13-02-2018, 10:43 AM
sellest kabriost oli vene telekanalil saade, tehti spets breznevile
(13-02-2018, 02:33 AM)Simmerling Kirjutas: No jah. Tahtsin kuidas parem aga välja tuli nagu tavaliselt. Häbenen. Loomulikult on see 117, laiendiks pakutakse küll BE.Ega ei oska öelda, mis muuseumis see 115 oli. Eesmärk on kokku koguda kõik andmed eksisteerivatest ZIL 115/4104. Tänase seisuga tean siis kindlalt kuute eksemplari 117-st toodetust. Muidugi, sellest 117-st on veel 3 eraldi modifikatsiooni. Seeria numbriga 1-20, veel vanatüübilise 7,0L mootoriga. Seeria numbriga 21-74, nn. lux variandid, st kroomitud tiiva laienditega ja täiendava iluliistuga alaääres. Ning 75-117 ilma liistudeta. Seni olen näinud autosid 75+ seerianumbriga. Minu oma on 64. Kahju, et pole pilti selle erakogu autost, näeks millega on tegu.
Ja pildil (kui kangem prill ette panna) on pehme katuski näha. Paraku 115 pilti ei olegi aga seal oli ta täiesti olemas.
(23-02-2018, 18:51 PM)motamees Kirjutas:ka tolbajopil olid ees mingid terast ümber telje väänavad vedrud ees.(23-02-2018, 17:52 PM)Formika Kirjutas: ... Esisillal täiendavalt ka torsioon vedrustus. Pole sellist teistel sõiduautodel näinud...Tänapäeval on see levinud asi. Vanasti oli ka ikke sõiduautodel olemas. Näiteks invaliidikäula, zapikas ...
(02-03-2018, 12:35 PM)Sax Kirjutas: Neil masinatel oli ju konditsioneer peal. Selle kompressor.Ah, õige jah...
(03-03-2018, 16:58 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Väga huvitav ja põhjalik jutt auto saamisest ja toomisest. Seda oli kohe rõõm lugeda.Tõenäoliselt väga haruldane foto. Tegemist siis ZIL 41045-ga. Auto tehniliselt sama mis minu 4104 ainult muudetud esi ja taga tuled.
Huvitav kui tihti sellised autod avariisse sattusid? Ilmselt peaaegu kunagi aga ometi keegi suutis sellega hakkama saada.
Foto aeg ja täpne koht on teadmata. Allikas AIZH