Eile õhtul siis sai ära vahetatud õlid ja filtrid. Prooviringil selgus,et sidur ei ole ikka imekombel ise ennast ära parandanud ning peasilinder jääb allavajutatud asendis kinni. Sidurisilindri asukoht ei ole just kõige ahvatlevam. Aga uus küljes ja töötab.
Siduri lüliti töötab. Sest kui lahti ühendada,kerkivad käiguvahetusel pöörded üles. Lüliti küljes,hoiab kenasti all.
Vahekasti sain toimima. Ehk kast töötab nagu peab ja ei poo keerates enam. Lisaks toimib ka see kaitse eemaldamine nüüd. Ehk kaitse välja on tagavedu ainult.
Aga mis endiselt ei toimi on 4wd/low. Peab aja tekkides süvenema hakkama,et mis seda ahelat reaalselt juhib. Reaalselt kui keerata käsitsi vahekasti tagant võlli otsast 4wd/low sisse ,siis see ka toimib.
Küljepolster sai ka sisse ning nüüd peab mingi suuremat sorti pesu tegema autos. Laiendeid ei saanud veel panna kuna isepuurivad kruvid olid otsas

Ahjaa. Tagaluugis olevad augud lappisin ka kinni,sest avastasin,et teise sorondi tagaluuk oli hullem. Ehk varuluuk läheb sinna hoopis.
Teha selle auto juures siis veel:
1: salongiventikas tööle saada
2: 4wd/low toimima saada
3: esimesed ja tagumised kondiotsad vahetada
4: laiendid lisada
5: aru saada,miks hetkel juhiust sulgedes hakkab salongivalgus põlema ja avades kustub

6: tagavara rattale uus tõstemehhanism(vana on umbseks roostetanud.