Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Ära rabele!
Vaata siia:
https://www.youtube.com/watch?v=_S_SPZOoRrI
Ja siia:
https://www.youtube.com/watch?v=f0E38rnbUq0
Kusagil peaks olema paberkandjal pilt sarnasest, mille geomeetria oli parim (hinnanguliselt) aga selle leidmine võib aega võtta...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Need viimased videodel olevad näited pole just kõige parema ehitusega.
Ise mõtlen seda et järgmisel peaks pööramise pedaalidega juhitavaks tegema, praegu saab pöörata puhtalt jalgade abiga kuid võiks läbi ülekande käia.
Umbes nagu siin:


Need dragline masinad on nii lahedad et tuleb hakata vist isegi ühte kokku klopsima Wink Sellistega kaevaks isegi... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Pedaalidega pööramine on hea, kui nats veel vinti peale keerata saab ka roomikud pedaalidega käitatavaks teha Big Grin
Aga jah, niiöelda "tootmisküps" mudel paberi peal on hetkel kadunud. Ma tegelen.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

No kui juba ehitada, siis mootoriga. Mingi väiksem diisel võiks seal vahel ju joriseda, nii umbes nelja liitrine. Lapsel ka huvitavam mööda liivakasti sõita. Samas võiks siis juba ka kopale hüdro peale aretada Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Siit saab eraldi teema. Mõni adminn on lähedal?
Nõelajad on igatahes juba kohal Smile

Liivakastiekskavaator sobiks pealkirjaks vast.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-06-2014, 20:52 PM)Marko Kirjutas:  Pedaalidega pööramine on hea, kui nats veel vinti peale keerata saab ka roomikud pedaalidega käitatavaks teha Big Grin
Aga jah, niiöelda "tootmisküps" mudel paberi peal on hetkel kadunud. Ma tegelen.

Viimases videos ju liigub pedaalidega lõppupoole.
Vasta

Tuleme jälle JUMZi juurde tagasi. Panid näoraamatusse pildi JUMZist koos kallutava käruga (mille Sa ehk lisad ju nüüd siia ka). Minu küsimus on, et kuidas Sa tegid kärule kallutamiseks hüdroväljavõtte? Mul on ka tahtmine käru jaoks hüdroväljavõte teha ja ainus koht, kust seda teha saaksin, on parempoolme jagaja, kuna seal on üks tühi pesa, millel pole kangi ja väljaminevate torude kohal on pime ees. Lisaks tekib veel probleem kasti allalaskmisel õli tagasivooluga, kuna läbi selle jagaja on seda üsna kehva teha.

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta

(20-06-2014, 08:23 AM)raudbetoon Kirjutas:  Lisaks tekib veel probleem kasti allalaskmisel õli tagasivooluga, kuna läbi selle jagaja on seda üsna kehva teha.

Kui soovib läbi tagumise jagaja kasti alla lasta siis lihtsalt lahutad korraks siduri ära et pump seisaks ja tõmbad jagajat, jookseb kenasti läbi jagaja paaki tagasi. Sinna tühja seksiooni jaoks tuleb sul tõesti üks kang teha ning väljavõttejaoks stutsid treida. Mul on see tühi seksioon reserveeritud palgihaaratsi pööramise jaoks, seega kasti kallutamine sai võetud tagumise käpa pealt. Kraan on vahel. Selline ajutine lahendus...

Esimese jagaja pealt saaks ka tegelikult väljavõtte kuna üks seksioon peaks ka seal vaba olema. Allalaskmine on vähe keerulisem kuna ka sellel jagajal neutraal asend puudub ning pumpa välja lülitada on tunduvalt tülikam, tühikäigul tuksudes peaks peaks aga siiski vaikselt alla vajuma.

[Pilt: CAM00578.jpg]
[Pilt: DSC_0229.JPG]
[Pilt: DSC_0233.JPG]
[Pilt: CAM01426.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(20-06-2014, 08:54 AM)mlsluik Kirjutas:  Kui soovib läbi tagumise jagaja kasti alla lasta siis lihtsalt lahutad korraks siduri ära et pump seisaks ja tõmbad jagajat, jookseb kenasti läbi jagaja paaki tagasi. Sinna tühja seksiooni jaoks tuleb sul tõesti üks kang teha ning väljavõttejaoks stutsid treida. Mul on see tühi seksioon reserveeritud palgihaaratsi pööramise jaoks, seega kasti kallutamine sai võetud tagumise käpa pealt. Kraan on vahel. Selline ajutine lahendus...

Esimese jagaja pealt saaks ka tegelikult väljavõtte kuna üks seksioon peaks ka seal vaba olema. Allalaskmine on vähe keerulisem kuna ka sellel jagajal neutraal asend puudub ning pumpa välja lülitada on tunduvalt tülikam, tühikäigul tuksudes peaks peaks aga siiski vaikselt alla vajuma.

Selle, et pumba väljalülitamisega, kas siis sidurist või kangist, mõtlesin ma ise ka välja, kui seda teha suure pumba pealt Cool Vaba koht on aga esimeselt pumbalt õli saava jagaja peal, see aga peaks ju töötama siduri asendist sõltumata. Mõtlesin ka sellise variandi peale, et üks toru läheks käru silindrisse, teine aga otse tagasivoolu, aga see oleks paras jebimine.

Mulle väga meeldib kontseptsioon see väljavõte kusagilt "varastada" või siis kraanide abil anda mõnele kangile lisafunktsioon. Nii jääb see olemasolev jagaja pesa kasutuseks reservi, nagu Sinulgi, näiteks palgihaaratsi pööramiseks. Teisiti teeks ma ehk selle, et varastaks hüdroväljavõtte kusagilt suure pumba torustikult, kuna see laseb pärast kasti lihtsamalt alla lasta, kuna saan pumba välja lülitada ja teha nii, nagu Sa isegi eespool kirjeldasid Smile

Pildil tundub Sul olevat mingi spetsiaalne kraan. Kust selliseid saada ja mis tüki hind on? Veekraani lööb vist see õli surve ja katki Big Grin ??

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta

(20-06-2014, 10:09 AM)raudbetoon Kirjutas:  Pildil tundub Sul olevat mingi spetsiaalne kraan. Kust selliseid saada ja mis tüki hind on? Veekraani lööb vist see õli surve ja katki Big Grin ??

Neid hüdrole mõeldud kraane leiab igast hüdrotarvete poest, ise tõin rootsist selle kuna lihtsalt seal toimetades jäi sellised kraane mõned üle... Hind on neil .. soolane Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

et mitte valesid töövõtteid omandada, tuleb alustada kohe päris tööriistadega... http://www.youtube.com/watch?v=mwesPqp2B7Q http://www.youtube.com/watch?v=RTOzrkC-21M
Vasta

Tööd on alati vaja teha, isegi võidupühal. Tänaseks aga kõik, masinad rivis ja grill tulel. Hommik oli vesine, toimetasin soopeale kopratammidega, viimased kümmekond meetrit tuli läbida kaevekopa kaasabil... Aga vähemalt omal jõul saab välja
Ilusat võidupüha teile ja kõike head järgnevaks jaanipäevaks!
Nagu president Ilves juba tänases meeldejäävas kõnes mainis, "ELAGU EESTI!"


[Pilt: DSC_0260.JPG]
[Pilt: DSC_0266.JPG]
[Pilt: DSC_0273.JPG]
[Pilt: DSC_0278.JPG]
[Pilt: DSC_0292.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(23-06-2014, 19:18 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?

See neist ka kõige vanema, ehitatud sellajal kui mehed olid rauast ja laevad puust, autod ilusad ja naised veel ilusamad...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(23-06-2014, 19:23 PM)mlsluik Kirjutas:  
(23-06-2014, 19:18 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?

See neist ka kõige vanema, ehitatud sellajal kui mehed olid rauast ja laevad puust, autod ilusad ja naised veel ilusamad...

Ma praegu vaatan neid naisi ja peaks ütlema, et tänapäevased on ilusamad Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(23-06-2014, 19:41 PM)viplala Kirjutas:  
(23-06-2014, 19:23 PM)mlsluik Kirjutas:  
(23-06-2014, 19:18 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?

See neist ka kõige vanema, ehitatud sellajal kui mehed olid rauast ja laevad puust, autod ilusad ja naised veel ilusamad...

Ma praegu vaatan neid naisi ja peaks ütlema, et tänapäevased on ilusamad Big Grin
Viplala - kas teed jälle nalja võiBig Grin A kus kohas sa neid vaatad/vaatled ja palju endal promilli sees on ??? Promilliga kipuvad jah järjest ilusamaks minema... Rolleyes
Vasta

Meelis, Sul on oma väitel Eestimaa üks aktiivsemaid JUMZe. Tõenäoliselt oled Sina siis ka mees, kes oskab kõige täpsemalt öelda, et orienteeruvalt kui suur on JUMZi kütusekulu kaevamisel. Lihtsalt huvi pärast, saaksin teha plaane, omal ka ees paar kilomeetrit kraavi teha.

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta

Ei, ilusad tööriistad ritta säätud. Miskipärast imponeerib see sirbi ja vasara kombinatsioon lindika radiaatorivõrel
Vasta

(26-06-2014, 11:03 AM)raudbetoon Kirjutas:  ... kui suur on JUMZi kütusekulu kaevamisel. Lihtsalt huvi pärast, saaksin teha plaane, omal ka ees paar kilomeetrit kraavi teha.

Kõik oleneb kaevajast ja masina tehnilisest seisundist, mis olukorras hüdropumbad ning kui palju pöördeid tuleb peale anda... Keskeltläbi arvestan 10l/h, vahest tuleb 7l/h, vahest 15l/h... Olen mulda tõstnud jumziga mis põletas tunniga 20liitrit. Igavene hõre pump ja veel hõredam mootor oli.

(24-06-2014, 02:39 AM)krossifänn Kirjutas:  
(23-06-2014, 19:41 PM)viplala Kirjutas:  
(23-06-2014, 19:23 PM)mlsluik Kirjutas:  
(23-06-2014, 19:18 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?

See neist ka kõige vanema, ehitatud sellajal kui mehed olid rauast ja laevad puust, autod ilusad ja naised veel ilusamad...

Ma praegu vaatan neid naisi ja peaks ütlema, et tänapäevased on ilusamad Big Grin
Viplala - kas teed jälle nalja võiBig Grin A kus kohas sa neid vaatad/vaatled ja palju endal promilli sees on ??? Promilliga kipuvad jah järjest ilusamaks minema... Rolleyes



(26-06-2014, 22:09 PM)Kombimiis Kirjutas:  Ei, ilusad tööriistad ritta säätud. Miskipärast imponeerib see sirbi ja vasara kombinatsioon lindika radiaatorivõrel

Kukkus päris vahvalt välja tõesti... Wink Toungue Eks aega juba möödas omajagu et mõne detaili minevikust võib juba naljaks keerata...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Meelis, sa kusakil Jumzi teemas mainisid,et plaanis kunagi enda EO2621 frontaallaadur ette paigaldada. Ehk siit saad mingil määral inspiriatsiooni. Ennäe! Isegi selle jumzi värv sama mis sul.SmileWink
Vabandan, et läbustasin teemas.
[Pilt: mtz_kapitalno_vostanovlennij_0_1.jpg]
[Pilt: mtz_kapitalno_vostanovlennij.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne