neist alt hüpanud või printsess traditsiooniliselt jälle valetab?