08-03-2024, 17:04 PM
Jah, hea lugu, aitäh autorile.
(12-03-2024, 12:12 PM)2715 Kirjutas: Pigem kingiks Kajale lennupileti Moskvasse.
(12-03-2024, 11:17 AM)KertP Kirjutas: See juhmakas võib kingituse vastu võtta uskudes, et teda tunnustatakse selle eest.
Temale pole mõtet ühtegi senti kulutada, nagunii sülitab rahvale näkku.
(12-03-2024, 12:37 PM)stretch Kirjutas:Automaksu seaduseelnõu esimesest lugemisest Riigikogus on meeles ka Võrklaeva väide, et lisaks on tal ka (taastamistööde ootel?) maantemuhk-sapakas, mille edasist alleshoidmist pidavatki ta nüüd tulevikus kaaluma, et kas selle auto "niisama" alleshoidmine on talle väärt €50 aastas või peaks selle kellegile tõsisele huvilisele edasi müüma.(12-03-2024, 11:17 AM)KertP Kirjutas: See juhmakas võib kingituse vastu võtta uskudes, et teda tunnustatakse selle eest.
Temale pole mõtet ühtegi senti kulutada, nagunii sülitab rahvale näkku.
Muidugi võtab vastu, ta pidi ju ka suur vanatehnikahuviline olema, näiteks Gaz-69 tal juba on. Seega vanatehnikaga seoses mees ilmselgelt teab, millest räägib.
Tsitaat:N1-kategooria mootorsõiduk, mille erivõimsus ületab 0,20 kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta liiklusregistri andmetel, maksustatakse M1-kategooria mootorsõiduki mootorsõidukimaksu määraga, rakendades füüsiliste isikute puhul ka mootorsõiduki vanusest sõltuvat kordajat.
Tsitaat:M1-kategooria kategooria mootorsõiduk, mis on liiklusregistri andmetel kerenimetusega „elamu“ ja mille pikkus on rohkem kui 5100 millimeetrit, maksustatakse N1-kategooria mootorsõiduki mootorsõidukimaksu määraga, rakendamata mootorsõiduki vanusest sõltuvat mootorsõidukimaksu määra kordajat
(12-03-2024, 16:29 PM)Jesper Kirjutas: Vanadest V8 kastikatest rääkides, keegi kuskil jagab matsuSellega on säändne paha lugu, et marupaljudel üle 20 aasta vanustel kastikatel jääb 50-100 vatikilu puudu, et kvalifitseeruda sõiduautoks. N1 reegleid äraspidiselt rakendades, peaks olema võimalik veoseruumi vähendamisega kvalifitseeruda sõiduautoks. Aga miski pole kindel enne, kui see on kindel.
Tsitaat:N1-kategooria mootorsõiduk, mille erivõimsus ületab 0,20 kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta liiklusregistri andmetel, maksustatakse M1-kategooria mootorsõiduki mootorsõidukimaksu määraga, rakendades füüsiliste isikute puhul ka mootorsõiduki vanusest sõltuvat kordajat.
(13-03-2024, 09:01 AM)DevilDeVille Kirjutas:(12-03-2024, 16:29 PM)Jesper Kirjutas: Vanadest V8 kastikatest rääkides, keegi kuskil jagab matsuSellega on säändne paha lugu, et marupaljudel üle 20 aasta vanustel kastikatel jääb 50-100 vatikilu puudu, et kvalifitseeruda sõiduautoks. N1 reegleid äraspidiselt rakendades, peaks olema võimalik veoseruumi vähendamisega kvalifitseeruda sõiduautoks. Aga miski pole kindel enne, kui see on kindel.
Tsitaat:N1-kategooria mootorsõiduk, mille erivõimsus ületab 0,20 kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta liiklusregistri andmetel, maksustatakse M1-kategooria mootorsõiduki mootorsõidukimaksu määraga, rakendades füüsiliste isikute puhul ka mootorsõiduki vanusest sõltuvat kordajat.
(13-03-2024, 09:10 AM)zazik Kirjutas:(13-03-2024, 09:01 AM)DevilDeVille Kirjutas:(12-03-2024, 16:29 PM)Jesper Kirjutas: Vanadest V8 kastikatest rääkides, keegi kuskil jagab matsuSellega on säändne paha lugu, et marupaljudel üle 20 aasta vanustel kastikatel jääb 50-100 vatikilu puudu, et kvalifitseeruda sõiduautoks. N1 reegleid äraspidiselt rakendades, peaks olema võimalik veoseruumi vähendamisega kvalifitseeruda sõiduautoks. Aga miski pole kindel enne, kui see on kindel.
Tsitaat:N1-kategooria mootorsõiduk, mille erivõimsus ületab 0,20 kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta liiklusregistri andmetel, maksustatakse M1-kategooria mootorsõiduki mootorsõidukimaksu määraga, rakendades füüsiliste isikute puhul ka mootorsõiduki vanusest sõltuvat kordajat.
Automaksust pääsemiseks tuleb tigu vahele panna.