Lääne autod ENSV-s

Jesper on valitsuse agent!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(17-07-2024, 11:41 AM)AnatoliJermakov Kirjutas:  Kui välja jätta see põhiidu, siis on tegemist suht suvalise Saabiga, milliseid saab heas korras küll ja veel mõnetuhande euroga. Et sellise taastamine pole mõttekas. Sama on ju ka selle kuulsa Oettingeri Audi100ga, mis hiljaaegu taastati - et suht plank tavaline Audi aga lugu ise on see, mille pärast ta taastati.

Sellest siin ka saade

https://vikerraadio.err.ee/1609383493/la...autohullus
Vasta

(17-07-2024, 12:14 PM)Jesper Kirjutas:  Nojah, kutsuge mind vanaks kraaklejaks, aga seda ideoloogiast nõretavat lauset stiilis "õige on ikka ehitada-keevitada-möllata, mitte osta" on siia foorumisse igasugu noorte ja tihaste poolt postitatud ilmselt tuhandeid kordi. ... see järjekordne "ostjate" alavääristamine ajas sulge haarama.
Eks ta üks "ideoloogiline" küsimus ole. Ise olen küll vana aga nende "noorte ja tihaste poolt".
Musta numbri registrisse masslisanduvaid (lääne) masinaid ei viitsi vaadatagi, enamasti lihtsalt saadu ei kutsu selleks.
Aga need mehed, kes vene ajal ja tsutt hiljemgi oma kätega ilma varuosakataloogide ja -ladudeta ehitasid üles masinad, vaat nende vastu on tõeliselt sügav austus. Noh nt mees kes muu seas tegi järgi ZISi kella vms.
Praegu tekitavad tõelist austust ksf Indrek Sirgi kajastatud projektid.

P.S. Ise oma kätega midagi olulist teinud ei ole aga oma muuseumis nö projektijuhi tööd küll ei pea restaureerimiseks (meenutab ärimeeste projekte - raha on ja tellin)
Vasta

(17-07-2024, 12:17 PM)Marko Kirjutas:  Jesper on valitsuse agent!

Ning panganduseSmile

Ma siiski ei leia akf! xa88 postitusest seda kohta, kus oleks raha eest sisse ostetud tehnika soetamist halvustatud. Kas keegi hea inimene ehk tooks selle välja?  Selle vastu, et täna välismaalt siia laevatatud kiiskav ja nurruv "mis-iganes-auto" on vaid ilus asi, ei saa kuidagi. Väärtuslikuks muutuvad asjad ikka alles loo lisamise järel ning nõukaaastatel siia tekkinud (ning siin ellu jäänud ) autodel on igaühel oma lugu rääkida. Kui on ainult kuulajat...
Vasta

Paar aastat tagasi jõudis lõpule mu enda üks projektidest. Täiesti mitteharuldane usakas, mille oleks saanud mikistanist miski 2k taalaga kätte. Ma vana loll tagusingi mitme aasta jooksul oma projekt 5 kohalise summa sisse ja taon siiamaani. Kunagi mõtlesin, et küll hakkan igapäev sõitma ja töö vilju nautima. Sittagi, hoopis veeres õuele järgmine 50 aastat vana roostekäkk, millele ilmelt kulutan järgmise 5 kohalise summa. Jõudsin järeldusele, et mulle meeldib protsess sitast saia teha, selle asemel, et poest kohe sai osta. Usun, et paljudega on sama lugu.
Vasta

Mis üldse ei tähenda, et täna meie maale saabuv sile lääneuunikum ei pane sellega kirja oma loo esimest lauset...

Ja pea kõik nõukaaegsete läänlaste lood sisaldavad peatükke "Nomenklatuur" ja "Defitsiit". Miskipärast eelistatakse ümber jutustada just neid, heites tänastele võimalikele "kirjanikele" ette nende lahedaid võimalusi.
Vasta

Selline raamat sattus kätte.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

(29-07-2024, 17:55 PM)hobiautod Kirjutas:  Selline raamat sattus kätte.
See raamat on ilmunud aastal 1993 ka eesti keeles. Pealkirjaks ´´Välismaa autod´´.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne