19-10-2005, 17:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2005, 17:26 PM ja muutjaks oli valdo.)
Kaasfoorumlase \"Motamees\" mainitud põhjusel peavad muide ristidega kardaanliigendil mõlemad ristid olema ka rangelt samas tasapinnas. Kui üks rist on teise suhtes nurga all, siis tekib seesamune ebaühtlane (tõukeline) pöörlemine, sest ristid teineteist enam ei kompenseeri. See annab tunda keskmistel ja suurtel kiirustel jõuülekande värina ja võdinana, lõhkudes loomulikult kogu käiguosa
Siit järeldus praktikule. Kui nuutidega kardaanliigendit lahti võtta, tuleb nuudistu samas asendis igal juhul tagasi panna või teha spetsiaalne mõõtmisrakis ristide paralleelsuse paikaseadmiseks/kontrollimiseks.
Siit järeldus praktikule. Kui nuutidega kardaanliigendit lahti võtta, tuleb nuudistu samas asendis igal juhul tagasi panna või teha spetsiaalne mõõtmisrakis ristide paralleelsuse paikaseadmiseks/kontrollimiseks.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel