Õhku annab kompressor CO 7
#21

To ksf Isandpauk,
Jälgi natuke Kuldset Börsi sealt võid leida mõistliku hinnaga nii agregaadi kui ka terve seadme. Ise kunagi jälgisin,on muidugi hulle kes küsivad 400-500 eur ,mina sain terve kompressori vist oli 120 euriga.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#22

(06-05-2022, 08:31 AM)zurik Kirjutas:  To ksf Isandpauk,
Jälgi natuke Kuldset Börsi sealt võid leida mõistliku hinnaga nii agregaadi kui ka terve seadme. Ise kunagi jälgisin,on muidugi hulle kes küsivad 400-500 eur ,mina sain terve kompressori vist oli 120 euriga.

Mul on praeguseks olemas üks isend, millel tööorganil kolks sees + teine väidetavalt toimiv isend, mille juhet seina panna pole veel jõudnud. Mõned päevad tagasi sikutasin garaazi ühe 500l roostevabast mahuti (vene sõjaväe päritolu, muhumaalt pärit ja väidetavalt raketikütuse mahuti). On silmapiiril ka üks võimsam mootor.
Automaatika, jahutustorud, tagasivoolu? klapid jpm. on ka olemas. Paar suurt sagedusmuundurit kah.
Kohe, kui ühe kivipurustaja upgrade valmis ja vaba hetke leian, siis viskan kõik nurka ühte hunnikusse kokku ja vaatan, mis tükid kokku hakkavad.
Mis monstrum välja tuleb, ei tea veel aga kaks asja on kindlad:
1. Kompressor peab kompenseerima kõik senised puudujäägid selles valdkonnas ehk viimased 20a. kui mul pole olnud piisava tootlikkusega kompressorit (ja paaki).
2. CO 7 paake jääb üle. Võibolla ka mootoreid. Kui keegi soovib enda oma laiemaks/kõrgemaks ehitada, siis võib mulle teada anda. Eriti hea oleks, kui saaks ülejäävaid osi vahetada toimiva tööorgani vastu.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#23

Selle "väidetavalt raketikütuse" mahutiga tuleks ettevaatlik olla.
NA-s /Sänna raketibaas/on neid kärna ja paiste läinud seltsimehi nähtud mitmeid.
Vaatamata sellele, et ohvitserid hoiatasid "ärge näppige". Aga need kütusehoidlad olid
vägevad küll, kõik oli roostevaba, pumbad, ventiilid, torustik...
Ja paagi survetaluvus on ilmselt samuti teadmata.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#24

Mis võiks olla adekvaatne hinnasoov CO7 vanema tüübi agregaadi eest? Paake, sanga, rattaid pole vist lootust mujal realiseerida kui kokkuostus? Omandasin ühe terve kompressori ükskord, võtsin osadeks. Oli mõte ehitada endale miski silent-pack sinna ümber, aga seoses kruvimaailma kolimisega jääb see minust tegemata.
Vasta
#25

(06-05-2022, 09:33 AM)M.R. Kirjutas:  Selle "väidetavalt raketikütuse" mahutiga tuleks ettevaatlik olla.
NA-s /Sänna raketibaas/on neid kärna ja paiste läinud seltsimehi nähtud mitmeid.
Vaatamata sellele, et ohvitserid hoiatasid "ärge näppige". Aga need kütusehoidlad olid
vägevad küll, kõik oli roostevaba, pumbad, ventiilid, torustik...
Ja paagi survetaluvus on ilmselt samuti teadmata.

Paagi survetesti plaanin ikka enne kasutuselevõttu ära teha. Tõenäoliselt lasen vett silmini täis ja siis survestan kompressori või survepesuriga.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#26

Kui paak ei ole surveanumaks projekteeritud siis tema kasutuselevõtt surveanumana on... noh selline fity-sixty värk.
Ühekordse survekatse võib vastu pidada aga pideval muutuvkoormusel võib poegima hakata. Ja poegimishetk ei ole kuidagi
määratav.
Suruõhu survemahutitele on ka olemas üsna konkreetsed nõudmised sisendi, väljundi, drenaazhi jm osas.
Kusagil on isegi paberkandjal olemas.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#27

(06-05-2022, 14:34 PM)isandpauk Kirjutas:  
(06-05-2022, 09:33 AM)M.R. Kirjutas:  Selle "väidetavalt raketikütuse" mahutiga tuleks ettevaatlik olla.
NA-s /Sänna raketibaas/on neid kärna ja paiste läinud seltsimehi nähtud mitmeid.
Vaatamata sellele, et ohvitserid hoiatasid "ärge näppige". Aga need kütusehoidlad olid
vägevad küll, kõik oli roostevaba, pumbad, ventiilid, torustik...
Ja paagi survetaluvus on ilmselt samuti teadmata.

Paagi survetesti plaanin ikka enne kasutuselevõttu ära teha. Tõenäoliselt lasen vett silmini täis ja siis survestan kompressori või survepesuriga.

kõik sõltub ju töö survest, see co7 ju erilist rõhku ju ei anna 6bari tal ju töörõhk normaalne ja tootlikus hea, üle selle läheb piinamiseks. Saab ka 10 kätte kuid siis ta kaua ei kesta. Omal ajal töökojas neid 3 tk läbi kasutatud. Parimad olid külmvagunite generaatorjaamadel käivitusrõhu laadimiseks - need olid mõeldud 8-12 max rõhule, kuid egas need ka 100% koguaeg töödanud. CO7 pigem tootlikkuse peale mõeldud, seal toimib. See 500l ka eriline suur mahuti ole - kontrolli seina paksus üle ja vajadusel keevita vitsad ringina peale. Sein võiks vähemalt 6mm olla.

sai kord vana külmikuvaguni komressorist tehtud ja katsetatud. Mahutiks oli u. kubane aurukatla mingi resiiver või miski, kui kell 18 bari näitas siis kohalik vanake oli hirmust segane kui sisse astus ja kella nägi. Tulid venekeelsed rahvuslikud väljendid ja küsimus kas tahame orbiidile lennata Smile
Ehk katseta turvaliselt.....
H.
Vasta
#28

Leidsin asjassepuutuva GOST-i numbri, Minu dokument oli OST mingisugune mis oli selle GOST-i järglane.
Aga survemahuti sisemaailma näeb siit
Survemahuti

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#29

Kui kellelgi on soovi, siis viimased paar aastat on seisnud garaažis CO7 kompressor. Viimati kui käigus oli, toitis pisemat rehvivahetuspunkti. Vahetatud klapid ja kolvirõngad. Asub Tallinn-Mustamäe, maapealse garaaži maaaluses osas. Hinda küsida ei oska, kellel vaja, võib nägemuse postkasti saata!
Vasta
#30

Tekkis küsimus co7 kompressori alumiiniumist plaadi kohta, kus on manomeeter ning 2 õhu väljundit.
Kas keegi on neid auke suuremaks keermestanud, et 3/8 euro liitmik sinna sisse istuks?
Kui jah, siis mis suuruses ja keermesammuga keermepuuri olete kasutanud?
3/8 liitmik tundub olema ainus, mis sinna euro liitmikest istuks aga on tsipa suurem, kui see auk. Hakkab nagu mingi nurga alt keermesse võtma aga kisub viltu end.
Vasta
#31

Puusalt lastes mälu järgi peaks seal olema 1/2 keere.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#32

(15-05-2022, 20:27 PM)M.R. Kirjutas:  Puusalt lastes mälu järgi peaks seal olema 1/2 keere.

1/2 liitmik oli kodus olemas, seda sai proovitud aga oli liiga suur. Sai igaks juhuks ka 1/4 keermega liitmiku proovitud, kuid see oli liiga väike.
Seejärel leidsin 3/8 keermega liitmiku, mis peaaegu nagu sobis aga oli tsipa suur - mingi nurga all tahtis keermesse võtma hakata aga oli näha, et liitmik on veidike viltu ning sellises asendis kinni keerama ei hakanud.
Seepärast tekkiski küsimus, et kuidas teised on selle olukorra lahendanud, sest niipalju kui internetis sirvides silma on jäänud, siis osadel on sinna uuemad liitmikud paigaldatud.
Vasta
#33

CO-7 ikka meeterkeermes need avad seal. Olen ise ka sinna ammu kiirliited paigaldanud, aga enam ei mäleta, mis mõõt oli. Kompressorit ka enam pole. Abi sain hüdropoest, kust vastava üleminekuga stutser müüdi. Kui 3/8 mineku peal peaaegu, siis keegi targem ehk siin kindlasti oskab öelda, mis lähedane meeterkeere seal siis on.
Vasta
#34

Käisin huvipärast enda oma vaatamas - kompressoril on 16x1,5 keere.

Pildid:
1) üldpilt. Algse 16x1,5 avasse olen kuidagi 3/8" saanud (rõhulüliti all messingüleminekuna 3/8"->1/4"). Päris otse ja toore jõuga seda vast sinna sisse ei keera. Vähemalt mitte toru-messingit
2) algupärane 16x1,5 keermega ülerõhuklapp kõrvuti 3/8" keermega


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#35

Kusjuures neit futerkaid on ka meeterkeermega.
Vaata selline kolmik või põlv mis on mõeldud sõrmusega vasktoru ühendamiseks.
Need on meeterkeermega.
Omale mingisse kompressorisse keerutasin sellised sisse.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#36

Jajah, muidugi...

Kui jõud on taga siis.... lähevad erinevad asjad erinevatesse kohtadesse.....

Ärge mingil juhul tehke nii nagu olema peab, ikka teisiti.
Võtke õhku ikka ressiiverist läbi reduktsioonklapi või manomeetri augu aga mitte mingil juhul sealt kust KB ette nägi.
Siis jätkub juttu ja hala kauemaks.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#37

millest Sa räägid / kellel täpselt on tehaseväljavõtetest erinevate kasutamine?

muidu Su hommikuse taaskord "mälu järgi on 1/2" sisuga postituse kustutasin - nagu eile viitasin, on ühendused 16x1,5. Kui on mõnel isendil muudmoodi, siis räägime ka sellest faktipõhiselt - rahvahääletusega keere 1/2" ei muutu ning pole vaja seda hääletust korraldada.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#38

Kellel on erinev? Vaata oma /postituses 34 ülemine/ pandud pilti, sealt näed kellel.
Valikuline postituste kustutamine ei ole... ilus.
Või peab ainult Sinu tõde kuuldav ja nähtav olema?

P.S.
Vähemalt kahel minu käest läbi käinud seadmel on väljundi jaoks olnud G1/2 keere.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#39

Paistis, et näeme ksf M.R-ga liiga erinevaid pilte ja foorumipostitusega neid sarnaseks ei saa. Telefonikõnes sai pildi selgemaks. Järeldused:
- õhuväljavõte ei pruugi olle kõigil sama. Kas tehas või kellegi hilisem tuuning - seda me ei tea. Mu masinal on 16x1,5, Mati käes olnud kahel masinal 1/2". Küsijal on ilmselt samuti 16mm - nagu viitas, siis 1/2" jäi suureks, 3/8" andis lootust
- mu jagatud oma masina pildil on õhuväljavõte ikka küljepealt. Ülaosas algses ülerõhuklapi avas on rõhulüliti, mille küljes olev kiirliide teeb lihtsalt klapi küljes oleva liigse ava pimedaks

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#40

Kuna on näha, et hakkab "saag käima minema" , siis käisin keerasin naabrimehe eelmainitud kompressoril ära liite sellest august, kuhu on tehase nägemuses väljavõte pandud ning sain tulemuseks, et keere on 3/8.

Teisel aval on ees kork ja see on meeterkeere 16x1,5.
Uuena ostes oli mõlemal augul kork ees olnud.

Kompressor ostetud uuena 2000 aastal ja senini töökorras ning ühendatud automaatika, 200l mahuti ja tagasilöögiklapiga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne