07-05-2006, 16:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2006, 20:24 PM ja muutjaks oli kOll.)
oot-oot, no nüid pean vist natuke igast tarkades kohtades sorima hakkama(tglt hiljem, ilus ilm on praegu).
Mu erinevatel kaasaegsematel liikuritel, milledel on olnud autom.kast, on olnud ikka automaatkäigukastiõliradiaator eraldi. Mootoriõli torud jooksid suurde radikasse(siinkohal muidugi pead ei anna sest igat automaatkastiga autot, mis mul on olnud, pole vaja olnud nii põhjalikult remontida). Kogemused siis M323f 1,8A 97 ja Pontiac LeMans 1,6A 91. Homme vaatan kuidas Chevy-l on.
E: E39 2,5 manuaal bmw-l näiteks ei ole õliradikat, hoopis roolivõimu õli lastakse läbi pisikese radika(auto on toodud lõuna-saksast).
kOll@segaduses.vahib.autode.all
Mu erinevatel kaasaegsematel liikuritel, milledel on olnud autom.kast, on olnud ikka automaatkäigukastiõliradiaator eraldi. Mootoriõli torud jooksid suurde radikasse(siinkohal muidugi pead ei anna sest igat automaatkastiga autot, mis mul on olnud, pole vaja olnud nii põhjalikult remontida). Kogemused siis M323f 1,8A 97 ja Pontiac LeMans 1,6A 91. Homme vaatan kuidas Chevy-l on.
E: E39 2,5 manuaal bmw-l näiteks ei ole õliradikat, hoopis roolivõimu õli lastakse läbi pisikese radika(auto on toodud lõuna-saksast).
kOll@segaduses.vahib.autode.all
aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?
Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le