04-03-2006, 21:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2006, 21:27 PM ja muutjaks oli kOll.)
Appi!
kollektoritihendi vahetuse juhend vajakka!
linki, nõuandeid?
7 mutrit kõik lahti a kollektoreid liikuma ei saa. kas väljalaskekollektori ja sumbuti vahelised poldid on vaja kah lahti lasta(vaja ronida auto alla?) või annab sumbuti nii palju liikuma, et peaks tihendi vahetatud saama?
E2: ise küsin, ise vastan: ei ole vaja. piisab ainult 7-e kollektorimutri ära keeramisest. Edasi - kruvikeeraja väljalaske juurest tihendisse ja kangutama. küll ta tuleb!
Ehk siis eesrindlikult teatan pikaleveninud töölaupäevaku normide täielikust täitmisest ja kuulutan välja TÖÖVÕIDU! Elagu!Elagu!Elagu Volga!!! Ennast premeerin 1.järgu ordeniga
E1: paar pilti ka tänasest ussi eemaldamise operatsioonist
kollektoritihendi vahetuse juhend vajakka!
linki, nõuandeid?
7 mutrit kõik lahti a kollektoreid liikuma ei saa. kas väljalaskekollektori ja sumbuti vahelised poldid on vaja kah lahti lasta(vaja ronida auto alla?) või annab sumbuti nii palju liikuma, et peaks tihendi vahetatud saama?
E2: ise küsin, ise vastan: ei ole vaja. piisab ainult 7-e kollektorimutri ära keeramisest. Edasi - kruvikeeraja väljalaske juurest tihendisse ja kangutama. küll ta tuleb!
Ehk siis eesrindlikult teatan pikaleveninud töölaupäevaku normide täielikust täitmisest ja kuulutan välja TÖÖVÕIDU! Elagu!Elagu!Elagu Volga!!! Ennast premeerin 1.järgu ordeniga
E1: paar pilti ka tänasest ussi eemaldamise operatsioonist
aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?
Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le