15-s Tchaika

sellest kabriost oli vene telekanalil saade, tehti spets breznevile
Vasta

(13-02-2018, 02:33 AM)Simmerling Kirjutas:  No jah. Tahtsin kuidas parem aga välja tuli nagu tavaliselt. Häbenen. Loomulikult on see 117, laiendiks pakutakse küll BE.
Ja pildil (kui kangem prill ette panna) on pehme katuski näha. Paraku 115 pilti ei olegi aga seal oli ta täiesti olemas.
Ega ei oska öelda, mis muuseumis see 115 oli. Eesmärk on kokku koguda kõik andmed eksisteerivatest ZIL 115/4104. Tänase seisuga tean siis kindlalt kuute eksemplari 117-st toodetust. Muidugi, sellest 117-st on veel 3 eraldi modifikatsiooni. Seeria numbriga 1-20, veel vanatüübilise 7,0L mootoriga. Seeria numbriga 21-74, nn. lux variandid, st kroomitud tiiva laienditega ja täiendava iluliistuga alaääres. Ning 75-117 ilma liistudeta. Seni olen näinud autosid 75+ seerianumbriga. Minu oma on 64. Kahju, et pole pilti selle erakogu autost, näeks millega on tegu.
Vasta

   

Siit saad vist kogu vajaliku infi kätte. Nagu ütlesin pole ta seal ainuke. On kogusid kus on tehnikat kahurist vedurini ja sinna vahele autosid ka mõnisada tükki. Kõik ainult vene/nõuka toodang, üks rariteetsem kui teine. Netis liigub nendest kogudest üksikuid pilte, vennad on häbelikud.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

Sai külastatud ka ZIl-li. Algosadeks võtmine täies hoos. Halbu üllatusi ka. Tõenäoliselt Gruusia Patriarhi päevilt on kallale lastud isehakanud elektrikuid. Paljud asjad on veetud otse. Näiteks soojust juhitakse klappide kaudu, mida avavad sellised vaakum klapid. Releede koguarv on masendav. Eks pärast selgub, palju neid tegelikult oli. Igatahes kuskilt tuleb leida elektriskeem, et sellest süsteemist vähegi orienteeruda. Kõik sõlmed on üles pildistatud, et pärast kokku ka oskaks panna. Mootor võetakse lähipäevil maha ja kere ka, eks siis saab soti enam vähem selgeks.
   
   
   
       
Vasta

Nii, Tartus ka action käib. Kere on maha tõstetud, kahjuks midagi rõõmustavat ei ole. Sisemised külje karbid on ikka täitsa läbi. Sisemiste rattakoobaste ääred läbi roostetanud. Tuleb ikka keevitustöid ka ette võtta. Kere seisukorrast panen kunagi pilte ka, kui pilli kuhugi kõrgemale üles saab. Ka on masin paar nõrgamat matsu saanud. Kõige hullem parema tagumise poritiiva pihta, mis on pahtlist üles ehitatud. Mõned pildid ZIL-li raamist, mis erineb ikka täiesti Tshaikade raamidest. Esisillal täiendavalt ka konsool vedrustus (parandage, kui eksin nimega). Pole sellist teistel sõiduautodel näinud. Raami kuju ka muidugi eriline. Paistab, et isakesi püüti ka külgmise rammimise eest kaitsta. Raam ise on ikka üli, üli võimas.
   
     
   
   
   
   
Vasta

Väändvedru - torsioon ikka.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(23-02-2018, 18:01 PM)Marko Kirjutas:  Väändvedru - torsioon ikka.
 Õige, nüüd tuli mul ka meelde. Sõjaväes sai aasta BTR-ga tegeldud. sellel elukal oli ka midagi sellist.
Vasta

Topelt ketaspidurid taga? Päris uhke värk sel juhul. Raam tundub samuti tõesti võimas.
Vasta

(23-02-2018, 18:18 PM)olli Kirjutas:  Topelt ketaspidurid taga? Päris uhke värk sel juhul. Raam tundub samuti tõesti võimas.
 Topelt ketaspidurid peaks ka ees olema. Sellel autol kõik süsteemid dubleeritud.
Vasta

(23-02-2018, 17:52 PM)Formika Kirjutas:  ... Esisillal täiendavalt ka torsioon vedrustus. Pole sellist teistel sõiduautodel näinud...
Tänapäeval on see levinud asi. Vanasti oli ka ikke sõiduautodel olemas. Näiteks invaliidikäula, zapikas ...
Vasta

(23-02-2018, 18:51 PM)motamees Kirjutas:  
(23-02-2018, 17:52 PM)Formika Kirjutas:  ... Esisillal täiendavalt ka torsioon vedrustus. Pole sellist teistel sõiduautodel näinud...
Tänapäeval on see levinud asi. Vanasti oli ka ikke sõiduautodel olemas. Näiteks invaliidikäula, zapikas ...
ka tolbajopil olid ees mingid terast ümber telje väänavad vedrud ees.
Vasta

Nii, aeg teha Veebruari kuust kokkuvõte. Elu siin foorumis ongi viimasel ajal suht vaikseks jäänud. Ei tea kas see on tingitud ksf Taavi haigestumisest, igatahes, peatset paranemist talle või meid tabanud külmalainest aga proovin külmunule natuke elu sisse puhuda. Vast õnnestub täna ka lõunamaalt mõni pilt saada. Ühesõnaga ZIL-i kere viimase pulgani lahti harutatud. Halbu üllatusi, nagu ikka ujub välja. Kui põhi veel liivapritsis ka ära käib, siis kogu pusle koos ja võib hakata haavu lakkuma. Igatahes sepad on kallal käinud küll. Kahtlustan, tööde robustsust vaadates, et need on toimunud Gruusias, sest KGB poolt ekspluateeriti autot vähe. Mõnedel aastatel seisis sootuks. Kõigepealt pildid auto põhjast. On roostet, on sepatööd ja ka paar kergemat müksu.
   
   
   
   
   
   
   
   
Mõned pildid ka tulemüürist ja auto sisemusest.
   
   
[attachment=68515
   
Pilt ka pagasnikust, kus on jäljed seal kunagi paiknenud aparatuurist. Minu andmetel tuli see pärast mahavõtmist hävitada. Nii et vaevalt õnnestub seda kuskilt hankida, näitamaks praegustele ja tulevastele põlvedele täit ehedust.
   
Lagi sai ka maha võetud. Kahjuks on koid sinna ka oma teeradasid rajanud ja kahtlane, kas tast üldse asja saab. Zil autode laed, teatavasti pole levinud laiatarbe kaup. Lootus on, et äkki leiab samasugust materjali. 
   
Logarid ja poritiivad pärat puhastust näevad küll head välja. Kuna tegu on kergelt vahetavate detailidega, siis on muidugi võimalus, et need on kunagi asendatud. Üldiselt on auto koostatud rangelt just selle auto jaoks mõeldud detailidega. Kõigil stantsist tulnud detailidel on kere nr 67 peal. Seda isegi enne keevitamist.
   
   
   
Uus järgmine põhjalik ülevaade tuleb siis 1 Aprillil, kui see mulle esitatakse ja tuleb hakata rahakotti kergitama. Kui vahepeal muidugi aega saan Tartust läbi hüpata, siis teen mingeid vahekokkuvõtteid.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Tekkis küsimus, et mis apastraadiga on tegemist. Paikneb jagajakaanest vasakule vaadates, peal paistavad jahutusribid. Pea järgi tunduks justkui  kompressori moodu, eespool otsas oleks justkui rihmaratas siduriga?
[Pilt: attachment.php?thumbnail=68283]

Almost Again
Vasta

Mitu kilo seda müra isolatsiooni ja muud jama maha tuli???????????????????????

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Neil masinatel oli ju konditsioneer peal. Selle kompressor.
Vasta

(02-03-2018, 12:35 PM)Sax Kirjutas:  Neil masinatel oli ju konditsioneer peal. Selle kompressor. 
Ah, õige jah... 
Tänud selgitamast.

Almost Again
Vasta

(02-03-2018, 12:30 PM)impreza Kirjutas:  Mitu kilo seda müra isolatsiooni ja muud jama maha tuli???????????????????????
Vot jäi kaalumata. Statistika huvides oleks pidanud ära tegema aga nüüd hilja. Igatahes Palju.
Vasta

Väga huvitav ja põhjalik jutt auto saamisest ja toomisest. Seda oli kohe rõõm lugeda.

Huvitav kui tihti sellised autod avariisse sattusid? Ilmselt peaaegu kunagi aga ometi keegi suutis sellega hakkama saada.
Foto aeg ja täpne koht on teadmata.Allikas AIZH
   
Vasta

Selle pildi allkiri siin

Советское — значит как минимум надежное. ЗИЛы даже в самых тяжелых ДТП никогда не переворачивались. ДТП с ЗИЛом маршала Язова Д.Т. по дороге из Завидово

Mujal lisatakse, et kokkupõrge veoautoga.
Vasta

(03-03-2018, 16:58 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Väga huvitav ja põhjalik jutt auto saamisest ja toomisest. Seda oli kohe rõõm lugeda.

Huvitav kui tihti sellised autod avariisse sattusid? Ilmselt peaaegu kunagi aga ometi keegi suutis sellega hakkama saada.
Foto aeg ja täpne koht on teadmata. Allikas AIZH
  Tõenäoliselt väga haruldane foto. Tegemist siis ZIL 41045-ga. Auto tehniliselt sama mis minu 4104 ainult muudetud esi ja taga tuled.
Tehti neid aastatel 1983 - 1985. Tõenäoliselt pildil olnud isend läks lammutamisele. Kuna kokku toodeti ZIL 4104 ja tema modifikatsioone aastatel 1978 - 2002 mõni eksemplar vähem kui 200, siis suur kaotus autohuvilistele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne