21-11-2006, 16:24 PM
Mina soovitan ikkagi korra mootor enne tööle saada. Kui mingi selgem viga on, siis saad sellest kohe teada (mingi tirin jne).
Sellel masinal olid kroomveljed minuteada vaid näitusemasinatel. Kodaratest veel niipalju, et lihtsam on vast paar doonorratast varuda. Neid liigub veel piisavalt palju ja piisavalt odava raha eest, et mitte hakata ennast pooleks nikastama olemasolevaid lahti keerates ja puhastades. Tsinkima pead ilmselt niikuinii, seega vali lihtsalt paremas seisukorras olevad.
Mida muidugi esimeseks seeriaks nimetada, on tunde küsimus. Mina aga seda siinkohal ei teeks. Harvaesinevad esimesed summutid, tagakiige, küljekarbi lukk, karburaatori kollektor jne vääriksid vast seda nimetust.
Sellel masinal olid kroomveljed minuteada vaid näitusemasinatel. Kodaratest veel niipalju, et lihtsam on vast paar doonorratast varuda. Neid liigub veel piisavalt palju ja piisavalt odava raha eest, et mitte hakata ennast pooleks nikastama olemasolevaid lahti keerates ja puhastades. Tsinkima pead ilmselt niikuinii, seega vali lihtsalt paremas seisukorras olevad.
Mida muidugi esimeseks seeriaks nimetada, on tunde küsimus. Mina aga seda siinkohal ei teeks. Harvaesinevad esimesed summutid, tagakiige, küljekarbi lukk, karburaatori kollektor jne vääriksid vast seda nimetust.