Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Erimõgin kandis nimetust "korrosiooni inhibiitor" , seda segati vastavate  normide kohaselt õliga ja saadi korrosiooni tõrjuv vahend , näiteks mootorite saaled olid keeratud vastavalt immutatud paberisse .

(15-08-2020, 19:16 PM)Sten Kirjutas:  Sooviks sõidukitesse osta 6kg tulekustuteid. 
Kas kellelgi on kogemusi, kas odavad 25-30 eurosed (nt Automaailmas) kustutid on ka kehvemad kui Tamrexi 50-55 eurone?

Ennast huvitaks kas Tamrexi Premium 6kg, millel lubatakse töövõimet nagu 12 kilosel, tõesti nii kena asi on...

(15-08-2020, 19:32 PM)maisalup Kirjutas:  Ei ole, tulevad kõik samast kohast, peale kleebitakse erinev nimi...

Faktiteadmine või arvamus?

(15-08-2020, 19:16 PM)Sten Kirjutas:  Sooviks sõidukitesse osta 6kg tulekustuteid. 
Kas kellelgi on kogemusi, kas odavad 25-30 eurosed (nt Automaailmas) kustutid on ka kehvemad kui Tamrexi 50-55 eurone?

Kvaliteetsema poe omaga võib üsna kindel olla, et võimalik iga 10a järel kohustuslik surveproov uuesti läbi viia. Ja nii teoreetiliselt piiramatult. Mul esimene 6kg kustuti kaks kordusproovi teinud, ehk kolmas kümme jookseb. Odavama kustutiga selles nii kindel olla ei saa. Ehk siis igaks juhuks võiks 1tk kõigepealt osta ja korralikus kustuti firmas ette näidata ning küsida kas 10 aasta proovi teevad sellisele.
Ega too surveproov muidugi ka kuigi odav pole, tea kas 25 eurisele kustutile üldse oleks mõtet teha. Kallimale aga küll.

Mul oli ka see kallim tamrexi kustuti, kuna oli väike värvikahjustus, siis ei läbinud survetesti selle tõttu ja öeldi, et osta uus. Ostsin survetesti raha eest uue ja hiljem kui enam kleepsu ise kleepida ei saa, ostan jälle testi raha eest uue pigem. Kõik vastavad nõuetele pole vahet kui palju maksad, nad peavad töötama sama moodi. 
Teadmine, kuna tean kuidas hiinas asju valmistatakse, võin tellida sealt suvalise xaobong mootori ja lasta sinna pressida bmw logo ja tootekoodi kui tahan...

näha on ,et ei teata mis vahe on kustutitel.mina iga vurflit enam ei osta.eri kustutitel on erinev kustutusaine sees ja need erinevad ained suudavad erineva suurusega lõket/tuld kustutada.kogu see info on kustutitel kirjas peal ja automaailma oma ei kõlba kuhugi.mullu käisin läbi bauhov,tamrex ja automaailm ja võrdlesin mida kuskilt saab ja lõpuks oli tamrexis mingi kena soodukas ja ostasin sealt 2 kg pulbrid autodesse.kodused pulbrid vahetasin vahtkustutite vastu välja kuna pulbri tolmu annab hiljem toas koristada,vahuga lihtne.ka tuletööde koolitustel kustutatakse vahuga.

Mõnel on kustuti selleks et täita nõue teisel selleks et kui on vaja siis on olemas Kustuti.

(16-08-2020, 10:02 AM)maisalup Kirjutas:  Mul oli ka see kallim tamrexi kustuti, kuna oli väike värvikahjustus, siis ei läbinud survetesti selle tõttu ja öeldi, et osta uus. 

Kisub põnevaks.

Kas survetestimist ei teostatud või hinnati visuaalselt ja nii öeldigi?

Leidub siin foorumis üleüldse keegi, kes on oma kustutile surveproovi käinud tegemas või veel parem, oma silmaga näinud, kuidas tema kustutile survetesti tehti või tehakse?
Sel viimasel juhul sooviks näha siin kirjalikku protsessi kirjeldust.

Kuna siin äsja oli jutt vanakooli korrosioonitõrjest, siis nägin eile nii head näidet päris elust, et seda ei saa kohe mitte jagamata jätta:

   

Tahaks teoreetiliselt mõne tänapäevase korrosioonitõrjefirma kunde nägu ja kommentaare näha, kui viimane oma aastavanuse Toyota või Škoda sellise väljanägemise ja vastava lõhnaga pärast tehtud tööd kätte saaks.

[quote pid='504742' dateline='1597565002']
Leidub siin foorumis üleüldse keegi, kes on oma kustutile surveproovi käinud tegemas või veel parem, oma silmaga näinud, kuidas tema kustutile survetesti tehti või tehakse?
Sel viimasel juhul sooviks näha siin kirjalikku protsessi kirjeldust.
[/quote]

Ei lasta sind seda vaatama. 
See pole nende tavaliste kontrollijate leib.
Nende jaoks on lihtsam sulle uus müüa.

Tuletöö koolitaja kirjeldas asja nii.
Põhimõtteliselt lastakse kutsuti tühjaks spets anumasse.. 
Täidetakse veega  ja survestatakse  tava töösurvest hulga kõrgema surveni.
Kui surve sees suletakse kraan ja jälgitakse et surve ei langeks mingi ajavahemiku jooksul.
Survetesti ajal on kustuti võre taga peidus mitte lihtsalt laua peal.
Pärast kontrollitakse seest ja väljast vaatlusega ka et mingeid anomaaliaid poleks.
Siis seest kuivaks ja täitmine...

Mõlkis asju väidetavalt testi ei võeta...

Mulgimaa mees "Saarlane" oma mossega. Talupoeg Taluja masinate kõrval üks viimaseid, mis siin sõidab...

(16-08-2020, 11:18 AM)mossepower Kirjutas:  Kuna siin äsja oli jutt vanakooli korrosioonitõrjest, siis nägin eile nii head näidet päris elust, et seda ei saa kohe mitte jagamata jätta:



Tahaks teoreetiliselt mõne tänapäevase korrosioonitõrjefirma kunde nägu ja kommentaare näha, kui viimane oma aastavanuse Toyota või Škoda sellise väljanägemise ja vastava lõhnaga pärast tehtud tööd kätte saaks.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(16-08-2020, 11:46 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  [quote pid='504742' dateline='1597565002']
Leidub siin foorumis üleüldse keegi, kes on oma kustutile surveproovi käinud tegemas või veel parem, oma silmaga näinud, kuidas tema kustutile survetesti tehti või tehakse?
Sel viimasel juhul sooviks näha siin kirjalikku protsessi kirjeldust.

Ei lasta sind seda vaatama. 
See pole nende tavaliste kontrollijate leib.
Nende jaoks on lihtsam sulle uus müüa.

Tuletöö koolitaja kirjeldas asja nii.
Põhimõtteliselt lastakse kutsuti tühjaks spets anumasse.. 
Täidetakse veega  ja survestatakse  tava töösurvest hulga kõrgema surveni.
Kui surve sees suletakse kraan ja jälgitakse et surve ei langeks mingi ajavahemiku jooksul.
Survetesti ajal on kustuti võre taga peidus mitte lihtsalt laua peal.
Pärast kontrollitakse seest ja väljast vaatlusega ka et mingeid anomaaliaid poleks.
Siis seest kuivaks ja täitmine...

Mõlkis asju väidetavalt testi ei võeta...
[/quote]
 
Mehejutt, CORRADOg60! Smile
Aga mis mõlkis kustuteid puudutab, siis isiklikult kontrolliks ajaviiteks ka need üle. Kui puldi manu pääseks.
Põnev on neid laiali lasta Big Grin . Juhul muidugi, kui ise saadust koristama ei pea...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopic...237#p28237

Osadel kustutitel oli peal mingi kuupäev millest edasi kesta kasutada ei tohtinud. 
Laadisin kunagi mingit IBC-des eriti jõhkrat ADR koormat kus tehti väga üksikasjalik kontroll ja siis ei piisanud taatlemise kleepsust. Mõlemad 6 kilosed panin laua peale ja siis führer otsis mingeid numbreid kesta pealt. Sobis. Oli uus auto ja uued kustutid õnneks.  Tšeh aetigi värava taha kuna tema kustutid olevat muuseumi kaup kuigi uued kleepsud olid peal.

Aquila captas non muscas.

(16-08-2020, 16:37 PM)Daff Kirjutas:  Osadel kustutitel oli peal mingi kuupäev millest edasi kesta kasutada ei tohtinud. 
Laadisin kunagi mingit IBC-des eriti jõhkrat ADR koormat kus tehti väga üksikasjalik kontroll ja siis ei piisanud taatlemise kleepsust. Mõlemad 6 kilosed panin laua peale ja siis führer otsis mingeid numbreid kesta pealt. Sobis. Oli uus auto ja uued kustutid õnneks.  Tšeh aetigi värava taha kuna tema kustutid olevat muuseumi kaup kuigi uued kleepsud olid peal.
autopoodides kontrollijad otsivadki korpuselt aastaarvu nr ja kui 10 ja rohkem siis ei saa.ise endal kontrollides sama teema,ülevaatusel otsitakse kustuti vanuse nr.

Tundub, et ikka ei aduta kustutite teemat. 
Ma leidsin mõne klahvivahetusega paar artiklit, mis eneseharimisel edasi peaksid aitama. Artiklitel on kontaktandmed juures, kui peaks lisaküsimusi tekkima.

https://tuleohutus24.ee/teenused/tulekustuti-hooldus/
https://www.tulipunane.ee/post/kas-osta-...ulekustuti

(16-08-2020, 11:03 AM)Janka Kirjutas:  
(16-08-2020, 10:02 AM)maisalup Kirjutas:  Mul oli ka see kallim tamrexi kustuti, kuna oli väike värvikahjustus, siis ei läbinud survetesti selle tõttu ja öeldi, et osta uus. 

Kisub põnevaks.

Kas survetestimist ei teostatud või hinnati visuaalselt ja nii öeldigi?

Leidub siin foorumis üleüldse keegi, kes on oma kustutile surveproovi käinud tegemas või veel parem, oma silmaga näinud, kuidas tema kustutile survetesti tehti või tehakse?
Sel viimasel juhul sooviks näha siin kirjalikku protsessi kirjeldust.
Saadeti survetesti ja sealt tüüp helistas, et värvikahjustus paagil ja ei vasta ce nõuetele ning survetesti selline asi ei läbi. Kas saadavad tagasi või utiliseerivad ise. Oligi kogu moos. Seda tehti kuskil Tallinnas, kustuti jätsin Türi-Alliku Tamrexi

Võibolla nuti kauge küssa ,kuidas nüüd pilte lehele saada,fotoalbum ,jne lõpetavad toimimise.minul käis asi nende kaudu .

(17-08-2020, 23:51 PM)linnuke Kirjutas:  kuidas nüüd pilte lehele saada,fotoalbum ,jne lõpetavad toimimise

Ole nüüd kena ja ära kolmandat korda alusta! See on juba läbi nämmutatud, ainuke hea pakkumine oli momeelest Mahno oma. Paraku tegijaid ja huvitatuid on vähevõitu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Poe lettidelt on kadunud vorst "Tõmmu"

Kas juhuslik kokkusattumus või BLM?

Tume peaks olema ok, ise nägin rootsis kohvimasinal "dark coffee" ehk "tume kohv" silti, ehk on ka tõmmu siiski veel neutraalne?
Aga nalja ei ole - ma tõmbasin suurest hirmust juba musta- ja valgesõstra põõsadki välja. Kui punane värv liigitatakse kommunismikuritegusi iseloomustavate värvide hulka, siis tabab sama saatus ka punaseid sõstraid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne