Mul on kogemus diiselmondeoga kus ka kütus alla vajus , lahenduseks pani üks diiselautodega tegelev isik torustikule klapi mis ei lasknud kütust alla vajuda , lihtsalt , äkki on abi sellest ka sel korral .
Üks Ukraina abistajate seltskond otsib u. 7-8 oktoobril startivasse konvoisse kaubikuga juhti, kes saaks oma kaubikule ka kerghaagise sappa võtta. kütus makstakse kinni ja teine juht antakse kaasa. Lääne-ukrainast kaugemale ei minda, ära ollakse ca 4 päeva. Kui keegi tunneb, et isutab, siis minult saab kontaktid.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Kobeda Hiluxi sihtotstarbelise korjanduse seis on tänase lõuna seisuga 3509EUR ehk poolest koerast on juba üle saadud - puudu veel 2491EUR. Peale eelmist vahekokkuvõtet lisandunud toetustest ülevaade all.
Käisin vahepeal masinat taas vaatamas, panin kapoti liikuma ja vedasin aku laadima, et kui asi vormistatud, saaks masinaga otse meie koopasse iluravile sõita.
Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.
Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
L200 saaga jätkub. Hakkasin hammasrihmasid vahetama. Katteid eemaldades sai juba selgeks,et vända ja nuka simmerid lekivad mõnusalt. Lahti keerates vända otsast polti mis rihmarattaid hoiab, oli see põhimõtteliselt näpuga kinni. Rihmaratas seest loperguseks loksunud. Õnneks see rihmaratas täitsa saadaval ja ei maksa ka neeru. Aga see loperdamine oli kinni valtsinud hammasrihma ratta. Ja selle kätte saamine oli lõbus(3+h millimeeter edasi ja siis jälle tagasi). Kerge rant on ka väntvõllil,aga sellega pole suurt midagi teha. Nüüd saab natuke juppe oodata,et see jama jälle kokku laduda.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071
Eile ja täna on saanud päris mehiselt muldmetalle keevitatud. Rangeri kasti suuremad augud on lapitud. Välimus on selline, et sõtta võib vabalt minna. Lisaks tõi A kohale Frontera summuti, mis lahti võtmisel oli kolmeks jupiks pudenenud. Aga saime sellele ka uued torujupid külge.
Nii on. Pole 3+ aasta jooksul ühtegi plekitahvlit ostnud, kõik on taaskasutus. Serverikapi uksed, boileri katteplekk, autokatus, elektrikilbid jne. Kõik sobib.
Loomulikult on seda rohkem suitsu, mida vähem viitsid puhastada aga ka selle vastu leiab rohtu lahtise akna ja ukse näol.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 11 tundi tagasi ja muutjaks oli Telc.)
Keerulisemalt vingeldatud plekki on üksikuid ostetud. Hiace lävepakk, sorontide tiivaääred ja üks D-Max sai peremehe isikliku kaariku remontpleki ülejäägi
Lisa: see on selles roostekeevitamise depressiivses maailmas väike suhkrutükk kui leiad kolihunnikust asja, mis kuhugi vähemalt osade mõõtude ja kuju poolest täpselt sobib...
Suunaviida jalg L200 paagikronsteiniks, elektrikilbist sorondiraamile kaks külge korraga, küttetrassi isolatsioonipleki kumerus sama, mis Hiace küljel...