VANASÕIDUKITE REGISTER
Car 

06.12.2024 väljastati akt nr 1451 sõidukile AZLK 412IE, 1973, registreerimismärk A468
   
Vasta
Car 

19.12.2024 väljastati akt nr 1461 sõidukile VAZ 2106, 1976, registreerimismärk A810
   
Vasta
Car 

23.12.2024 väljastati akt nr 1462 sõidukile Mercedes-Benz 230 E, 1985, registreerimismärk A770
   
Vasta
Car 

16.12.2024 väljastati akt nr 1460 sõidukile Ford Mustang, 1968, registreerimismärk F666
   
Vasta
Car 

27.12.2024 väljastati akt nr 1463 sõidukile Cadillac Fleetwood Sixty Special, 1959, registreerimismärk A773
   
Vasta
Car 

13.12.2024 väljastati akt nr 1458 sõidukile BMW R 35, 1947, registreerimismärk M509
   
Vasta
Car 

02.12.2024 väljastati akt nr 1449 sõidukile UAZ 3303-01, 1986, registreerimismärk 180HHH
   
Vasta
Car 

06.12.2024 väljastati akt nr 1453 sõidukile Allgaier A133, 1953
   
Vasta
Car 

27.12.2024 väljastati akt nr 1465 sõidukile IŽ Jupiter-2, 1967, registreerimismärk M528
   
Vasta
Car 

30.12.2024 väljastati akt nr 1466 sõidukile ZID K-175V, 1964, registreerimismärk M535
   
Vasta

(Eile, 14:22 PM)Andres_T Kirjutas:  30.12.2024 väljastati akt nr 1466 sõidukile ZID K-175V, 1964, registreerimismärk M535

Soovin natuke juhtida tähelepanu selle ratta osas, lisaks hästi kajastatud aktis olevale (nagu mainitud no väga suur osa välimusest ehk karburaator, istmealused katted ja õhupuhasti süsteemiga on vanemalt rattalt ja "-" punktid õigustatud)

Järgmised asjad olid kasutusel juba ka eelneval versioonil 175Б:
- Lisaks hindamisaktis mainitule on lenksult puudu K36 koos käiv külmkäivituse rikastaja süsteem.

- Summuti on samuti vanem versioon. Alates  175Б kasutati väljalasketoru ja summuti ühenduskohas keermestatud ühendust. Alumiiniumisulamist äärikumutter asendab eelmisel (ilma täheta ja A) mudelil kasutatud klambrit.

Käivitushoob tundub ka olema uuem e. alates voshod 2M mudelilt - sellise kuju dikteerisid külje panipaikade kuju ning suurema summuti tulek masinale. Kuni sinna maani s.h. voshod 1, 2 kasutati mitte nii vormikat hooba.

Kui veel eriti peeneks ajada, siis pöiad on järelturu omad - originaalist erinevad need selles osas, et kodarate niplitel pole originaalis nii suuri süvendeid. 

Täiendavalt peavad ka rattarummud olema värvitud.

Esipiduri trossi pikkus on vales mõõdus ja nii gaasisiibri kui ka dekompressiooniklapi trosside asetus rattal on mitte nõuetekohane - need peaksid samuti tulema tulehoidjate vahelt ja paagi alt.

Seega saan toon tähelepanekuid ainult pildilt nähtule, muudes osades, mis kaetud, ju ei saa.

Hindan eriti kõrgelt seda, et spiodomeeter on õige pandud СП 115Б, üldjuhul pannakse juba veel nõks uuem СП 115В, mis tuli alles voshod1 masinale ning СП 115Б pole harjutud kovrovil/voshodil nägema, kuigi sellel masinal tuli juurde näidiku taustavalgustus.

Aga väga meeldib näha, et ka neid vanu kovrovetseid kohendatakse vanasõiduki väärilisteks - suures pildis hea töö.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
Car 

30.12.2024 väljastati akt nr 1468 sõidukile ČZ 477.1, 1971, registreerimismärk M530
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne