Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Paar talve tagasi volvot käivitama ja 0. Akut mõõtes nagu ok, pinge oli. Täkud peale, ei midagi. 40kw diiselpuhur eest võrevahelt sisse puhuma, sest tekkis juba sportlik huvi. See lasi juba terve elamise soojaks, aga ei midagi. Tuligi võtta teine aku teise masina pealt ja käima ta läks. Ehk akut ära välista enne, kui pole töötavaga proovinud. Multimeetreidki minema pildunud päris mitu, yks hetk näitavad seda mida ise tahavad (need odavama otsa omad ehituskauplustest).
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 66
Teemad: 2
Liitus: Mar 2020
(12-01-2021, 16:16 PM)auk_ Kirjutas: Mäletan aega, kui osteti tööjuurde KIA kaubik (1995) oli uhke ja ilus aga kui läks temp alla -10 siis see pann enam käima ei läinud ka uuest peast. Tänapäeva KIA kvaliteet tolleajaga ikka öö ja päev.
Ühes asutuses kus oli palju u. 2017-2018 a. Kia Ceed-e, päris suur osa neist esimeste külmadega ei käivitunud, kõigil oli mingi jama eelsüütega.
Postitused: 165
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Kui näiteks +2 juures olnud auto käivitub, siis on teoreetiline võimalus, et käigukastis on vee-emulsioon ja veab turbiiniga kasti kaasa.
Postitused: 2,507
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
21
Mu kadund äia bellarussil juhtus sama asi pigiakuga, alles jäi vaid aku põhi.
Valesti võis olla vaid see, et laadimiseks ei keeratud korke maha.
Käivitamise ajal lendas lõhki.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Ma ei ole kõiki pakkumisi viitsinud läbi lugeda, aga harjade teemat vist klubil laual ei olnud?
Postitused: 304
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
(17-01-2021, 01:00 AM)Peter Kirjutas: Täna sai starter maha ja molekulideks. Harjad lõppenud ja ees laager lõtkuga.
Kui Tallinnas kellegi töötavat isendit, ehk saaks kaubale.
http://www.kavaparts.com/module/view.php?aid=3574
Lase Järvel korda teha või osta uus, ära riku oma närve nende vanadega.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)