17-09-2010, 18:55 PM
Väike update, rattale sai hangitud Mikuni PZ22 karbuss. Kas keegi oskab öelda karbussi tikkpoltide tsentrite vahe? Ei ole ise praegu ratta ligidal...
(18-09-2010, 15:55 PM)vootele Kirjutas: [quote='traatjalg' pid='253407' dateline='1284745544']
Kena.Kuigi mootorina lootsin näha tehase sport mootorit.
(21-08-2012, 14:17 PM)vootele Kirjutas: Katsetused karbussiga jätkuvad. Ostsin K62le Minski remontkomplekti, kus on siiber, düüsid, nõel, nõelklapp, ujuk ja segukruvi. Seda sellepärast, et eraldi düüsi motopoes pakkuda ei olnud ja hind polnud ka tappev. Tundub, et ikkagi on segu rikas. Külmalt käib tunduvalt paremini edasi (sain kiirendades esiratta maast lahti isegi). Soojalt hakkab poole gaasiga sõites lurisema ja kipub täis jooksma. Panin segunõela alumisse asendisse ja võtsin prooviks õhufiltri ära. Läks nagu paremaks, aga päris õige pole veel ikkagi. Küsimus, kas K-62 eri variandid olid ka erineva nõelakaevuga? Tundub, et oleks nagu väiksemat vaja, või siis peaks äkki jämedama nõela treima...